fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

02/ 04/ 2022
  Труднощі з логістикою очолюють анти-рейтинг найбільших труднощів, з якими наразі стикається бізнес, згідно з результатами останнього опитування серед членських компаній Європейської Бізнес Асоціації. Військова агресія російської федерації проти України спричинила серйозні проблеми, зокрема з експортом продукції, через блокування рф українських морських портів. Держава та бізнес наразі змушені використовувати альтернативні логістичні шляхи для доставлення вантажів, зокрема, за допомогою залізничного транспорту через західний кордон. Водночас багато приватних міжнародних перевізників готові надавати свій рухомий склад (вантажні вагони), морські судна та судна внутрішнього плавання на територію України, але за умови наявності страховки чи гарантії від держави. Дар’я Січкар. Менеджер Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації. Раніше ми звертались до Уряду з проханням забезпечити такі гарантії, оскільки ми маємо виконувати свої зобов’язання як країна-експортер. Робота логістики критично важлива в умовах війни для бізнесу, суспільства, держави, тому державні гарантії мають підтримати галузь у такий критичний момент. Тож ми радо вітаємо прийняте 30 березня рішення Уряду, яке має гарантувати безпеку судноплавства в акваторії українських портів у Дунайському регіоні та перевезень залізничним транспортом. Кабінет Міністрів надав розпорядження Міністерству інфраструктури, Мінекономіки та Міністерству фінансів забезпечити виділення коштів з резервного фонду держбюджету для відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок збройної агресії рф проти України та воєнних дій на території України, та у разі відмови страхувальниками у наданні страхового покриття на такі ризики: фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання, що ходять під прапором України та під прапорами іноземних держав, — у разі перебування таких суден в акваторії українських портів у Дунайському регіоні; власникам та/або операторам рухомого складу, допущеного до обігу залізницями колії 1435 міліметрів, — у разі перебування такого рухомого складу на території України. Закликаємо міжнародних перевізників до співпраці та сподіваємося, що прийняте рішення пожвавить логістичні сполучення в Україні.

Труднощі з логістикою очолюють анти-рейтинг найбільших труднощів, з якими наразі стикається бізнес, згідно з результатами останнього опитування серед членських компаній Європейської Бізнес Асоціації. Військова агресія російської федерації проти України спричинила серйозні проблеми, зокрема з експортом продукції, через блокування рф українських морських портів.

Держава та бізнес наразі змушені використовувати альтернативні логістичні шляхи для доставлення вантажів, зокрема, за допомогою залізничного транспорту через західний кордон. Водночас багато приватних міжнародних перевізників готові надавати свій рухомий склад (вантажні вагони), морські судна та судна внутрішнього плавання на територію України, але за умови наявності страховки чи гарантії від держави.

Дар’я Січкар Менеджер Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації
Раніше ми звертались до Уряду з проханням забезпечити такі гарантії, оскільки ми маємо виконувати свої зобов’язання як країна-експортер. Робота логістики критично важлива в умовах війни для бізнесу, суспільства, держави, тому державні гарантії мають підтримати галузь у такий критичний момент.

Тож ми радо вітаємо прийняте 30 березня рішення Уряду, яке має гарантувати безпеку судноплавства в акваторії українських портів у Дунайському регіоні та перевезень залізничним транспортом. Кабінет Міністрів надав розпорядження Міністерству інфраструктури, Мінекономіки та Міністерству фінансів забезпечити виділення коштів з резервного фонду держбюджету для відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок збройної агресії рф проти України та воєнних дій на території України, та у разі відмови страхувальниками у наданні страхового покриття на такі ризики:

  • фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання, що ходять під прапором України та під прапорами іноземних держав, — у разі перебування таких суден в акваторії українських портів у Дунайському регіоні;
  • власникам та/або операторам рухомого складу, допущеного до обігу залізницями колії 1435 міліметрів, — у разі перебування такого рухомого складу на території України.

Закликаємо міжнародних перевізників до співпраці та сподіваємося, що прийняте рішення пожвавить логістичні сполучення в Україні.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: