fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

17/ 11/ 2020
  ДРС не погодила проєкт наказу МІУ про затвердження порядку списання вантажних вагонів Європейська Бізнес Асоціація позитивно оцінює рішення Державної регуляторної служби щодо непогодження проєкту Наказу Міністерства інфраструктури України про затвердження порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів. На цьому наполягали, зокрема, й компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації. Експерти Асоціації вважають, що з огляду на світовий досвід немає доцільності в обмеженнях строку служби вагонів, варто орієнтуватися на їх максимальний життєвий цикл з можливим подальшим продовженням експлуатації, враховуючи технічний стан. Крім того, немає підтверджень, що вживані вагони з проведеним капітальним ремонтом виходять з ладу швидше за нові вагони. Бізнес виступав проти введення обмежень на строк експлуатації вантажних вагонів, оскільки це також могло призвести до гострого дефіциту вагонів та зростання цін. Нагадаємо, 12 жовтня 2020 року Мінінфраструктури опублікувало проєкт Наказу, яким пропонувалось затвердити порядок встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів. Термін служби вагонів пропонувалось обмежити відповідно до їх типів. За розрахунками експертів Асоціації, більшість вагонного парку компаній, а саме напіввагонів, згідно з проєктом Наказу, мали підлягати списанню до 2028 року. Асоціація вітає рішення ДРС щодо непогодження проєкту Наказу та дякує за врахування позиції логістичної спільноти!

ДРС не погодила проєкт наказу МІУ про затвердження порядку списання вантажних вагонів

Європейська Бізнес Асоціація позитивно оцінює рішення Державної регуляторної служби щодо непогодження проєкту Наказу Міністерства інфраструктури України про затвердження порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів. На цьому наполягали, зокрема, й компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації.

Експерти Асоціації вважають, що з огляду на світовий досвід немає доцільності в обмеженнях строку служби вагонів, варто орієнтуватися на їх максимальний життєвий цикл з можливим подальшим продовженням експлуатації, враховуючи технічний стан. Крім того, немає підтверджень, що вживані вагони з проведеним капітальним ремонтом виходять з ладу швидше за нові вагони. Бізнес виступав проти введення обмежень на строк експлуатації вантажних вагонів, оскільки це також могло призвести до гострого дефіциту вагонів та зростання цін.

Нагадаємо, 12 жовтня 2020 року Мінінфраструктури опублікувало проєкт Наказу, яким пропонувалось затвердити порядок встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів. Термін служби вагонів пропонувалось обмежити відповідно до їх типів. За розрахунками експертів Асоціації, більшість вагонного парку компаній, а саме напіввагонів, згідно з проєктом Наказу, мали підлягати списанню до 2028 року.

Асоціація вітає рішення ДРС щодо непогодження проєкту Наказу та дякує за врахування позиції логістичної спільноти!

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: