fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес продовжуватиме роботу в Україні навіть у разі військового вторгнення

28/ 01/ 2022
  Про це повідомляє майже половина опитаних Європейською Бізнес Асоціацією компаній, а саме 45%. Навіть у разі вторгнення вони планують залишитися в Україні та продовжити працювати. Інші 17% компаній розглядають можливість переїзду до західних регіонів. Крім того, 10% розмірковують над можливістю виїзду з країни у разі найгіршого сценарію, ще 7% вважають, що зовнішня агресія може призвести до закриття їхнього бізнесу. Чверть членських компаній Асоціації оцінюють події на східних кордонах України як психологічну атаку через дезінформацію, водночас більшість, а саме 67% вважають, що Україна та міжнародна спільнота мають бути напоготові. Попереджений – значить озброєний. Так, 40% компаній, об’єднаних Асоціацією, вже мають план дій на випадок надзвичайної ситуації, 40% – розмірковують над цим, і 15% – ще не мають такого плану. При цьому компанії скаржаться на складність підготовки до різних потенційних сценаріїв розвитку подій, зважаючи на їхню велику кількість. Більшість з компаній, що вже сформували «план Б» на випадок гіпотетичного вторгнення, побудували його, базуючись на трьох основних пріоритетах. Перш за все, безпека людей – співробітників та їх родин, клієнтів. Серед можливих дій, що розглядаються у цьому контексті – релокація, евакуація, інформування та підтримка. На другому місці – безпека активів, документів та даних, підтримка фінансової стабільності. На третьому – забезпечення життєздатності бізнесу та безперервної діяльності. Типові плани бізнесу щодо збереження активів включають забезпечення фізичної охорони майна та обладнання або його релокацію в інші регіони, посилення інформаційної безпеки, виведення коштів, страхування. Втім, багато компаній зауважили, що вважають людей своїм головним активом, тому першочергові зусилля направлять саме на забезпечення безпеки та здоров’я своєї команди. Переважна більшість, а саме 58% компаній планують зберегти свою команду, при цьому для 14% таке питання навіть не стоїть – вони продовжують наймати та розвивати людей. Тільки 14% говорять, що їм доведеться звільнити певну кількість людей або відправити в неоплачувану відпустку, а 4% – можуть знизити заробітну плату. Ми також поцікавилися у компаній, які фактори будуть найважливішими для їхнього бізнесу у випадку надзвичайної ситуації. Для більшості це стабільна робота інфраструктури – телекомунікаційної, банківської, наземної – так вважає 91% опитаних, повна інформація від лідерів країни про усі події та безперервна комунікація – 62%, стабільна та злагоджена робота державних органів та служб – 60%. Тож закликаємо владу звернути увагу на ці пункти, які можуть найбільше вплинути на роботу бізнесу у критичний момент. А ще – все ж мати більше комунікації з бізнесом, адже саме це і сприяє зменшенню дезінформації та напруги. «Зараз як ніколи варто зберігати спокій та продовжувати робити свою роботу – інвестувати, розвивати проєкти та людей, проводити зустрічі, виробляти товари. Власне, ми в Асоціації бачимо, що наразі саме це бізнес і робить. Втім, ми не можемо відкидати гіпотетичних загроз, що несуть за собою події на східних кордонах України. Тому будьмо готові з «планом Б, В чи С» – і нехай вони ніколи не знадобляться», – коментує Анна Дерев’янко, виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації.   Довідково: Опитування проводилося з 24 по 27 січня, участь у опитуванні взяли 136 СЕО та представників членських компаній Європейської Бізнес Асоціації.

Про це повідомляє майже половина опитаних Європейською Бізнес Асоціацією компаній, а саме 45%. Навіть у разі вторгнення вони планують залишитися в Україні та продовжити працювати. Інші 17% компаній розглядають можливість переїзду до західних регіонів. Крім того, 10% розмірковують над можливістю виїзду з країни у разі найгіршого сценарію, ще 7% вважають, що зовнішня агресія може призвести до закриття їхнього бізнесу.

Чверть членських компаній Асоціації оцінюють події на східних кордонах України як психологічну атаку через дезінформацію, водночас більшість, а саме 67% вважають, що Україна та міжнародна спільнота мають бути напоготові.

Попереджений – значить озброєний. Так, 40% компаній, об’єднаних Асоціацією, вже мають план дій на випадок надзвичайної ситуації, 40% – розмірковують над цим, і 15% – ще не мають такого плану. При цьому компанії скаржаться на складність підготовки до різних потенційних сценаріїв розвитку подій, зважаючи на їхню велику кількість.

Більшість з компаній, що вже сформували «план Б» на випадок гіпотетичного вторгнення, побудували його, базуючись на трьох основних пріоритетах. Перш за все, безпека людей – співробітників та їх родин, клієнтів. Серед можливих дій, що розглядаються у цьому контексті – релокація, евакуація, інформування та підтримка. На другому місці – безпека активів, документів та даних, підтримка фінансової стабільності. На третьому – забезпечення життєздатності бізнесу та безперервної діяльності.

Типові плани бізнесу щодо збереження активів включають забезпечення фізичної охорони майна та обладнання або його релокацію в інші регіони, посилення інформаційної безпеки, виведення коштів, страхування. Втім, багато компаній зауважили, що вважають людей своїм головним активом, тому першочергові зусилля направлять саме на забезпечення безпеки та здоров’я своєї команди.

Переважна більшість, а саме 58% компаній планують зберегти свою команду, при цьому для 14% таке питання навіть не стоїть – вони продовжують наймати та розвивати людей. Тільки 14% говорять, що їм доведеться звільнити певну кількість людей або відправити в неоплачувану відпустку, а 4% – можуть знизити заробітну плату.

Ми також поцікавилися у компаній, які фактори будуть найважливішими для їхнього бізнесу у випадку надзвичайної ситуації. Для більшості це стабільна робота інфраструктури – телекомунікаційної, банківської, наземної – так вважає 91% опитаних, повна інформація від лідерів країни про усі події та безперервна комунікація – 62%, стабільна та злагоджена робота державних органів та служб – 60%. Тож закликаємо владу звернути увагу на ці пункти, які можуть найбільше вплинути на роботу бізнесу у критичний момент. А ще – все ж мати більше комунікації з бізнесом, адже саме це і сприяє зменшенню дезінформації та напруги.

«Зараз як ніколи варто зберігати спокій та продовжувати робити свою роботу – інвестувати, розвивати проєкти та людей, проводити зустрічі, виробляти товари. Власне, ми в Асоціації бачимо, що наразі саме це бізнес і робить. Втім, ми не можемо відкидати гіпотетичних загроз, що несуть за собою події на східних кордонах України. Тому будьмо готові з «планом Б, В чи С» – і нехай вони ніколи не знадобляться», – коментує Анна Дерев’янко, виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації.

 

Довідково:

Опитування проводилося з 24 по 27 січня, участь у опитуванні взяли 136 СЕО та представників членських компаній Європейської Бізнес Асоціації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: