fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса Маркетинг

23/ 11/ 2017
  Технічний прогрес, вільний доступ до інформації, швидкість копіювання рішень - все це грає проти бізнесу, змушуючи швидко приймати рішення. Запуск нових продуктів та послуг, дослідження конкурентів і покупців, підвищення прибутковості - яким би бізнес-питанням ви не задавалися, ймовірність правильного рішення забезпечують дані. Чим більше інформації - тим вища ймовірність. Саме тому на Маркетинговому комітеті Асоціації в Одесі 23 листопада ми говорили про аналітику в бізнесі. Спікери Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, співзасновники креативної агенції 4press, розповіли про оперативно-розвідувальну діяльність без вкладення значних ресурсів. Учасники також дізналися про так звану «холодну аналітику», яка представлена методами готових досліджень, меппінгу, анкетуванням та бенчмаркінгу, та про «гарячу аналітику», до якої входять глибинні інтерв’ю, інсайти, споживчий сценарій, опитування співробітників компаній, MVP та KPI. Також в ході засідання відкритим загальним голосуванням учасників Андрій Саламатов був одноголосно обраний Головою Комітету. Вітаємо пана Андрія та бажаємо ще більше творчих звершень! Партнери  

Технічний прогрес, вільний доступ до інформації, швидкість копіювання рішень – все це грає проти бізнесу, змушуючи швидко приймати рішення. Запуск нових продуктів та послуг, дослідження конкурентів і покупців, підвищення прибутковості – яким би бізнес-питанням ви не задавалися, ймовірність правильного рішення забезпечують дані. Чим більше інформації – тим вища ймовірність. Саме тому на Маркетинговому комітеті Асоціації в Одесі 23 листопада ми говорили про аналітику в бізнесі.

Спікери Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, співзасновники креативної агенції 4press, розповіли про оперативно-розвідувальну діяльність без вкладення значних ресурсів. Учасники також дізналися про так звану «холодну аналітику», яка представлена методами готових досліджень, меппінгу, анкетуванням та бенчмаркінгу, та про «гарячу аналітику», до якої входять глибинні інтерв’ю, інсайти, споживчий сценарій, опитування співробітників компаній, MVP та KPI.

Також в ході засідання відкритим загальним голосуванням учасників Андрій Саламатов був одноголосно обраний Головою Комітету. Вітаємо пана Андрія та бажаємо ще більше творчих звершень!

Партнери

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: