fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса PR та Marketing HUB

19/ 07/ 2023
  19 липня 2023 року відбулась online-лекція–воркшоп PR & Marketing HUBу Асоціації в Одесі, присвячена заохоченню клієнта до вибору товару і розумінні ролі «ефекту приманки» у цьому виборі. В ході заходу говорили про психологічні фактори, що впливають на прийняття рішень, практичні поради щодо використання «ефекту приманки» для бізнесу. Запрошеним спікером виступив  Сергій Соловйов  –  експерт зі стратегічного маркетингу і позиціювання, засновник віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing та кваліфікований консультант ЄБРР. Так, серед головних тез лекції можна виділити наступне: Мозок не здатен швидко прийняти рішення щодо вибору, якщо варіант тільки один. Рішення можуть стати передбачувані з вірогідністю більше 70%, якщо серед пропозицій є «приманка». «Ефект приманки» для споживача базується на принципі імпринтингу. Основним показником принципу імпринтингу у споживачів є порівняння товару з оточуючими його товарами. Яскравим прикладом є вибір товару про який ми чули у рекламі чи бачили рекламу з ним, саме цей вибір базується на принципі імпринтингу, наша підсвідомість сама робить вибір за нас, тому що для підсвідомості цей товар знайомий. Також одним із ефектів «приманки» є спрямованість на покупку конкретного товару споживачем у оточенні багатьох інших варіантів, які можуть бути спеціально додані маркетологами для створення необхідного ефекту вибору. Зокрема, додатковий варіант товару вводять у асортимент завчасно знаючи, що він не естетичний чи не відповідає потребам і відповідно виходячи з даної ситуації люди починають робити вибір між потрібними варіантами. Надання людям можливості вибору – дуже дієвий механізм у здоровій маніпуляції споживачем. Сьогодні, коли настрої аудиторії дуже динамічні, маркетологи мають йти в ногу з часом і пристосовуватися до психологічних, фізіологічних особливостей людей задля задоволення їх потреб і отримання власного прибутку. А окрему увагу приділили обговоренню на прикладах товарів та послуг наших компаній. Щиро дякуємо спікеру за лаконічну та змістовну подачу лекції, а учасникам за жваве обговорення та залученість!
01/

19 липня 2023 року відбулась online-лекціяворкшоп PR & Marketing HUBу Асоціації в Одесі, присвячена заохоченню клієнта до вибору товару і розумінні ролі «ефекту приманки» у цьому виборі. В ході заходу говорили про психологічні фактори, що впливають на прийняття рішень, практичні поради щодо використання «ефекту приманки» для бізнесу. Запрошеним спікером виступив  Сергій Соловйов  –  експерт зі стратегічного маркетингу і позиціювання, засновник віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing та кваліфікований консультант ЄБРР.

Так, серед головних тез лекції можна виділити наступне:

  • Мозок не здатен швидко прийняти рішення щодо вибору, якщо варіант тільки один.
  • Рішення можуть стати передбачувані з вірогідністю більше 70%, якщо серед пропозицій є «приманка».
  • «Ефект приманки» для споживача базується на принципі імпринтингу.
  • Основним показником принципу імпринтингу у споживачів є порівняння товару з оточуючими його товарами. Яскравим прикладом є вибір товару про який ми чули у рекламі чи бачили рекламу з ним, саме цей вибір базується на принципі імпринтингу, наша підсвідомість сама робить вибір за нас, тому що для підсвідомості цей товар знайомий.
  • Також одним із ефектів «приманки» є спрямованість на покупку конкретного товару споживачем у оточенні багатьох інших варіантів, які можуть бути спеціально додані маркетологами для створення необхідного ефекту вибору. Зокрема, додатковий варіант товару вводять у асортимент завчасно знаючи, що він не естетичний чи не відповідає потребам і відповідно виходячи з даної ситуації люди починають робити вибір між потрібними варіантами.
  • Надання людям можливості вибору – дуже дієвий механізм у здоровій маніпуляції споживачем.
  • Сьогодні, коли настрої аудиторії дуже динамічні, маркетологи мають йти в ногу з часом і пристосовуватися до психологічних, фізіологічних особливостей людей задля задоволення їх потреб і отримання власного прибутку.

А окрему увагу приділили обговоренню на прикладах товарів та послуг наших компаній.

Щиро дякуємо спікеру за лаконічну та змістовну подачу лекції, а учасникам за жваве обговорення та залученість!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: