fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«АрселорМіттал Кривий Ріг» забезпечив майже половину потреби в металопрокаті для будівництва моста через Дніпро у Запоріжжі

29/ 10/ 2020
  Кривий Ріг, 29 жовтня 2020 р. З червня цього року «АрселорМіттал Кривий Ріг» вже поставив 1,3 тис. тонн арматурного прокату, що становить близько 50% від загальної потреби для зведення моста через р. Дніпро у Запоріжжі - одного з найбільших інфраструктурних обєктів в Україні. Відновлення будівництва цього відомого довгобуду розпочалося у квітні 2020 року, і підприємство стало ключовим постачальником арматури класу A-III A400 діаметром від 12 про 32 мм (марка сталі 25G2S). За попередніми оцінками загальна потреба на увесь обєкт складе 3-4 тисячі тонн сталевого прокату за ГОСТ 5781, який в країні виробляє лише «АрселорМіттал Кривий Ріг». За проектом Запорізький міст - це магістраль безперервного руху протяжністю понад 9 кілометрів, що складається з шести транспортних розвязок. В їхньому складі - 27 штучних споруд, у тому числі два мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Державне агентство автомобільних доріг України планує завершити будівництво у 2022 році, а до кінця поточного року запустити рух транспорту на першій черзі Запорізького моста (с. Бабурка - острів Хортиця). Увесь проект коштує 12 млрд грн. Євген Чумаченко, директор департаменту продажів (Україна і країни СНД) «АрселорМіттал Кривий Ріг»: - За 15 років роботи компанії АрселорМіттал в Україні ми відвантажили близько 14,5 млн тонн металопродукції для покупців на внутрішньому ринку. І зараз підприємство з гордістю бере участь у такому масштабному будівництві, за яким спостерігає уся країна. Запорізький міст необхідний як для розвитку безпосередньо Запоріжжя, так і для всього населення України, адже він грає важливу роль у переміщенні мешканців з півночі на південь та на схід країни. Для нас це далеко не перший досвід співпраці з державою, коли ми пропонуємо свою надміцну та якісну сталь для зведення обєктів, що вимагають особливої надійності та стійкості. Як відомо, практично усі мости та шляхопроводи України побудовані у 1950-1970 рр. минулого століття. Вони однозначно вичерпали свій ресурс і потребують оновлення, як і більша частина українських доріг. Знаючи про амбітні будівельні плани уряду, «АрселорМіттал Кривий Ріг» робить все, щоб забезпечувати стабільне виробництво та своєчасні поставки металопродукції, навіть у кризових умовах і несподіваних для усього світу викликах 2020 року. У 2018-2019 рр. підприємство сумарно поставило 13 тисяч тонн арматурного прокату для будівництва та реконструкції різних мостів в Україні - у Києві, Полтавській, Дніпропетровській та інших областях. Цього року «АрселорМіттал Кривий Ріг» також є учасником будівництва моста й у с. Крушельниця Сколівського району Львівської області. Підприємство вже поставило 30 тонн металопродукції для зведення моста на ділянці автомобільної дороги Східниця - Верхнє Синьовидне. На дорогах загального користування місцевого значення цей міст стане найдовшим в західній Україні. Вартість проекту становить понад 60 млн грн. Довідка: Найбільш відповідальні обєкти інфраструктури, такі як мости, дамби, сучасні хмарочоси, вітроелектростанції будуються з використанням металопродукції виробництва «АрселорМіттал Кривий Ріг». Новий захисний саркофаг у Чорнобилі (обєкт «Укриття» на ЧАЕС) збудований з арматури підприємства. Напередодні футбольного чемпіонату ЄВРО-2012 продукція компанії була використана під час будівництва ключових спортивних обєктів і аеропортів в Україні: Національного спортивного комплексу «Олімпійський» та нового терміналу D міжнародного аеропорту «Бориспіль» (Київ), стадіону «Арена Львів» і Міжнародного аеропорту «Львів» ім. Данила Галицького. З використанням виробленої на підприємстві металопродукції створюються унікальні конструкції по всьому світу - наприклад, комплекс хмарочосів «Вежі Полумя» (національний символ Азербайджану) або найвищий хмарочос у світі - Бурдж-Халіфа у Дубаї (його висота - 828 м, це 163 поверхи).

Кривий Ріг, 29 жовтня 2020 р. З червня цього року «АрселорМіттал Кривий Ріг» вже поставив 1,3 тис. тонн арматурного прокату, що становить близько 50% від загальної потреби для зведення моста через р. Дніпро у Запоріжжі – одного з найбільших інфраструктурних об’єктів в Україні. Відновлення будівництва цього відомого довгобуду розпочалося у квітні 2020 року, і підприємство стало ключовим постачальником арматури класу A-III A400 діаметром від 12 про 32 мм (марка сталі 25G2S).

За попередніми оцінками загальна потреба на увесь об’єкт складе 3-4 тисячі тонн сталевого прокату за ГОСТ 5781, який в країні виробляє лише «АрселорМіттал Кривий Ріг». За проектом Запорізький міст – це магістраль безперервного руху протяжністю понад 9 кілометрів, що складається з шести транспортних розв’язок. В їхньому складі – 27 штучних споруд, у тому числі два мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Державне агентство автомобільних доріг України планує завершити будівництво у 2022 році, а до кінця поточного року запустити рух транспорту на першій черзі Запорізького моста (с. Бабурка – острів Хортиця). Увесь проект коштує 12 млрд грн.

Євген Чумаченко, директор департаменту продажів (Україна і країни СНД) «АрселорМіттал Кривий Ріг»:

– За 15 років роботи компанії АрселорМіттал в Україні ми відвантажили близько 14,5 млн тонн металопродукції для покупців на внутрішньому ринку. І зараз підприємство з гордістю бере участь у такому масштабному будівництві, за яким спостерігає уся країна. Запорізький міст необхідний як для розвитку безпосередньо Запоріжжя, так і для всього населення України, адже він грає важливу роль у переміщенні мешканців з півночі на південь та на схід країни. Для нас це далеко не перший досвід співпраці з державою, коли ми пропонуємо свою надміцну та якісну сталь для зведення об’єктів, що вимагають особливої надійності та стійкості. Як відомо, практично усі мости та шляхопроводи України побудовані у 1950-1970 рр. минулого століття. Вони однозначно вичерпали свій ресурс і потребують оновлення, як і більша частина українських доріг. Знаючи про амбітні будівельні плани уряду, «АрселорМіттал Кривий Ріг» робить все, щоб забезпечувати стабільне виробництво та своєчасні поставки металопродукції, навіть у кризових умовах і несподіваних для усього світу викликах 2020 року.

У 2018-2019 рр. підприємство сумарно поставило 13 тисяч тонн арматурного прокату для будівництва та реконструкції різних мостів в Україні – у Києві, Полтавській, Дніпропетровській та інших областях. Цього року «АрселорМіттал Кривий Ріг» також є учасником будівництва моста й у с. Крушельниця Сколівського району Львівської області. Підприємство вже поставило 30 тонн металопродукції для зведення моста на ділянці автомобільної дороги Східниця – Верхнє Синьовидне. На дорогах загального користування місцевого значення цей міст стане найдовшим в західній Україні. Вартість проекту становить понад 60 млн грн.

Довідка:

Найбільш відповідальні об’єкти інфраструктури, такі як мости, дамби, сучасні хмарочоси, вітроелектростанції будуються з використанням металопродукції виробництва «АрселорМіттал Кривий Ріг». Новий захисний саркофаг у Чорнобилі (об’єкт «Укриття» на ЧАЕС) збудований з арматури підприємства. Напередодні футбольного чемпіонату ЄВРО-2012 продукція компанії була використана під час будівництва ключових спортивних об’єктів і аеропортів в Україні: Національного спортивного комплексу «Олімпійський» та нового терміналу D міжнародного аеропорту «Бориспіль» (Київ), стадіону «Арена Львів» і Міжнародного аеропорту «Львів» ім. Данила Галицького. З використанням виробленої на підприємстві металопродукції створюються унікальні конструкції по всьому світу – наприклад, комплекс хмарочосів «Вежі Полум’я» (національний символ Азербайджану) або найвищий хмарочос у світі – Бурдж-Халіфа у Дубаї (його висота – 828 м, це 163 поверхи).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: