fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес очікує на збалансований законопроєкт про НКРТ 

02/ 06/ 2020
  7 травня Міністерство інфраструктури України оприлюднило нову версію законопроєкту «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту». Хоча Європейська Бізнес Асоціація усіляко підтримує створення незалежного регулятора на ринках транспортних послуг, експерти Асоціації не готові підтримати підготовлений Міністерством документ у запропонованій редакції.  Бізнес вже надавав свої пропозиції до концепції створення такого органу, проте вони, на жаль, не знайшли відображення в опублікованій наразі версії документу. Ми продовжуємо наполягати на незалежному статусі НКРТ як органу, який повинен неупереджено здійснювати перегляд тарифної політики суб’єктів природних монополій.  Отже, у законопроєкті мають бути закріплені відповідні гарантії незалежності, зокрема, щодо спеціального статусу органу, порядку добору, призначення та звільнення голови та членів НКРТ, порядку фінансування тощо. На думку експертів, запропонована модель фінансування НКРТ ставить під сумнів незалежність регулятора, а отже, має бути переглянута.  Важливо чітко визначити межі компетенцій НКРТ – повноваження нового органу не мають розповсюджуватися на регулювання cубєктів на суміжних ринках у сфері транспорту. До того ж, нова редакція законопроєкту належним чином не встановлює повноваження НКРТ щодо регулювання тарифів на послуги, які оплачуються у складі портових зборів, а також щодо контролю за цільовим використанням коштів від портових зборів. Експерти Комітету з логістики надіслали свої детальні пропозиції та зауваження до Міністерства та сподіваються на доопрацювання документу з залученням бізнес-спільноти. Інакше, прийняття законопроєкту у поточній редакції не призведе до створення дійсно незалежного регулятора у галузі.    

7 травня Міністерство інфраструктури України оприлюднило нову версію законопроєкту «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту». Хоча Європейська Бізнес Асоціація усіляко підтримує створення незалежного регулятора на ринках транспортних послуг, експерти Асоціації не готові підтримати підготовлений Міністерством документ у запропонованій редакції. 

Бізнес вже надавав свої пропозиції до концепції створення такого органу, проте вони, на жаль, не знайшли відображення в опублікованій наразі версії документу. Ми продовжуємо наполягати на незалежному статусі НКРТ як органу, який повинен неупереджено здійснювати перегляд тарифної політики суб’єктів природних монополій. 

Отже, у законопроєкті мають бути закріплені відповідні гарантії незалежності, зокрема, щодо спеціального статусу органу, порядку добору, призначення та звільнення голови та членів НКРТ, порядку фінансування тощо. На думку експертів, запропонована модель фінансування НКРТ ставить під сумнів незалежність регулятора, а отже, має бути переглянута. 

Важливо чітко визначити межі компетенцій НКРТ – повноваження нового органу не мають розповсюджуватися на регулювання cуб’єктів на суміжних ринках у сфері транспорту. До того ж, нова редакція законопроєкту належним чином не встановлює повноваження НКРТ щодо регулювання тарифів на послуги, які оплачуються у складі портових зборів, а також щодо контролю за цільовим використанням коштів від портових зборів.

Експерти Комітету з логістики надіслали свої детальні пропозиції та зауваження до Міністерства та сподіваються на доопрацювання документу з залученням бізнес-спільноти. Інакше, прийняття законопроєкту у поточній редакції не призведе до створення дійсно незалежного регулятора у галузі.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: