fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Побутова електротехніка

02/ 06/ 2013
  Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України (надалі – Держенергоефективності) врахувало пропозицію Європейської бізнес асоціації (надалі – Асоціація) в оновленому проекті постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», що затверджують Технічні регламенти енергетичного маркування побутової електротехніки (надалі – проект Постанови), що був опублікований 29 травня ц.р. Історія питання: Проект Постанови був розроблений Держенергоефективності з метою гармонізації українських вимог щодо енергетичного маркування енергоспоживчих продуктів відповідно до оновленого законодавства ЄС. Проект Постанови передбачав внесення змін до трьох технічних регламентів у сфері енергетичного маркування, а саме: Технічного регламенту енергетичного маркування електрообладнання побутового призначення, затвердженого Постановою КМУ від 6 січня 2010 року № 5, Технічного регламенту енергетичного маркування побутових холодильників, морозильників та їх комбінацій, затвердженого Постановою КМУ від 16 лютого 2011 року № 107 та Технічного регламенту енергетичного маркування побутових пральних машин, затвердженого Постановою КМУ від 16 лютого 2011 року № 108 (надалі - Технічні регламенти). Комітет побутової електротехніки Асоціації (надалі - Комітет) підтримує цілі якими керувалося Держенерго-ефективності при розробленні проекту Постанови. У той же час компанії-члени Комітету виступали проти положення проекту Постанови, що передбачало здійснення державного ринкового нагляду за відповідністю побутової електротехніки вимогам Технічних регламентів, починаючи з 1 січня 2014 року. Представники індустрії були стурбовані тим, що за такий короткий період виробникам буде надзвичайно важко розробити та налагодити виробництво енергетичних етикеток. Таким чином, Комітет активно відстоював ідею продовження періоду, з якого органи ринкового нагляду будуть здійснювати перевірку відповідності обладнання Технічним регламентам з 6 місяців до 1 року. Запропоновані зміни надали б можливість учасникам ринку безболісно підготуватися до виконання вимог Технічних регламентів. Результатом зусиль Асоціації стало внесення Держенергоефективності змін до проекту Постанови, які передбачили, що ринковий нагляд за відповідністю обладнання вимогам Технічних регламентів розпочнеться з 1 липня 2014 року, а не з 1 січня 2014, як було передбачено у попередній редакції проекту Постанови. Ми дякуємо всім членам Асоціації, хто підтримував наші зусилля, спрямовані на вирішення цього питання, та будемо тримати Вас в курсі подальшого розвитку подій.

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України (надалі – Держенергоефективності) врахувало пропозицію Європейської бізнес асоціації (надалі – Асоціація) в оновленому проекті постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», що затверджують Технічні регламенти енергетичного маркування побутової електротехніки (надалі – проект Постанови), що був опублікований 29 травня ц.р.

Історія питання: Проект Постанови був розроблений Держенергоефективності з метою гармонізації українських вимог щодо енергетичного маркування енергоспоживчих продуктів відповідно до оновленого законодавства ЄС. Проект Постанови передбачав внесення змін до трьох технічних регламентів у сфері енергетичного маркування, а саме: Технічного регламенту енергетичного маркування електрообладнання побутового призначення, затвердженого Постановою КМУ від 6 січня 2010 року № 5, Технічного регламенту енергетичного маркування побутових холодильників, морозильників та їх комбінацій, затвердженого Постановою КМУ від 16 лютого 2011 року № 107 та Технічного регламенту енергетичного маркування побутових пральних машин, затвердженого Постановою КМУ від 16 лютого 2011 року № 108 (надалі – Технічні регламенти).

Комітет побутової електротехніки Асоціації (надалі – Комітет) підтримує цілі якими керувалося Держенерго-ефективності при розробленні проекту Постанови. У той же час компанії-члени Комітету виступали проти положення проекту Постанови, що передбачало здійснення державного ринкового нагляду за відповідністю побутової електротехніки вимогам Технічних регламентів, починаючи з 1 січня 2014 року. Представники індустрії були стурбовані тим, що за такий короткий період виробникам буде надзвичайно важко розробити та налагодити виробництво енергетичних етикеток.

Таким чином, Комітет активно відстоював ідею продовження періоду, з якого органи ринкового нагляду будуть здійснювати перевірку відповідності обладнання Технічним регламентам з 6 місяців до 1 року. Запропоновані зміни надали б можливість учасникам ринку безболісно підготуватися до виконання вимог Технічних регламентів. Результатом зусиль Асоціації стало внесення Держенергоефективності змін до проекту Постанови, які передбачили, що ринковий нагляд за відповідністю обладнання вимогам Технічних регламентів розпочнеться з 1 липня 2014 року, а не з 1 січня 2014, як було передбачено у попередній редакції проекту Постанови.

Ми дякуємо всім членам Асоціації, хто підтримував наші зусилля, спрямовані на вирішення цього питання, та будемо тримати Вас в курсі подальшого розвитку подій.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: