fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Corona стала першим світовим брендом напоїв з нульовим пластиковим слідом

09/ 06/ 2021
  Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом. Це досягнення є частиною бачення Corona – бути лідером сталого розвитку серед товарів повсякденного споживання і продовжити спрямовувати зусилля бренду на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком. До Всесвітнього дня океанів бренд Corona анонсує проєкт доповненої реальності (AR) «Пластикова реальність», що дозволяє людям оцінити свій щорічний пластиковий слід, тобто кількість спожитого пластику за рік. «Пластикова реальність» – єдиний у своєму роді інструмент, адже він здатен візуалізувати масштаби спожитого вами пластику одразу ж у вашій вітальні. «Як бренд, який народився на пляжі й глибоко повязаний з природою, Corona робить усе можливе, аби бути захисником навколишнього середовища та, зокрема, океанів, – розповідає Феліпе Амбра, віцепрезидент з маркетингу бренду Corona. «Стати першим світовим брендом напоїв з нульовим пластиковим слідом – є однією з амбітних цілей Corona, адже це допоможе захистити світові океани та пляжі від забруднення пластиком. Однак ми не можемо зробити це самостійно. Ось чому Corona створила Plastic Reality, досвід доповненої реальності, який дозволяє людям побачити свій щорічний пластиковий слід у власній квартирі. Для більшості така симуляція кількості спожитого пластику вдома є разючою, тож ми дуже сподіваємось, що масштабність проблеми заохотити людей шукати способи зменшити використання пластику та мінімізувати свій негативний слід на навколишнє середовище». Заради отримання оцінки свого персоналізованого щорічного пластикового сліду  користувачі Plastic Reality мають дати відповіді на деякі запитання про їхні споживчі звички. Далі доповнена реальність візуалізує кількість спожитого пластику за допомогою різнокольорних віртуальних пластикових відходів. Вони потрапляють у світ користувача з морськими хвилями, що омивають  берег. Звідти Plastic Reality відкриває віртуальний світ забрудненого райського пляжу, показує, як пластик впливає на природу та спонукає користувачів вжити заходів для зменшення кількості пластикових відходів. Крім того, Corona запустила Corona Plastic-Free Challenge, що шукає пристрасних винахідників з усього світу, аби допомогти бренду знайти нові ідеї та технології для зменшення кількості або навіть виключення пластику з ланцюга постачання. Наприклад, вже до кінця поточного року 100% експортного продукту Corona не матимуть пластикових кілець. До того ж Corona спрямовує свої зусилля на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком: проведено понад 1400 прибирань, залучено понад 68 000 добровольців та зібрано пластикових відходів з понад 44 мільйонів квадратних метрів пляжів Https://protectparadise.com. Нагадаємо, що нещодавно Corona Extra запустила у виробництво екологічне пакування з ячменю. За новою технологією ячмінні залишки перетворюють на паперове пакування, що допомагає зменшити кількість відходів. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом. Це досягнення є частиною бачення Corona – бути лідером сталого розвитку серед товарів повсякденного споживання і продовжити спрямовувати зусилля бренду на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком.

До Всесвітнього дня океанів бренд Corona анонсує проєкт доповненої реальності (AR) «Пластикова реальність», що дозволяє людям оцінити свій щорічний пластиковий слід, тобто кількість спожитого пластику за рік. «Пластикова реальність» – єдиний у своєму роді інструмент, адже він здатен візуалізувати масштаби спожитого вами пластику одразу ж у вашій вітальні.

«Як бренд, який народився на пляжі й глибоко пов’язаний з природою, Corona робить усе можливе, аби бути захисником навколишнього середовища та, зокрема, океанів, – розповідає Феліпе Амбра, віцепрезидент з маркетингу бренду Corona. «Стати першим світовим брендом напоїв з нульовим пластиковим слідом – є однією з амбітних цілей Corona, адже це допоможе захистити світові океани та пляжі від забруднення пластиком. Однак ми не можемо зробити це самостійно. Ось чому Corona створила Plastic Reality, досвід доповненої реальності, який дозволяє людям побачити свій щорічний пластиковий слід у власній квартирі. Для більшості така симуляція кількості спожитого пластику вдома є разючою, тож ми дуже сподіваємось, що масштабність проблеми заохотити людей шукати способи зменшити використання пластику та мінімізувати свій негативний слід на навколишнє середовище».

Заради отримання оцінки свого персоналізованого щорічного пластикового сліду  користувачі Plastic Reality мають дати відповіді на деякі запитання про їхні споживчі звички. Далі доповнена реальність візуалізує кількість спожитого пластику за допомогою різнокольорних віртуальних пластикових відходів. Вони потрапляють у світ користувача з морськими хвилями, що омивають  берег. Звідти Plastic Reality відкриває віртуальний світ забрудненого райського пляжу, показує, як пластик впливає на природу та спонукає користувачів вжити заходів для зменшення кількості пластикових відходів.

Крім того, Corona запустила Corona Plastic-Free Challenge, що шукає пристрасних винахідників з усього світу, аби допомогти бренду знайти нові ідеї та технології для зменшення кількості або навіть виключення пластику з ланцюга постачання. Наприклад, вже до кінця поточного року 100% експортного продукту Corona не матимуть пластикових кілець.

До того ж Corona спрямовує свої зусилля на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком: проведено понад 1400 прибирань, залучено понад 68 000 добровольців та зібрано пластикових відходів з понад 44 мільйонів квадратних метрів пляжів Https://protectparadise.com.

Нагадаємо, що нещодавно Corona Extra запустила у виробництво екологічне пакування з ячменю. За новою технологією ячмінні залишки перетворюють на паперове пакування, що допомагає зменшити кількість відходів.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: