fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес зустрівся з новопризначеним Міністром інфраструктури – Владиславом Криклієм

01/ 10/ 2019
    30 вересня бізнес-спільнота Європейської Бізнес Асоціації зустрілась з новопризначеним Міністром інфраструктури, Владиславом Криклієм. Йшлося про плани та перспективи розвитку на найближчі 5 років, адже наразі все ж питання інфраструктури є дуже важливими для бізнесу. Пан Криклій наголосив, що серед планів, найчутливіша тема – дороги. Так, за цей час близько 24 тис км доріг має бути побудовано та відновлено – це дороги міжнародного, національного та регіонального значень. Крім того, будуть використовуватись новітні технології, до прикладу, будівництво бетонних доріг. Фінансування буде здійснюватись з Дорожнього фонду, який існує вже кілька років та потребує подальшого розвитку, а також від міжнародних фінансових організацій, які також готові виділяти кошти на розвиток дорожньої інфраструктури, розбудову транзитних шляхів тощо. Водночас, оскільки держава не завжди кращий та ефективний управлінець, буде розроблено чіткий перелік об’єктів, по яким може бути співпраця по концесії. Так, наприклад, буде створено і перелік концесійних доріг. Їх кількість, за словами міністра, буде не дуже великою і це буде єдина концесія, не тільки про можливості та вигоду для держави, а також про зобов’язання – держава братиме зобов’язання створити певний рівень трафіку на цих дорогах. Також піднімалось питання автодозволів з Польщею. Було повідомлено, що польська сторона створила умови для квотних війн. Також, на даний момент, можна констатувати, що в цьому питанні є порушення Угоди про Асоціацію з ЄС, в якій йдеться про лібералізацію перевезень. Водночас, наразі триває двосторонній діалог щодо збільшення дозволів та існує велике сподівання, що він все ж буде результативним. Йшлось також про питання залізничного транспорту, де розвиток має бути комплексним – як з боку держави, так і з боку бізнесу. Звичайно, було обговорено і реформування Укрзалізниці аби створити більш конкурентну залізну дорогу. Так, в цьому контексті планується зробити три оператори з окремими сферами відповідальності (адміністрування інфраструктури, координація пасажирських, а також вантажних перевезень) та незалежний тарифний регулятор, який і впроваджуватиме тарифну політику. Крім того, в планах є збільшити загальну швидкість перевезень на Укрзалізниці, адже наразі, за попередніми аналізами, вона становить 35 км/год (з урахуванням зупинок, ремонтів тощо). А створення конкурентних умов має сприяти збільшенню швидкості приблизно на 12-15 км/год, залученню додаткових інвестицій, від чого виграють як держава, так і бізнес. Піднімалось також питання стратегії розвитку портової інфраструктури. Було повідомлено про плани збільшити кількість глибоководних портів, рух в напрямку концесії (Ольвія і Херсон – перші пілоти, але в планах рухатись далі). Так, держава має залишатись адміністратором і керувати лише стратегічною інфраструктурою, інші ж об’єкти (якщо немає ризиків для держави) – віддавати у приватну власність. В контексті авіа перевезень було повідомлено про розвиток інфраструктури аеропортів, збільшення вантажних терміналів, тощо. Бізнес дякує за відкритий діалог та розуміння гострих питань. Адже розвиток інфраструктури дійсно важливий напрям задля забезпечення економічного зростання країни, розвитку експорту, залучення інвестицій. Тож сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
01/

 

30 вересня бізнес-спільнота Європейської Бізнес Асоціації зустрілась з новопризначеним Міністром інфраструктури, Владиславом Криклієм. Йшлося про плани та перспективи розвитку на найближчі 5 років, адже наразі все ж питання інфраструктури є дуже важливими для бізнесу.

Пан Криклій наголосив, що серед планів, найчутливіша тема – дороги. Так, за цей час близько 24 тис км доріг має бути побудовано та відновлено – це дороги міжнародного, національного та регіонального значень. Крім того, будуть використовуватись новітні технології, до прикладу, будівництво бетонних доріг. Фінансування буде здійснюватись з Дорожнього фонду, який існує вже кілька років та потребує подальшого розвитку, а також від міжнародних фінансових організацій, які також готові виділяти кошти на розвиток дорожньої інфраструктури, розбудову транзитних шляхів тощо.

Водночас, оскільки держава не завжди кращий та ефективний управлінець, буде розроблено чіткий перелік об’єктів, по яким може бути співпраця по концесії. Так, наприклад, буде створено і перелік концесійних доріг. Їх кількість, за словами міністра, буде не дуже великою і це буде єдина концесія, не тільки про можливості та вигоду для держави, а також про зобов’язання – держава братиме зобов’язання створити певний рівень трафіку на цих дорогах.

Також піднімалось питання автодозволів з Польщею. Було повідомлено, що польська сторона створила умови для квотних війн. Також, на даний момент, можна констатувати, що в цьому питанні є порушення Угоди про Асоціацію з ЄС, в якій йдеться про лібералізацію перевезень. Водночас, наразі триває двосторонній діалог щодо збільшення дозволів та існує велике сподівання, що він все ж буде результативним.

Йшлось також про питання залізничного транспорту, де розвиток має бути комплексним – як з боку держави, так і з боку бізнесу. Звичайно, було обговорено і реформування Укрзалізниці аби створити більш конкурентну залізну дорогу. Так, в цьому контексті планується зробити три оператори з окремими сферами відповідальності (адміністрування інфраструктури, координація пасажирських, а також вантажних перевезень) та незалежний тарифний регулятор, який і впроваджуватиме тарифну політику.

Крім того, в планах є збільшити загальну швидкість перевезень на Укрзалізниці, адже наразі, за попередніми аналізами, вона становить 35 км/год (з урахуванням зупинок, ремонтів тощо). А створення конкурентних умов має сприяти збільшенню швидкості приблизно на 12-15 км/год, залученню додаткових інвестицій, від чого виграють як держава, так і бізнес.

Піднімалось також питання стратегії розвитку портової інфраструктури. Було повідомлено про плани збільшити кількість глибоководних портів, рух в напрямку концесії (Ольвія і Херсон – перші пілоти, але в планах рухатись далі). Так, держава має залишатись адміністратором і керувати лише стратегічною інфраструктурою, інші ж об’єкти (якщо немає ризиків для держави) – віддавати у приватну власність.

В контексті авіа перевезень було повідомлено про розвиток інфраструктури аеропортів, збільшення вантажних терміналів, тощо.

Бізнес дякує за відкритий діалог та розуміння гострих питань. Адже розвиток інфраструктури дійсно важливий напрям задля забезпечення економічного зростання країни, розвитку експорту, залучення інвестицій. Тож сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: