fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Anheuser-Busch отримала нагороду за прогресивні ініціативи в галузі сталого розвитку CDP Europe Awards 2021

25/ 05/ 2021
  За проактивну позицію в глобальній ініціативі щодо поліпшення екологічної ситуації у світі, компанія Anheuser-Busch отримала нагороду в галузі сталого розвитку CDP Europe Awards 2021. CDP (Carbon Disclosure Project) – це міжнародна неприбуткова організація, яка запустила глобальну платформу розкриття інформації про рівень екологічної свідомості окремих підприємств, міст та регіонів та їх вплив на навколишнє середовище. Таким чином, організація спонукає їх змінити свій підхід і побудувати стійку економіку, яка буде надавати довгостроковий позитивний вплив на екологічну ситуацію на планеті. Світова економіка розглядає CDP як золотий стандарт екологічної звітності. Щороку CDP проводить дослідження та створює рейтинг компаній, які прагнуть долучитись до розв’язання глобальних екологічних проблем. Кожне підприємство оцінюється за шкалою від D до A, відповідно до заходів, впроваджених для запобігання вирубці лісів, збереження водних ресурсів та поліпшення кліматичної ситуації у світі. За результатами цьогорічного звіту CDP, компанія Anheuser-Busch отримала найвищі оцінки А у двох категоріях за свою активну діяльність, спрямовану на подолання екологічної кризи. Anheuser-Busch увійшла в рейтинг екологічних  компаній-лідерів, які встановлюють амбіційні цілі та прямують до більш стійкого майбутнього. В Україні компанія AВ InBev Efes також реалізує свою місію соціально-відповідального бізнесу та впроваджує локальні заходи розв’язання глобальних екологічних проблем. Наразі AB InBev Efes Україна має 4 екологічні цілі, в межах яких веде діяльність: ефективне сільське господарство, екологічне пакування, протидія зміні клімату і дбайливе ставлення до водних ресурсів. Всі заводи компанії оцінюються спеціальною програмою оптимізації VPO, за допомогою якої компанія змогла вбудувати екологічні стимули в виробничий процес. Таким чином, кожне підприємство аналізується на ефективність з урахуванням дотримання всіх нормативних вимог і екологічних цілей. AB InBev Efes також почала активно реалізовувати проєкт «зеленої» енергетики в Україні, для якого налагодила співпрацю з локальними виробниками та державними органами. У результаті у 2021 році було закуплено 385 МВт зеленої електроенергії, якої достатньо для варіння 17% загального річного обсягу пива BUD в Україні. Це тільки перша сходинка на шляху реалізації глобальної мети компанії – покриття 100% виробництва відновлюваної енергетикою до 2025 року. Скорочення відходів і повторне використання є пріоритетом напрямками для компанії. У 2020 році AB InBev Efes завершила перехід всіх ПЕТ-ліній на нову легку преформу, що дозволило скоротити кількість пластику більш ніж на 160 т на рік. Нагадаємо, що віднедавна AB InBev додала ще одну опцію утилізації відходів ячменю, підтримавши відкриття компанії EverGrain. В межах цього партнерства відходи ячменю переробляються в екологічно-чистий рослинний протеїн. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

За проактивну позицію в глобальній ініціативі щодо поліпшення екологічної ситуації у світі, компанія Anheuser-Busch отримала нагороду в галузі сталого розвитку CDP Europe Awards 2021.

CDP (Carbon Disclosure Project) – це міжнародна неприбуткова організація, яка запустила глобальну платформу розкриття інформації про рівень екологічної свідомості окремих підприємств, міст та регіонів та їх вплив на навколишнє середовище. Таким чином, організація спонукає їх змінити свій підхід і побудувати стійку економіку, яка буде надавати довгостроковий позитивний вплив на екологічну ситуацію на планеті. Світова економіка розглядає CDP як золотий стандарт екологічної звітності.

Щороку CDP проводить дослідження та створює рейтинг компаній, які прагнуть долучитись до розв’язання глобальних екологічних проблем. Кожне підприємство оцінюється за шкалою від D до A, відповідно до заходів, впроваджених для запобігання вирубці лісів, збереження водних ресурсів та поліпшення кліматичної ситуації у світі.

За результатами цьогорічного звіту CDP, компанія Anheuser-Busch отримала найвищі оцінки А у двох категоріях за свою активну діяльність, спрямовану на подолання екологічної кризи. Anheuser-Busch увійшла в рейтинг екологічних  компаній-лідерів, які встановлюють амбіційні цілі та прямують до більш стійкого майбутнього.

В Україні компанія AВ InBev Efes також реалізує свою місію соціально-відповідального бізнесу та впроваджує локальні заходи розв’язання глобальних екологічних проблем. Наразі AB InBev Efes Україна має 4 екологічні цілі, в межах яких веде діяльність: ефективне сільське господарство, екологічне пакування, протидія зміні клімату і дбайливе ставлення до водних ресурсів.

Всі заводи компанії оцінюються спеціальною програмою оптимізації VPO, за допомогою якої компанія змогла вбудувати екологічні стимули в виробничий процес. Таким чином, кожне підприємство аналізується на ефективність з урахуванням дотримання всіх нормативних вимог і екологічних цілей.

AB InBev Efes також почала активно реалізовувати проєкт «зеленої» енергетики в Україні, для якого налагодила співпрацю з локальними виробниками та державними органами. У результаті у 2021 році було закуплено 385 МВт “зеленої” електроенергії, якої достатньо для варіння 17% загального річного обсягу пива BUD в Україні. Це тільки перша сходинка на шляху реалізації глобальної мети компанії – покриття 100% виробництва відновлюваної енергетикою до 2025 року.

Скорочення відходів і повторне використання є пріоритетом напрямками для компанії. У 2020 році AB InBev Efes завершила перехід всіх ПЕТ-ліній на нову легку преформу, що дозволило скоротити кількість пластику більш ніж на 160 т на рік.

Нагадаємо, що віднедавна AB InBev додала ще одну опцію утилізації відходів ячменю, підтримавши відкриття компанії EverGrain. В межах цього партнерства відходи ячменю переробляються в екологічно-чистий рослинний протеїн.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: