fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AS Watson просуває свої цілі щодо сталого розвитку для боротьби зі зміною клімату

02/ 06/ 2022
  Як найбільший у світі міжнародний рітейл продавець здоров’я та краси, AS Watson (до складу якого входить Watsons Україна)прагне зменшити вплив бізнесу на навколишнє середовище та боротися зі зміною клімату. Компанія вже досягла своїх попередніх цілей щодо скорочення викидів парникових газів (ПГ) до кінця 2021 року, а тепер оголошує нові цілі, щоб прискорити свій внесок у боротьбу зі зміною клімату. У 2019 році AS Watson опублікувала ціль щодо скорочення викидів ПГ, щоб скоротити викиди 1 і 2 на 40% до 2030 року в порівнянні з базовим рівнем 2015 року. Випереджаючи графік, компанія вже перевищила цю ціль і досягла 42% до кінця 2021 року. Завдяки такому значному прогресу AS Watson оголошує нові цілі щодо скорочення викидів. До них належать: Зменшення викидів парникових газів у сферах 1 і 2 на 50% до 2030 року в порівнянні з базовим рівнем 2018 року Зменшення обсягу 3 викидів парникових газів від придбаних товарів і послуг, транспортування та розподілу на 58% економічної доданої вартості на долар до 2030 року з базового рівня 2018 року Зобовязання, що 33% постачальників, що охоплюють покупні товари та послуги, транспортування та розподіл, матимуть науково обґрунтовані цільові показники (НЦП) до 2027 року Маліна Нгай, головний операційний директор AS Watson і генеральний директор AS Watson (Азія та Європа), каже: «У AS Watson ми поставили собі за мету робити правильні речі для наших клієнтів і планети сьогодні і завтра. Стійкість - це гонка з перешкодами. Щоб подолати перешкоди, потрібні рішучість і наполегливість. Ми не можемо це зробити поодинці. Ми віримо, що партнерство з нашими постачальниками та клієнтами разом може мати більший вплив». «Ці нові цілі щодо скорочення викидів ПГ є доказом нашої відданості прискорити наші зусилля щодо сталого розвитку, щоб побудувати кращий світ для всіх» - додає вона. «На додаток до наших дій по боротьбі зі зміною клімату, ми також підсилили нашу відданість Цілям сталого розвитку ООН (UNSDG), розширивши наше охоплення до 15 із 17 UNSDG, які включають використання чистої енергії та впровадження кліматичних заходів». AS Watson Group посилює свою відданість Цілям сталого розвитку ООН (ЦСР ООН), розширюючи охоплення до 15 із 17 ЦУР ООН Початок роботи з Greener Stores. AS Watson розуміє, що все починається з магазинів, тому Greener Stores Global Framework було запущено в квітні, щоб прискорити власну трансформацію роздрібної торгівлі в магазини, які не впливають на навколишнє середовище. Компанія сподівається використати свій масштаб у благих цілях, щоб прискорити глобальний рух до більш стійкого майбутнього. Оскільки в 2021 році 74% викидів парникових газів компанії припадало на споживання електроенергії, створення ефективних електричних мереж тепер є головним пріоритетом AS Watson. Таким чином, підвищення енергоефективності та використання відновлюваної енергії є двома основними напрямками Глобальної платформи Greener Stores. Для підтримки цієї місії з 2014 року була створена глобальна програма енергоменеджменту для моніторингу місцевих ініціатив з енергозбереження. Підтримка зростання зеленої енергії настільки ж важлива для скорочення викидів ПГ. AS Watson вже досягла 100% відновлюваної електроенергії для свого бізнесу на трьох основних європейських ринках. Серед них Superdrug, Savers, ThePerfume Shop, Kruidvat, Trekpleister та ICI PARIS XL у Великобританії, Бельгії та Нідерландах. Поновлювані джерела електроенергії зараз становлять 86% європейського портфеля AS Watson. Екологічно з нашими клієнтами. Компанія A.S. Watson завжди була в авангарді просування та натхнення культури сталого розвитку серед своїх клієнтів. У своїх повсякденних роздрібних магазинах вона завжди заохочувала покупців вибирати більш екологічні продукти та вести більш екологічний спосіб життя. A.S. Watson вірить, що Нова краса - це не просто шкіра, а ставлення людей до себе, добро один до одного та до планети. На честь Всесвітнього дня навколишнього середовища Watsons планує запустити перший у своєму роді Sustainability VR Hub на ринках Гонконгу, Тайваню, Таїланду, Малайзії, Філіппін, Сінгапуру, Індонезії, Вєтнаму та Туреччини з метою заохочення та мотивації своїх клієнтів до змін у поведінці, які будуть сприяти сталому розвитку планети. Компанія буде пропонувати клієнтам занурення у віртуальну реальність (VR), щоб допомогти їм дізнатися більше про те, як вони можуть допомогти навколишньому середовищу та як боротися зі зміною клімату. Watsons планує запустити Sustainability VR Hub у Гонконзі, Тайвані, Таїланді, Малайзії, Філіппінах, Сінгапурі, Індонезії, В’єтнамі та Туреччині, щоб навчати своїх клієнтів щодо сталого розвитку. Нгай підсумовує: «Майбутнє зараз. Будучи лідером в індустрії роздрібної торгівлі товарами для краси та здоровя, ми хочемо подавати приклад у мінімізації впливу на нашу планету, залучаючи наших клієнтів і надихаючи наших ділових партнерів разом робити світ краще. Ми віримо, що кожен маленький і великий крок, який ми робимо зараз, матиме величезний вплив у майбутньому». Звіт AS Watson Group про сталий розвиток за 2021 рік описує зусилля та досягнення в галузі сталого розвитку AS Watson опублікувала звіт про сталий розвиток за 2021 рік, в якому описано зусилля та досягнення в галузі сталого розвитку. Компанія не лише працює над створенням екологічно чистих магазинів, а й створює культуру сталого розвитку всередині та за межами організації. Оскільки зараз ми живемо по-новому, у звіті також описано глобальні зусилля AS Watson по боротьбі з пандемією COVID-19 за останні два роки та те, як компанія готова викликати посмішку на обличчях своїх клієнтів сьогодні і завтра. Щоб отримати доступ до останнього звіту про сталий розвиток, натисніть посилання: https://bit.ly/ASW2021SR Про AS Watson Group Заснована в 1841 році, AS Watson Group є найбільшим у світі міжнародним роздрібним продавцем здоров’я та краси, який налічує понад 16 400 магазинів під 12 торговими брендами на 29 ринках із близько 130 000 співробітників по всьому світу. У 2021 фінансовому році AS Watson Group зафіксувала дохід у 22 мільярди доларів США. Щороку ми обслуговуємо понад 5,5 мільярдів покупців через наші платформи O+O (Offline plus Online), надаючи клієнтам офлайн та онлайн роздрібну торгівлю з підтримкою технологій. AS Watson Group також є членом всесвітньо відомого багатонаціонального конгломерату CK Hutchison Holdings Limited, який має чотири основні напрямки діяльності – порти та супутні послуги, роздрібну торгівлю, інфраструктуру та телекомунікації в більш ніж 50 країнах. Будь ласка, відвідайте www.aswatson.com/our-company/o-and-o-strategy/ для отримання додаткової інформації.

Як найбільший у світі міжнародний рітейл продавець здоров’я та краси, AS Watson (до складу якого входить Watsons Україна)прагне зменшити вплив бізнесу на навколишнє середовище та боротися зі зміною клімату. Компанія вже досягла своїх попередніх цілей щодо скорочення викидів парникових газів (ПГ) до кінця 2021 року, а тепер оголошує нові цілі, щоб прискорити свій внесок у боротьбу зі зміною клімату.

У 2019 році AS Watson опублікувала ціль щодо скорочення викидів ПГ, щоб скоротити викиди 1 і 2 на 40% до 2030 року в порівнянні з базовим рівнем 2015 року. Випереджаючи графік, компанія вже перевищила цю ціль і досягла 42% до кінця 2021 року. Завдяки такому значному прогресу AS Watson оголошує нові цілі щодо скорочення викидів. До них належать:

  1. Зменшення викидів парникових газів у сферах 1 і 2 на 50% до 2030 року в порівнянні з базовим рівнем 2018 року
  2. Зменшення обсягу 3 викидів парникових газів від придбаних товарів і послуг, транспортування та розподілу на 58% економічної доданої вартості на долар до 2030 року з базового рівня 2018 року
  3. Зобов’язання, що 33% постачальників, що охоплюють покупні товари та послуги, транспортування та розподіл, матимуть науково обґрунтовані цільові показники (НЦП) до 2027 року

Маліна Нгай, головний операційний директор AS Watson і генеральний директор AS Watson (Азія та Європа), каже: «У AS Watson ми поставили собі за мету робити правильні речі для наших клієнтів і планети сьогодні і завтра. Стійкість – це гонка з перешкодами. Щоб подолати перешкоди, потрібні рішучість і наполегливість. Ми не можемо це зробити поодинці. Ми віримо, що партнерство з нашими постачальниками та клієнтами разом може мати більший вплив».

«Ці нові цілі щодо скорочення викидів ПГ є доказом нашої відданості прискорити наші зусилля щодо сталого розвитку, щоб побудувати кращий світ для всіх» – додає вона. «На додаток до наших дій по боротьбі зі зміною клімату, ми також підсилили нашу відданість Цілям сталого розвитку ООН (UNSDG), розширивши наше охоплення до 15 із 17 UNSDG, які включають використання чистої енергії та впровадження кліматичних заходів».

AS Watson Group посилює свою відданість Цілям сталого розвитку ООН (ЦСР ООН), розширюючи охоплення до 15 із 17 ЦУР ООН

Початок роботи з Greener Stores

AS Watson розуміє, що все починається з магазинів, тому Greener Stores Global Framework було запущено в квітні, щоб прискорити власну трансформацію роздрібної торгівлі в магазини, які не впливають на навколишнє середовище. Компанія сподівається використати свій масштаб у благих цілях, щоб прискорити глобальний рух до більш стійкого майбутнього.

Оскільки в 2021 році 74% викидів парникових газів компанії припадало на споживання електроенергії, створення ефективних електричних мереж тепер є головним пріоритетом AS Watson. Таким чином, підвищення енергоефективності та використання відновлюваної енергії є двома основними напрямками Глобальної платформи Greener Stores. Для підтримки цієї місії з 2014 року була створена глобальна програма енергоменеджменту для моніторингу місцевих ініціатив з енергозбереження.

Підтримка зростання зеленої енергії настільки ж важлива для скорочення викидів ПГ. AS Watson вже досягла 100% відновлюваної електроенергії для свого бізнесу на трьох основних європейських ринках. Серед них Superdrug, Savers, ThePerfume Shop, Kruidvat, Trekpleister та ICI PARIS XL у Великобританії, Бельгії та Нідерландах. Поновлювані джерела електроенергії зараз становлять 86% європейського портфеля AS Watson.

Екологічно з нашими клієнтами

Компанія A.S. Watson завжди була в авангарді просування та натхнення культури сталого розвитку серед своїх клієнтів. У своїх повсякденних роздрібних магазинах вона завжди заохочувала покупців вибирати більш екологічні продукти та вести більш екологічний спосіб життя. A.S. Watson вірить, що “Нова краса” – це не просто шкіра, а ставлення людей до себе, добро один до одного та до планети.

На честь Всесвітнього дня навколишнього середовища Watsons планує запустити перший у своєму роді Sustainability VR Hub на ринках Гонконгу, Тайваню, Таїланду, Малайзії, Філіппін, Сінгапуру, Індонезії, В’єтнаму та Туреччини з метою заохочення та мотивації своїх клієнтів до змін у поведінці, які будуть сприяти сталому розвитку планети. Компанія буде пропонувати клієнтам занурення у віртуальну реальність (VR), щоб допомогти їм дізнатися більше про те, як вони можуть допомогти навколишньому середовищу та як боротися зі зміною клімату.

Watsons планує запустити Sustainability VR Hub у Гонконзі, Тайвані, Таїланді, Малайзії, Філіппінах, Сінгапурі, Індонезії, В’єтнамі та Туреччині, щоб навчати своїх клієнтів щодо сталого розвитку.

Нгай підсумовує: «Майбутнє зараз. Будучи лідером в індустрії роздрібної торгівлі товарами для краси та здоров’я, ми хочемо подавати приклад у мінімізації впливу на нашу планету, залучаючи наших клієнтів і надихаючи наших ділових партнерів разом робити світ краще. Ми віримо, що кожен маленький і великий крок, який ми робимо зараз, матиме величезний вплив у майбутньому».

Звіт AS Watson Group про сталий розвиток за 2021 рік описує зусилля та досягнення в галузі сталого розвитку

AS Watson опублікувала звіт про сталий розвиток за 2021 рік, в якому описано зусилля та досягнення в галузі сталого розвитку. Компанія не лише працює над створенням екологічно чистих магазинів, а й створює культуру сталого розвитку всередині та за межами організації. Оскільки зараз ми живемо по-новому, у звіті також описано глобальні зусилля AS Watson по боротьбі з пандемією COVID-19 за останні два роки та те, як компанія готова викликати посмішку на обличчях своїх клієнтів сьогодні і завтра.

Щоб отримати доступ до останнього звіту про сталий розвиток, натисніть посилання: https://bit.ly/ASW2021SR

Про AS Watson Group

Заснована в 1841 році, AS Watson Group є найбільшим у світі міжнародним роздрібним продавцем здоров’я та краси, який налічує понад 16 400 магазинів під 12 торговими брендами на 29 ринках із близько 130 000 співробітників по всьому світу. У 2021 фінансовому році AS Watson Group зафіксувала дохід у 22 мільярди доларів США. Щороку ми обслуговуємо понад 5,5 мільярдів покупців через наші платформи O+O (Offline plus Online), надаючи клієнтам офлайн та онлайн роздрібну торгівлю з підтримкою технологій.

AS Watson Group також є членом всесвітньо відомого багатонаціонального конгломерату CK Hutchison Holdings Limited, який має чотири основні напрямки діяльності – порти та супутні послуги, роздрібну торгівлю, інфраструктуру та телекомунікації в більш ніж 50 країнах.

Будь ласка, відвідайте www.aswatson.com/our-company/o-and-o-strategy/ для отримання додаткової інформації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: