fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харчові питання, Молочні питання

01/ 04/ 2021
  Як стало відомо компаніям-членам Європейської Бізнес Асоціації, Наказ Мінекономіки від 05 березня 2021 №462, який збільшує на 2 роки перехідний період введення в обіг фасованої продукції (яка не відповідає вимогам п. 1 наказу Мінекономрозвитку «Про встановлення метрологічних вимог до фасованих товарів» № 969 від 05 липня 2017) зареєстрований в Мінюсті 24 березня 2021 за № 382/36004 та найближчим часом буде опублікований. Нагадаємо, 5 березня 2021 року виробники харчових продуктів мали б перейти на новий формат нанесення інформації на упаковку фасованих товарів. Йдеться про вимоги наказу Мінекономіки №969. Однак, з огляду на те, що у 2020 році суттєво зменшилося споживання окремих категорій харчових продуктів та, відповідно, впали їх продажі, у компаній утворилися значні запаси пакувальних матеріалів. Так, компаніям довелося б списувати фасовані харчові продукти та пакувальні матеріали у значній кількості тільки через невідповідність деяких незначних складових маркування новим правилам. Втрати для бізнесу могли бути суттєвими, а, крім того, й невиправданими, оскільки справа йде тільки про етикетку і аж ніяк не зачіпає безпечність та якість самого продукту. Це створило б зайві проблеми для бізнесу, якому й так складно працювати в умовах погіршення економічної ситуації в країні і посилення викликів, зумовлених пандемією COVID-19. Європейська Бізнес Асоціація вдячна Мінекономіки за оперативність та прийняття відповідного Наказу!

Як стало відомо компаніям-членам Європейської Бізнес Асоціації, Наказ Мінекономіки від 05 березня 2021 №462, який збільшує на 2 роки перехідний період введення в обіг фасованої продукції (яка не відповідає вимогам п. 1 наказу Мінекономрозвитку «Про встановлення метрологічних вимог до фасованих товарів» № 969 від 05 липня 2017) зареєстрований в Мін’юсті 24 березня 2021 за № 382/36004 та найближчим часом буде опублікований.

Нагадаємо, 5 березня 2021 року виробники харчових продуктів мали б перейти на новий формат нанесення інформації на упаковку фасованих товарів. Йдеться про вимоги наказу Мінекономіки №969. Однак, з огляду на те, що у 2020 році суттєво зменшилося споживання окремих категорій харчових продуктів та, відповідно, впали їх продажі, у компаній утворилися значні запаси пакувальних матеріалів. Так, компаніям довелося б списувати фасовані харчові продукти та пакувальні матеріали у значній кількості тільки через невідповідність деяких незначних складових маркування новим правилам.

Втрати для бізнесу могли бути суттєвими, а, крім того, й невиправданими, оскільки справа йде тільки про етикетку і аж ніяк не зачіпає безпечність та якість самого продукту. Це створило б зайві проблеми для бізнесу, якому й так складно працювати в умовах погіршення економічної ситуації в країні і посилення викликів, зумовлених пандемією COVID-19.

Європейська Бізнес Асоціація вдячна Мінекономіки за оперативність та прийняття відповідного Наказу!

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: