fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Budweiser та Corona увійшли до ТОП-100 найкращих світових брендів

28/ 10/ 2021
  Консалтингова компанія Interbrand опублікувала 21-ий звіт Best Global Brands з новою редакцією рейтингу найкращих світових брендів 2021 року. Для оцінки компанії використовують такі параметри: фінансові показники, роль бренду у прийнятті рішень про покупку, конкурентоспроможність бренду, лояльність. Серед п’яти алкогольних брендів, що увійшли до рейтингу, два належать компанії Anheuser-Busch InBev. Бренд Budweiser, в Україні представлений брендом Bud, посів 37-е місце у загальному рейтингу – і перше в рейтингу алкогольних брендів. Наразі бренд оцінюють у 15 млн доларів. Друге місце серед алкогольних брендів посіла Corona, що займає 78-й рядок рейтингу з оцінкою майже 7 млн доларів. Цього року бренди, які швидше зростають, значно перевершили інші марки у списку за трьома фундаментальними пріоритетами: напрям, гнучкість та залученість. Ці бренди встановлюють чіткий напрямок, гарантуючи, що вся організація знає, куди вони рухаються, і працюють над реалізацією амбіцій компанії. Вони активно розвиваються, виводячи на ринок нові продукти та послуги. Зацікавленість співробітників, адаптація до змін і сильна клієнтська база допомогли брендам зайняти перші позиції у рейтингу. Budweiser посів перше місце серед алкогольних брендів оскільки компанія, якій належить бренд, розширює свої можливості, впроваджує рішучі інновації та розробляє ефективніші бізнес-моделі. Corona також продовжувала розширювати бренд в інноваційному просторі. Вона вірить, що люди купують її на основі емоційного капіталу – які бренд викликає у них відчуття, які спогади, куди вони переносяться – коли вони споживають продукт. Крім того, Corona вже декілька років співпрацює з некомерційними організаціями Parley for the Ocean та Oceanic Global, лідером у галузі охорони океану, щоб очистити пляжі планети від пластикового сміття. Цьогоріч загальна вартість 100 провідних брендів збільшилася на 15% до 2,667 трлн доларів США у порівнянні з 2,326 трлн доларів США у 2020 році. Консалтингова агенція в галузі брендингу Interbrand опублікувала свій перший рейтинг ще 1988 року. Нагадаємо, що нещодавно Андрій П’ятов отримав персональні пляшки з лімітованої серії BUD, що були випущені на честь рекорду Мессі. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Консалтингова компанія Interbrand опублікувала 21-ий звіт Best Global Brands з новою редакцією рейтингу найкращих світових брендів 2021 року. Для оцінки компанії використовують такі параметри: фінансові показники, роль бренду у прийнятті рішень про покупку, конкурентоспроможність бренду, лояльність.

Серед п’яти алкогольних брендів, що увійшли до рейтингу, два належать компанії Anheuser-Busch InBev. Бренд Budweiser, в Україні представлений брендом Bud, посів 37-е місце у загальному рейтингу – і перше в рейтингу алкогольних брендів. Наразі бренд оцінюють у 15 млн доларів. Друге місце серед алкогольних брендів посіла Corona, що займає 78-й рядок рейтингу з оцінкою майже 7 млн доларів.

Цього року бренди, які швидше зростають, значно перевершили інші марки у списку за трьома фундаментальними пріоритетами: напрям, гнучкість та залученість. Ці бренди встановлюють чіткий напрямок, гарантуючи, що вся організація знає, куди вони рухаються, і працюють над реалізацією амбіцій компанії. Вони активно розвиваються, виводячи на ринок нові продукти та послуги. Зацікавленість співробітників, адаптація до змін і сильна клієнтська база допомогли брендам зайняти перші позиції у рейтингу.

Budweiser посів перше місце серед алкогольних брендів оскільки компанія, якій належить бренд, розширює свої можливості, впроваджує рішучі інновації та розробляє ефективніші бізнес-моделі. Corona також продовжувала розширювати бренд в інноваційному просторі. Вона вірить, що люди купують її на основі емоційного капіталу – які бренд викликає у них відчуття, які спогади, куди вони переносяться – коли вони споживають продукт. Крім того, Corona вже декілька років співпрацює з некомерційними організаціями Parley for the Ocean та Oceanic Global, лідером у галузі охорони океану, щоб очистити пляжі планети від пластикового сміття.

Цьогоріч загальна вартість 100 провідних брендів збільшилася на 15% до 2,667 трлн доларів США у порівнянні з 2,326 трлн доларів США у 2020 році. Консалтингова агенція в галузі брендингу Interbrand опублікувала свій перший рейтинг ще 1988 року.

Нагадаємо, що нещодавно Андрій П’ятов отримав персональні пляшки з лімітованої серії BUD, що були випущені на честь рекорду Мессі.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: