fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Промислова екологія та сталий розвиток

27/ 10/ 2021
  Правоохоронний комітет ВРУ не підтримав законопроєкти №4459 та №5204 про криміналізацію опору Держекоінспекції Так, законопроєкт №4459 про криміналізацію опору та втручання в діяльність інспектора ДЕІ рекомендовано відхилити, а проєкт закону №5204 про криміналізацію невиконання законних вимог інспектора ДЕІ повернуто ініціатору на доопрацювання. Таке рішення було прийнято 20 жовтня членами Правоохоронного комітету ВРУ. Нагадаємо, що проєктом закону №4459 пропонується внести зміни в Кримінальний кодекс України та встановити відповідальність за опір та втручання в діяльність представників Держекоінспекції, в той час як законопроєкт №5204 встановлює кримінальну відповідальність за невиконання законних вимог інспекторів, а саме: недопуск інспектора до перевірки, невиконання приписів та розпоряджень, виданих інспекторами, а також створення перешкод роботі інспекторів. Обидва документи не дають чіткого розуміння, які дії можуть бути кваліфіковані як опір, вплив або перешкоджання діяльності Держекоінспекції. Європейська Бізнес Асоціація дякує народним депутатам та сподівається на підтримку в залі.

Правоохоронний комітет ВРУ не підтримав законопроєкти №4459 та №5204 про криміналізацію опору Держекоінспекції

Так, законопроєкт №4459 про криміналізацію опору та втручання в діяльність інспектора ДЕІ рекомендовано відхилити, а проєкт закону №5204 про криміналізацію невиконання законних вимог інспектора ДЕІ повернуто ініціатору на доопрацювання. Таке рішення було прийнято 20 жовтня членами Правоохоронного комітету ВРУ.

Нагадаємо, що проєктом закону №4459 пропонується внести зміни в Кримінальний кодекс України та встановити відповідальність за опір та втручання в діяльність представників Держекоінспекції, в той час як законопроєкт №5204 встановлює кримінальну відповідальність за невиконання законних вимог інспекторів, а саме: недопуск інспектора до перевірки, невиконання приписів та розпоряджень, виданих інспекторами, а також створення перешкод роботі інспекторів. Обидва документи не дають чіткого розуміння, які дії можуть бути кваліфіковані як опір, вплив або перешкоджання діяльності Держекоінспекції.

Європейська Бізнес Асоціація дякує народним депутатам та сподівається на підтримку в залі.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: