fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Anticrisis economics with EBA Odesa: “How to refresh your business”

06/ 05/ 2020
  Будь-яку ситуацію, в якій компанія не встигає підготуватися до змін можна вважати кризовою. Щоб цього не сталося, необхідно якомога завчасно зрозуміти причини кризи і вжити заходів ще до перших проявів фінансових складнощів. Тож як залишатись економічно ефективними попри усі економічно несприятливі обставини? 06 травня 2020 року членські компанії Південноукраїнського офісу Асоціації взяли участь в он-лайн зустрічі нового формату — Anticrisis economics with EBA Odesa. Разом зі спікерами, співзасновниками креативної агенції 4Пресс — Катериною Вершиніною та Андрієм Саламатовим, шукали нестандартні свіжі ідеї та рішення як утриматись на плаву в нових умовах. Більш того провели огляд стратегій адаптації до змін, які працюють на практиці, дізналися як змінюється політика споживача під час кризи та які тенденції розвитку маркетингу у короткостроковій перспективі. Так, будь-яка стратегія в кризу базується на Lean startup model, інструментах, тактиці їх застосування і розумінні своєї ролі власником. Тож, для того, щоб утриматись на плаву деяким компаніям необхідно звернутися саме до цієї моделі та взяти бізнес “у свої руки”. Для трансформації процесів і продуктів для власника бізнесу важливо: повернутися в операційну і встати біля керма;брати на себе відповідальність за свій бізнес, стратегію і прийняття рішень; зберігати відкритість і обговорювати з колективом проблеми, плани, перспективи; продовжувати зовнішню комунікацію та не припиняти інвестиції в маркетинг; р озробити нові завдання і проекти всередині, особливо, якщо навантаження на персонал скоротилася; моніторити соцмережі з метою розуміння поведінки споживача. Робіть висновки і розробляйте нові продукти; використовувати креативні методики (латеральне мислення, ТРВЗ, дизайн-мислення) для прийняття рішень в бізнесі і в проєктуванні продуктів тощо. Підсумовуючи зустріч, у кризовий період компаніям важливо якомога швидше виробити найбільш ефективну модель дій, що забезпечить фінансову стабільність бізнесу. Креатив врятує світ, тому давайте будемо виходити за рамки звичного та продовжувати розвиватися у нових умовах!

Будь-яку ситуацію, в якій компанія не встигає підготуватися до змін можна вважати кризовою. Щоб цього не сталося, необхідно якомога завчасно зрозуміти причини кризи і вжити заходів ще до перших проявів фінансових складнощів. Тож як залишатись економічно ефективними попри усі економічно несприятливі обставини?

06 травня 2020 року членські компанії Південноукраїнського офісу Асоціації взяли участь в он-лайн зустрічі нового формату — Anticrisis economics with EBA Odesa. Разом зі спікерами, співзасновниками креативної агенції 4Пресс — Катериною Вершиніною та Андрієм Саламатовим, шукали нестандартні свіжі ідеї та рішення як утриматись на плаву в нових умовах. Більш того провели огляд стратегій адаптації до змін, які працюють на практиці, дізналися як змінюється політика споживача під час кризи та які тенденції розвитку маркетингу у короткостроковій перспективі.

Так, будь-яка стратегія в кризу базується на Lean startup model, інструментах, тактиці їх застосування і розумінні своєї ролі власником. Тож, для того, щоб утриматись на плаву деяким компаніям необхідно звернутися саме до цієї моделі та взяти бізнес “у свої руки”. Для трансформації процесів і продуктів для власника бізнесу важливо: повернутися в операційну і встати біля керма;брати на себе відповідальність за свій бізнес, стратегію і прийняття рішень; зберігати відкритість і обговорювати з колективом проблеми, плани, перспективи; продовжувати зовнішню комунікацію та не припиняти інвестиції в маркетинг; р озробити нові завдання і проекти всередині, особливо, якщо навантаження на персонал скоротилася; моніторити соцмережі з метою розуміння поведінки споживача. Робіть висновки і розробляйте нові продукти; використовувати креативні методики (латеральне мислення, ТРВЗ, дизайн-мислення) для прийняття рішень в бізнесі і в проєктуванні продуктів тощо.

Підсумовуючи зустріч, у кризовий період компаніям важливо якомога швидше виробити найбільш ефективну модель дій, що забезпечить фінансову стабільність бізнесу. Креатив врятує світ, тому давайте будемо виходити за рамки звичного та продовжувати розвиватися у нових умовах!

Спікери

1 / 2
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Катерина Вершиніна
Андрій Саламатов

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: