fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Побутова електротехніка

11/ 01/ 2013
  В результаті довготривалих зусиль Комітету Європейської Бізнес Асоціації з побутової електротехніки 8 січня 2013 року вступив в силу Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)” № 1263 від 3 грудня 2012 року (надалі – Наказ № 1263). Довідкова інформація: Питання обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту, попередньо регулювались Наказом Державної податкової адміністрації  України “Про Затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)” № 112 від 28 лютого 2011 року (надалі – Наказ № 112). Однак, вищезгаданий Наказ № 112 містив дуже обтяжливі вимоги та не дозволяв компаніям, які понесли витрати на послуги з гарантійної заміни товару або ремонту, врахувати такі витрати до валових. Таким чином, Комітету Європейської Бізнес Асоціації з побутової електротехніки активно відстоював ідею необхідності внесення змін у вищевказаний Наказ № 112. Європейська Бізнес Асоціація (надалі – Асоціація) неодноразово проводила  зустрічі з представниками Державної податкової служби України, Міністерства фінансів України та інших органів влади, підкреслюючи нагальну необхідність внесення зміни до Наказу № 112. В результаті довготривалих зусиль Державна податкова служба України запропонувала внести зміни до Наказу № 112 та спільно з Асоціацією розробила проект Наказу Міністерства фінансів України “Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)”. Документ пройшов схвалення в ряді державних органів, включаючи Міністерство фінансів України та Державну служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. Протягом цього досить тривалого і подекуди складного процесу Асоціація постійно тримала дане питання на контролі, проводячи зустрічі та спілкуючись із залученими посадовими особами, направляючи, в разі необхідності, листи-підтримки в державні органи та усіляко підкреслюючи нагальну необхідність прийняття цього нормативного документу. Нарешті, 3 грудня 2012 року Міністерство фінансів України схвалило Наказ № 1263, який відповідно до наших пропозицій, передбачає можливість ведення книги обліку покупців в паперовій або в електронній формі. Окрім цього, відповідно до Наказу записи в Книзі здійснюються протягом сорока календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Європейська Бізнес Асоціація  розглядає даний успіх через призму поліпшення бізнес-середовища в Україні та дякує всім членам Асоціації, які активно залучались та підтримували цю ініціативу.

В результаті довготривалих зусиль Комітету Європейської Бізнес Асоціації з побутової електротехніки 8 січня 2013 року вступив в силу Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)” № 1263 від 3 грудня 2012 року (надалі – Наказ № 1263).

Довідкова інформація: Питання обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту, попередньо регулювались Наказом Державної податкової адміністрації  України “Про Затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)” № 112 від 28 лютого 2011 року (надалі – Наказ № 112). Однак, вищезгаданий Наказ № 112 містив дуже обтяжливі вимоги та не дозволяв компаніям, які понесли витрати на послуги з гарантійної заміни товару або ремонту, врахувати такі витрати до валових.

Таким чином, Комітету Європейської Бізнес Асоціації з побутової електротехніки активно відстоював ідею необхідності внесення змін у вищевказаний Наказ № 112. Європейська Бізнес Асоціація (надалі – Асоціація) неодноразово проводила  зустрічі з представниками Державної податкової служби України, Міністерства фінансів України та інших органів влади, підкреслюючи нагальну необхідність внесення зміни до Наказу № 112. В результаті довготривалих зусиль Державна податкова служба України запропонувала внести зміни до Наказу № 112 та спільно з Асоціацією розробила проект Наказу Міністерства фінансів України “Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)”. Документ пройшов схвалення в ряді державних органів, включаючи Міністерство фінансів України та Державну служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. Протягом цього досить тривалого і подекуди складного процесу Асоціація постійно тримала дане питання на контролі, проводячи зустрічі та спілкуючись із залученими посадовими особами, направляючи, в разі необхідності, листи-підтримки в державні органи та усіляко підкреслюючи нагальну необхідність прийняття цього нормативного документу.

Нарешті, 3 грудня 2012 року Міністерство фінансів України схвалило Наказ № 1263, який відповідно до наших пропозицій, передбачає можливість ведення книги обліку покупців в паперовій або в електронній формі. Окрім цього, відповідно до Наказу записи в Книзі здійснюються протягом сорока календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.

Європейська Бізнес Асоціація  розглядає даний успіх через призму поліпшення бізнес-середовища в Україні та дякує всім членам Асоціації, які активно залучались та підтримували цю ініціативу.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: