fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дослідження EY: екологічна, соціальна та управлінська (ESG) інформація, а також дані нефінансової звітності мають великий вплив на прийняття рішень інвесторами

19/ 03/ 2019
  КИЇВ, 18 березня 2019. Консультанти глобальної групи з питань сталого розвитку компанії EY опублікували четверте дослідження щодо ставлення інвесторів до екологічної, соціальної та управлінської інформації (ESG), а також нефінансової звітності та її ролі у прийнятті рішень. Цього року дослідження виявило помітний консенсус щодо важливості ESG або нефінансової інформації для прийняття рішень інвесторами. 97% з 220 опитаних у всьому світі інституційних інвесторів зазначають, що проводять або неформальне, або структуроване й методичне оцінювання нефінансових показників перед тим, як інвестувати в компанію. У всьому світі інвестори очікують більш широкої, більш корисної інформації про нефінансові показники, що надавалася б на постійно високому рівні якості. Основні результати дослідження: Зростання важливості екологічної, соціальної та управлінської інформації Попит на більш повні дані Збільшення занепокоєння щодо фізичних ризиків зміни клімату Попит на стандарти звітності інвестиційного класу Вирішальне значення співпраці задля уникнення неповноти наданої інформації Віктор Коваленко, директор відділу консультаційних послуг у галузі сталого розвитку компанії EY в Україні, Білорусі, на Кавказі та в Центральній Азії, говорить: «Що це означає для організацій в Україні? Великі та середні компанії в Україні зобовязані оприлюднити у 2019 році звіт про управління разом із нефінансовою інформацією. А це й є той самий ESG звіт! Міжнародні інституційні інвестори активно покладаються на ESG та нефінансову інформацію емітентів. Таким чином, ми вважаємо, що існують три основні моменти, що компанії повинні враховувати: Розуміти, що ESG звітність – це справжній і важливий інструмент прийняття рішень інвесторами. Тому бажано звітувати саме про матеріальні аспекти, уникаючи «звітів заради звітності» Проводити вимірювання соціального та екологічного впливу проектів та інвестиційних рішень Звітувати у форматі ESG, але із фокусом на створення довгострокової цінності» -ends- Інформація про компанію EY EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри і впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобовязання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому. Назва EY відноситься до глобальної організації та може відноситися до однієї чи декількох компаній, що входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited – юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, – є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає послуг клієнтам. Дізнайтеся більше на сайті: ey.com. Контакти Наталія Летік, Спеціаліст із маркетингу, компанія EY в Україні +380 44 490 3000 [email protected]

КИЇВ, 18 березня 2019. Консультанти глобальної групи з питань сталого розвитку компанії EY опублікували четверте дослідження щодо ставлення інвесторів до екологічної, соціальної та управлінської інформації (ESG), а також нефінансової звітності та її ролі у прийнятті рішень. Цього року дослідження виявило помітний консенсус щодо важливості ESG або нефінансової інформації для прийняття рішень інвесторами. 97% з 220 опитаних у всьому світі інституційних інвесторів зазначають, що проводять або неформальне, або структуроване й методичне оцінювання нефінансових показників перед тим, як інвестувати в компанію. У всьому світі інвестори очікують більш широкої, більш корисної інформації про нефінансові показники, що надавалася б на постійно високому рівні якості.

Основні результати дослідження:

  • Зростання важливості екологічної, соціальної та управлінської інформації
  • Попит на більш повні дані
  • Збільшення занепокоєння щодо фізичних ризиків зміни клімату
  • Попит на стандарти звітності інвестиційного класу
  • Вирішальне значення співпраці задля уникнення неповноти наданої інформації

Віктор Коваленко, директор відділу консультаційних послуг у галузі сталого розвитку компанії EY в Україні, Білорусі, на Кавказі та в Центральній Азії, говорить: «Що це означає для організацій в Україні? Великі та середні компанії в Україні зобов’язані оприлюднити у 2019 році звіт про управління разом із нефінансовою інформацією. А це й є той самий ESG звіт! Міжнародні інституційні інвестори активно покладаються на ESG та нефінансову інформацію емітентів. Таким чином, ми вважаємо, що існують три основні моменти, що компанії повинні враховувати:

  • Розуміти, що ESG звітність – це справжній і важливий інструмент прийняття рішень інвесторами. Тому бажано звітувати саме про матеріальні аспекти, уникаючи «звітів заради звітності»
  • Проводити вимірювання соціального та екологічного впливу проектів та інвестиційних рішень
  • Звітувати у форматі ESG, але із фокусом на створення довгострокової цінності»

-ends-

Інформація про компанію EY

EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри і впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобов’язання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому.

Назва EY відноситься до глобальної організації та може відноситися до однієї чи декількох компаній, що входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited – юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, – є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає послуг клієнтам. Дізнайтеся більше на сайті: ey.com.

Контакти

Наталія Летік,
Спеціаліст із маркетингу, компанія EY в Україні
+380 44 490 3000
[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: