fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Atlas Weekend 2030 – це Tomorrowland із лайн-апом Coachella

28/ 04/ 2020
  Про Atlas Weekend, «закулісне життя» фестивалю, команду, нові ідеї, роботу під час карантину та Atlas Weekend 2030 – читайте в інтерв’ю Дмитра Сидоренко, Засновника і генерального директора фестивалю Atlas Weekend. Як і коли прийшла ідея створення Atlas Weekend? До створення фестивалю я мав вже чималий досвід в організації концертів. Ще з початку 2000-х ми з моїм партнером робили концерти українських та закордонних зірок. Привезли в Україну легендарних засновників The Doors, Kenny G, Steve Vai, Papa Roach та багато-багато інших. Згодом у нас з’явилися власні концертні майданчики Зелений Театр та клуб Atlas. Ідея зробити щось більше ніж просто концерт була в мене вже давно, проте за поточними справами на її реалізацію завжди не було часу. А в 2015 році у нас виникли проблеми із Зеленим Театром. Можна сказати, що цей майданчик в нас “віджала” прокуратура не зовсім законним шляхом. І, як то кажуть, не було б щастя, та нещастя допомогло. У мене з’явився час більш детально замислитися над власним фестивалем. Перший Atlas Weekend, що відбувся влітку 2015 на Арт-заводі “Платформа” ми зробили буквально за місяць. Запропонували виступити українським артистам, з якими на той час мали гарні стосунки. Так все і почалося. Скільки часу займає створення одного фестивалю Atlas Weekend? Зараз ми працюємо над підготовкою до фестивалю цілий рік. Ми починаємо продавати квитки на наступний фест одразу із початком цьогорічного і одразу після демонтажу та невеликої відпустки збираємось, аби проаналізувати помилки цього року та побудувати стратегію на наступний. Скільки людей працює над створенням фестивалю? Є відділи, які задіяні в підготовці цілий рік, такі як букінг, маркетинг, відділи, що відповідають за комунікацію із спонсорами та партнерами, адміністративні відділи. Таких співробітників в нас близько 60-ти.  Є співробітники, яких ми долучаємо на період перед фестивалем, у травні – червні. Це ще декілька сотень. Є ті, хто працює на самій локації, як охорона, клінінг, вхідна група, волонтери. Загалом у роботі на фестивалі задіяно так чи інакше близько десяти тисяч осіб.   Ви самостійно знаходите спонсорів для Atlas Weekend чи вони Вас знаходять? Як це відбувається? За п’ять років існування ми вже маємо теплі стосунки із більшістю компаній, які потенційно можуть бути нашими партнерами. До багатьох ми першими приходимо з пропозиціями, розробляємо ексклюзивні інтеграції, щоб спонсор отримував органічні прояви і ще більші охоплення. Із деякими, як Mastercard чи Київстар ми разом вже не перший рік, а Київстар взагалі підтримував нас останні 4 роки поспіль. Хтось, як Parimatch чи Pernod Ricard приєдналися до нас цього року. Є партнери, з якими ми раніше реалізували невеликі проекти на самій локації, а цього року вони виявили бажання підтримати нас і в період підготовки та інтегруватися в нашу рекламну кампанію. У нас є відділ, який вибудовує комунікацію із потенційними партнерами, готує для них круті креативні пропозиції, розповідає їм про фестиваль та можливості їхньої інтеграції. З кожним роком кількість партнерів, які мають бажання долучитись до нас зростає і це дуже надихає. Чи маєте досвід/чи плануєте запуск в рамках Atlas Weekend корпоративних соціальних проектів? Яких? Серед цінностей нашої компанії, зокрема прописана і соціальна відповідальність. Починаючи з 2018 року ми реалізуємо три проекти, націлені на доступність та екологічність фестивалю, співпрацю з громадськими організаціями. Щороку ми облаштовуємо алею некомерційних громадських організацій, де всі відвідувачі фестивалю мають змогу детальніше вивчити активності, які реалізуються в нашій країні та навіть долучитися до їх реалізації. Ми облаштовуємо територію фестивалю пандусами, будуємо спеціальну платформу для людей з інвалідністю біля Main Stage. Минулого року спільно із нашим партнером компанією Mastercard реалізували музичний сурдопереклад виступів хедлайнерів. На території фестивалю встановлюємо баки для роздільного збору відходів і згодом віддаємо його на переробку. Також зовсім скоро стартує оновлений проект з допомоги талановитим дітям та музичним школам – Atlas Future. Для нас ці проекти – шанс навчити аудиторію більш свідомо використовувати екологічні ресурси та бути толерантними один до одного. В цьому ми вбачаємо свою соціальну місію. Atlas Weekend – це сімейний фестиваль, саме тому з 2017 року вхід для дітей до 12 років та літніх людей 65+ є безкоштовним. Ми облаштовуємо чимало активностей, які будуть цікаві відвідувачам різного віку, формуємо лайнап з огляду на інтереси як молоді, так і аудиторії більш поважного віку. Завдяки цьому ми сподіваємось, що згодом Atlas Weekend стане доброю літньою сімейною традицією для всіх українців.  Як побудована робота вашої команди в період карантину? Як підтримуєте команду? Зараз ми працюємо у віддаленому режимі, проте завдяки мессенджерам та додаткам для online-конференцій так само проводимо зустрічі та завжди на зв’язку. Також цього року ми почали активно переводити роботу в Bitrix24 і на карантині це неабияк нам допомагає, бо можна ставити завдання та відстежувати ефективність працівників так ніби ми й досі всі в одному офісі. Звісно, ми були змушені передивитися наш бюджет, адже під час пандемії квиток на фестиваль не є у переліку предметів першої необхідності в населення, а в нашому бюджеті це неабияка стаття доходів, яку ми зараз майже втратили, тому платити зарплати у повному обсязі під час карантину в нас не було змоги, але ми обійшлися без скорочень та змогли зберегти всю команду. Дуже круто що всі з розумінням поставились до ситуації і продовжують наполегливо готуватись до фестивалю. Чи маєте вже план дій, якщо фестиваль цього року зірветься з причини карантину? Можливо, вже є ідеї як будете адаптувати фестиваль до нової реальності? Atlas Weekend онлайн – це можливо? Ми зараз розробляємо декілька стратегій подальшого розвитку. І з огляду на те, як надалі будуть розгортатись події у світі будемо реалізувати ту чи іншу. Звісно, що карантин добряче підпсував наші плани, проте ми не даємо волю відчаю та оптимістично дивимось у майбутнє. Цьогорічний фестиваль переноситься на 6-11 липня 2021 року. Адже у зв’зку з пандемією COVID-19 ми не можемо наражати на ризик гостей, команду, артистів фестивалю. Детальніше про дане рішення та плани команди можна прочитати за лінком. Atlas Weekend 2030 – як це буде?) Це буде ще масштабніше ніж зараз. Найкращі зірки світової сцени, неймовірні шоу зі світлом, звуком та спецефектами. Розвинена фестивальна інфраструктура на десятки кілометрів. Комфортабельний кемпінг, а може навіть цілий готельний комплекс для фестивальників. Atlas Weekend 2030 – це Tomorrowland із лайн-апом Coachella, що входить до ТОР-5 найкращих фестивалів світу. І це не просто гучні слова, бо і я, і партнери, і вся команда в це дуже вірять і готові працювати нон-стоп аби цього досягти. У Києва і України величезний нереалізований туристичний потенціал  і неймовірна доступність в порівнянні з іншими європейськими країнами, тому це точно так і буде! Ось побачите!!;))   Карантин – це один з періодів, коли в труднощах можна знаходити нові можливості. Які можливості Ви бачите загалом для бізнесу зараз? Мені здається, що карантин – це така собі примусова селекція бізнесу. З нього вийдуть лише найсильніші. Ті, в кого правильна мотивація, хто думає не лише про свою вигоду, але й про більш глобальні речі, хто дає аудиторії якісний продукт. Серед можливостей зараз я бачу потребу призупинити щоденний біг та замислитися чи все ви робите правильно. Чи за вірними принципами ви будуєте свій бізнес. Подумати про перспективи та подальший напрямок розвитку ваших проектів. У фестивалю, наприклад, зараз з’явився час для справ, які зазвичай за щоденною рутиною відкладаються у довгий ящик. Ми почали розробляти проект амбасадорів фестивалю та глобальну маркетингову стратегію на 5 років, розглядаємо план реалізації бас-турів на фестиваль із різних куточків України та багато інших справ, які зазвичай переносимо “на наступний рік”. Як Ви проводите час на карантині? На роботі. Ми щоденно спілкуємось із командою, партнерами, спонсорами. Раніше ми зустрічалися в офісах, а зараз виходимо на зв’язок в ZOOM, Skype, Teams, BlueJeans і тд. Але разом із цим у мене з’явилося трохи часу аби бути разом із дружиною та дітьми. Через велике робоче навантаження не завжди є можливість проводити із родиною стільки часу, скільки хочеться. А зараз, працюючи з дому, кожну вільну хвилину ми робимо щось разом і це неймовірно надихає. ТОП-3 поради нашим читачам як зберігати «бойовий» дух в цей непростий час?) Сконцентруватися на тому, на що ви особисто маєте змогу вплинути. Ми не можемо зараз завершити карантин за власним бажанням, проте можемо подбати про власну безпеку: сидіти вдома та мити руки, як би банально це не звучало. Займатися самоосвітою. Зараз найкращий час щоб підтягнути свої знання або ж навчитися чомусь новому. Багато лекцій та курсів викладено у вільний доступ. Читайте, дивіться, навчайтеся. Ви можете вийти з карантину кращим спеціалістом ніж були до цього. Займайтеся корисними справами. Допоможіть літнім сусідам, зробіть щось соціально значуще, наведіть лад у власних справах. Я впевнений у кожного є довгий список відкладеного “на потім”, саме час із цим розібратися. Що Вас мотивує? Напевно, більш за все мене мотивує те, що за роки існування фестивалю ми зібрали костяк команди, яка працює з нами не через матеріальний інтерес, а тому що вірить у цей проект та горить ним. Коли інші люди віддаються твоїй справі так, ніби вона їх власна, це заряджає впевненістю, що ми робимо все правильно. Ну і звісно тисячі позитивних відгуків від відвідувачів фестивалю, заради яких ми в першу чергу це все й затіяли. Коли ми дивимось на статистику розвитку фестивалю, на його динаміку, кількість іноземних туристів, яка щороку суттєво зростає, відгуки про фестиваль у європейській пресі – це спонукає нас працювати ще краще. Ухвалювати нові ризиковані рішення, рухатись уперед. П’ять років тому ми почали робити цей фестиваль і мали за хедлайнерів самі українськи гурти, а цього року ми підписали Twenty One Pilots. Такий стрімкий розвиток – ось що мотивує.

Про Atlas Weekend, «закулісне життя» фестивалю, команду, нові ідеї, роботу під час карантину та Atlas Weekend 2030 – читайте в інтерв’ю Дмитра Сидоренко, Засновника і генерального директора фестивалю Atlas Weekend.

Як і коли прийшла ідея створення Atlas Weekend?

До створення фестивалю я мав вже чималий досвід в організації концертів. Ще з початку 2000-х ми з моїм партнером робили концерти українських та закордонних зірок. Привезли в Україну легендарних засновників The Doors, Kenny G, Steve Vai, Papa Roach та багато-багато інших. Згодом у нас з’явилися власні концертні майданчики Зелений Театр та клуб Atlas.

Ідея зробити щось більше ніж просто концерт була в мене вже давно, проте за поточними справами на її реалізацію завжди не було часу. А в 2015 році у нас виникли проблеми із Зеленим Театром. Можна сказати, що цей майданчик в нас “віджала” прокуратура не зовсім законним шляхом. І, як то кажуть, не було б щастя, та нещастя допомогло. У мене з’явився час більш детально замислитися над власним фестивалем. Перший Atlas Weekend, що відбувся влітку 2015 на Арт-заводі “Платформа” ми зробили буквально за місяць. Запропонували виступити українським артистам, з якими на той час мали гарні стосунки. Так все і почалося.

Скільки часу займає створення одного фестивалю Atlas Weekend?

Зараз ми працюємо над підготовкою до фестивалю цілий рік. Ми починаємо продавати квитки на наступний фест одразу із початком цьогорічного і одразу після демонтажу та невеликої відпустки збираємось, аби проаналізувати помилки цього року та побудувати стратегію на наступний.

Скільки людей працює над створенням фестивалю?

Є відділи, які задіяні в підготовці цілий рік, такі як букінг, маркетинг, відділи, що відповідають за комунікацію із спонсорами та партнерами, адміністративні відділи. Таких співробітників в нас близько 60-ти.  Є співробітники, яких ми долучаємо на період перед фестивалем, у травні – червні. Це ще декілька сотень. Є ті, хто працює на самій локації, як охорона, клінінг, вхідна група, волонтери. Загалом у роботі на фестивалі задіяно так чи інакше близько десяти тисяч осіб.

01/

 

Ви самостійно знаходите спонсорів для Atlas Weekend чи вони Вас знаходять? Як це відбувається?

За п’ять років існування ми вже маємо теплі стосунки із більшістю компаній, які потенційно можуть бути нашими партнерами. До багатьох ми першими приходимо з пропозиціями, розробляємо ексклюзивні інтеграції, щоб спонсор отримував органічні прояви і ще більші охоплення.

Із деякими, як Mastercard чи Київстар ми разом вже не перший рік, а Київстар взагалі підтримував нас останні 4 роки поспіль. Хтось, як Parimatch чи Pernod Ricard приєдналися до нас цього року. Є партнери, з якими ми раніше реалізували невеликі проекти на самій локації, а цього року вони виявили бажання підтримати нас і в період підготовки та інтегруватися в нашу рекламну кампанію. У нас є відділ, який вибудовує комунікацію із потенційними партнерами, готує для них круті креативні пропозиції, розповідає їм про фестиваль та можливості їхньої інтеграції. З кожним роком кількість партнерів, які мають бажання долучитись до нас зростає і це дуже надихає.

Чи маєте досвід/чи плануєте запуск в рамках Atlas Weekend корпоративних соціальних проектів? Яких?

Серед цінностей нашої компанії, зокрема прописана і соціальна відповідальність. Починаючи з 2018 року ми реалізуємо три проекти, націлені на доступність та екологічність фестивалю, співпрацю з громадськими організаціями. Щороку ми облаштовуємо алею некомерційних громадських організацій, де всі відвідувачі фестивалю мають змогу детальніше вивчити активності, які реалізуються в нашій країні та навіть долучитися до їх реалізації.

Ми облаштовуємо територію фестивалю пандусами, будуємо спеціальну платформу для людей з інвалідністю біля Main Stage. Минулого року спільно із нашим партнером компанією Mastercard реалізували музичний сурдопереклад виступів хедлайнерів. На території фестивалю встановлюємо баки для роздільного збору відходів і згодом віддаємо його на переробку. Також зовсім скоро стартує оновлений проект з допомоги талановитим дітям та музичним школам – Atlas Future.

Для нас ці проекти – шанс навчити аудиторію більш свідомо використовувати екологічні ресурси та бути толерантними один до одного. В цьому ми вбачаємо свою соціальну місію.

Atlas Weekend – це сімейний фестиваль, саме тому з 2017 року вхід для дітей до 12 років та літніх людей 65+ є безкоштовним. Ми облаштовуємо чимало активностей, які будуть цікаві відвідувачам різного віку, формуємо лайнап з огляду на інтереси як молоді, так і аудиторії більш поважного віку. Завдяки цьому ми сподіваємось, що згодом Atlas Weekend стане доброю літньою сімейною традицією для всіх українців. 

Як побудована робота вашої команди в період карантину? Як підтримуєте команду?

Зараз ми працюємо у віддаленому режимі, проте завдяки мессенджерам та додаткам для online-конференцій так само проводимо зустрічі та завжди на зв’язку. Також цього року ми почали активно переводити роботу в Bitrix24 і на карантині це неабияк нам допомагає, бо можна ставити завдання та відстежувати ефективність працівників так ніби ми й досі всі в одному офісі.

Звісно, ми були змушені передивитися наш бюджет, адже під час пандемії квиток на фестиваль не є у переліку предметів першої необхідності в населення, а в нашому бюджеті це неабияка стаття доходів, яку ми зараз майже втратили, тому платити зарплати у повному обсязі під час карантину в нас не було змоги, але ми обійшлися без скорочень та змогли зберегти всю команду. Дуже круто що всі з розумінням поставились до ситуації і продовжують наполегливо готуватись до фестивалю.

Чи маєте вже план дій, якщо фестиваль цього року зірветься з причини карантину? Можливо, вже є ідеї як будете адаптувати фестиваль до нової реальності? Atlas Weekend онлайн – це можливо?

Ми зараз розробляємо декілька стратегій подальшого розвитку. І з огляду на те, як надалі будуть розгортатись події у світі будемо реалізувати ту чи іншу. Звісно, що карантин добряче підпсував наші плани, проте ми не даємо волю відчаю та оптимістично дивимось у майбутнє. Цьогорічний фестиваль переноситься на 6-11 липня 2021 року. Адже у звзку з пандемією COVID-19 ми не можемо наражати на ризик гостей, команду, артистів фестивалю. Детальніше про дане рішення та плани команди можна прочитати за лінком.

Atlas Weekend 2030 – як це буде?)

Це буде ще масштабніше ніж зараз. Найкращі зірки світової сцени, неймовірні шоу зі світлом, звуком та спецефектами. Розвинена фестивальна інфраструктура на десятки кілометрів. Комфортабельний кемпінг, а може навіть цілий готельний комплекс для фестивальників. Atlas Weekend 2030 – це Tomorrowland із лайн-апом Coachella, що входить до ТОР-5 найкращих фестивалів світу. І це не просто гучні слова, бо і я, і партнери, і вся команда в це дуже вірять і готові працювати нон-стоп аби цього досягти. У Києва і України величезний нереалізований туристичний потенціал  і неймовірна доступність в порівнянні з іншими європейськими країнами, тому це точно так і буде! Ось побачите!!;))

01/

 

Карантин – це один з періодів, коли в труднощах можна знаходити нові можливості. Які можливості Ви бачите загалом для бізнесу зараз?

Мені здається, що карантин – це така собі примусова селекція бізнесу. З нього вийдуть лише найсильніші. Ті, в кого правильна мотивація, хто думає не лише про свою вигоду, але й про більш глобальні речі, хто дає аудиторії якісний продукт.

Серед можливостей зараз я бачу потребу призупинити щоденний біг та замислитися чи все ви робите правильно. Чи за вірними принципами ви будуєте свій бізнес. Подумати про перспективи та подальший напрямок розвитку ваших проектів. У фестивалю, наприклад, зараз з’явився час для справ, які зазвичай за щоденною рутиною відкладаються у довгий ящик. Ми почали розробляти проект амбасадорів фестивалю та глобальну маркетингову стратегію на 5 років, розглядаємо план реалізації бас-турів на фестиваль із різних куточків України та багато інших справ, які зазвичай переносимо “на наступний рік”.

Як Ви проводите час на карантині?

На роботі. Ми щоденно спілкуємось із командою, партнерами, спонсорами. Раніше ми зустрічалися в офісах, а зараз виходимо на зв’язок в ZOOM, Skype, Teams, BlueJeans і тд. Але разом із цим у мене з’явилося трохи часу аби бути разом із дружиною та дітьми. Через велике робоче навантаження не завжди є можливість проводити із родиною стільки часу, скільки хочеться. А зараз, працюючи з дому, кожну вільну хвилину ми робимо щось разом і це неймовірно надихає.

ТОП-3 поради нашим читачам як зберігати «бойовий» дух в цей непростий час?)

Сконцентруватися на тому, на що ви особисто маєте змогу вплинути. Ми не можемо зараз завершити карантин за власним бажанням, проте можемо подбати про власну безпеку: сидіти вдома та мити руки, як би банально це не звучало.

Займатися самоосвітою. Зараз найкращий час щоб підтягнути свої знання або ж навчитися чомусь новому. Багато лекцій та курсів викладено у вільний доступ. Читайте, дивіться, навчайтеся. Ви можете вийти з карантину кращим спеціалістом ніж були до цього.

Займайтеся корисними справами. Допоможіть літнім сусідам, зробіть щось соціально значуще, наведіть лад у власних справах. Я впевнений у кожного є довгий список відкладеного “на потім”, саме час із цим розібратися.

Що Вас мотивує?

Напевно, більш за все мене мотивує те, що за роки існування фестивалю ми зібрали костяк команди, яка працює з нами не через матеріальний інтерес, а тому що вірить у цей проект та горить ним. Коли інші люди віддаються твоїй справі так, ніби вона їх власна, це заряджає впевненістю, що ми робимо все правильно. Ну і звісно тисячі позитивних відгуків від відвідувачів фестивалю, заради яких ми в першу чергу це все й затіяли.

Коли ми дивимось на статистику розвитку фестивалю, на його динаміку, кількість іноземних туристів, яка щороку суттєво зростає, відгуки про фестиваль у європейській пресі – це спонукає нас працювати ще краще. Ухвалювати нові ризиковані рішення, рухатись уперед. П’ять років тому ми почали робити цей фестиваль і мали за хедлайнерів самі українськи гурти, а цього року ми підписали Twenty One Pilots. Такий стрімкий розвиток – ось що мотивує.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: