fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

17/ 03/ 2021
  Днями відбулася зустріч PR& Marketing HUB офісу Асоціації у Дніпрі, де ми розглянули актуальну тему “Digital trends 2021” разом з неймовірно професійним спікером Тетяною Мокренко, CEO & Founder діджитал агенції MokCo, модератором заходу виступила голова PR& Marketing HUB, керівник відділу міжнародних відносин та ділових заходів BDO Ukraine, координатор з міжнародних звязків Ольга Зеніна. Минулий рік у значній мірі вплинув на звички користувачів. За періоди карантинів люди стали більше “сидіти в інтернеті”, виросли продажі e-commerce, стрімінгові та розважальні сервіси. Цифрові звички, набуті під час карантину, збереглися й після його послаблення. Діджиталізація відбулася майже на всіх рівнях - від освіти та робочих процесів до спілкування з близькими.   Цікавим фактом виявилось те, що інтернет став більше вертикальним, тобто користувачі та потенційна аудиторія інтегрувалися до мобільного трафіку. За дослідженням діджитал агенції MokСo 92% користувачів інтернету користуються саме мобільним інтернетом та витрачають на це 3 години 22 хвилини щодня.   До десятки найтоповіших та найпопулярніших сайтів увійшли такі соціальні мережі, як YouTube, Facebook, Instagram. Якщо розглядати приклад соцмережі Facebook, то з розважальної платформи, якою він ще був у 2018 році, у 2021 він трансформувався до майданчика для спілкування, обміну та поширення інформації. Популярності також набули Facebook Live та Instagram Live. Стріми Facebook працюють з новинним та освітнім контентами, а Instagram стрімінг – це більш розважальний канал комунікацій.   Чи став Tik Tok трендом для бізнесу? Завдяки цьому додатку через свої короткі та змістовні ролики багатьом компаніям вдалося зростити свою аудиторію та набрати шалену кількість підписників. Щодо статистики, то  цифри вражаючі: 90% користувачів заходять в додаток 9 разів на день і проводять там щодня 52 хвилини.   Якщо виділити основний та беззаперечний контент, який має найбільший попит у користувачів у 2021 році, то це: онлайн відео (90%); влоги (53%); музичні стріми (73%) онлайн радіо (47%) подкасти (43%). Добре знати та поважати інтереси свого клієнта, слідкувати за трендами комунікації та брати до уваги результати маркетингових досліджень – найважливіші складові успіху бізнесу. Щиро дякуємо Тетяні Мокренко за практичні кейси та статистичне дослідження агенції MokCo, якими вони поділилися з нашою аудиторією!  Спікери. Тетяна Мокренко. засновниця агенції MokCo, яка надає повний спектр послуг у діджитал комунікації. Агенція реалізовує проєкти для таких компаній: Ощадбанк, Нова Пошта, Артеріум, Галичина, Pernod Ricard (Jameson, Becherovka, Ballantines), L’Oreal, Unilever, METRO Cash & Carry, Ahmad tea, Ельдорадо, Volkswagen.

Днями відбулася зустріч PR& Marketing HUB офісу Асоціації у Дніпрі, де ми розглянули актуальну тему Digital trends 2021” разом з неймовірно професійним спікером Тетяною Мокренко, CEO & Founder діджитал агенції MokCo, модератором заходу виступила голова PR& Marketing HUB, керівник відділу міжнародних відносин та ділових заходів BDO Ukraine, координатор з міжнародних зв’язків Ольга Зеніна.

Минулий рік у значній мірі вплинув на звички користувачів. За періоди карантинів люди стали більше “сидіти в інтернеті”, виросли продажі ecommerce, стрімінгові та розважальні сервіси. Цифрові звички, набуті під час карантину, збереглися й після його послаблення. Діджиталізація відбулася майже на всіх рівнях – від освіти та робочих процесів до спілкування з близькими.  

01/

Цікавим фактом виявилось те, що інтернет став більше вертикальним, тобто користувачі та потенційна аудиторія інтегрувалися до мобільного трафіку. За дослідженням діджитал агенції MokСo 92% користувачів інтернету користуються саме мобільним інтернетом та витрачають на це 3 години 22 хвилини щодня.  

До десятки найтоповіших та найпопулярніших сайтів увійшли такі соціальні мережі, як YouTube, Facebook, Instagram. Якщо розглядати приклад соцмережі Facebook, то з розважальної платформи, якою він ще був у 2018 році, у 2021 він трансформувався до майданчика для спілкування, обміну та поширення інформації. Популярності також набули Facebook Live та Instagram Live. Стріми Facebook працюють з новинним та освітнім контентами, а Instagram стрімінг – це більш розважальний канал комунікацій.  

Чи став Tik Tok трендом для бізнесу? Завдяки цьому додатку через свої короткі та змістовні ролики багатьом компаніям вдалося зростити свою аудиторію та набрати шалену кількість підписників. Щодо статистики, то  цифри вражаючі: 90% користувачів заходять в додаток 9 разів на день і проводять там щодня 52 хвилини.  

Якщо виділити основний та беззаперечний контент, який має найбільший попит у користувачів у 2021 році, то це:

  • онлайн відео (90%);
  • влоги (53%);
  • музичні стріми (73%)
  • онлайн радіо (47%)
  • подкасти (43%).

Добре знати та поважати інтереси свого клієнта, слідкувати за трендами комунікації та брати до уваги результати маркетингових досліджень – найважливіші складові успіху бізнесу.

Щиро дякуємо Тетяні Мокренко за практичні кейси та статистичне дослідження агенції MokCo, якими вони поділилися з нашою аудиторією!  

Спікери

1 / 1
Тетяна Мокренко
засновниця агенції MokCo, яка надає повний спектр послуг у діджитал комунікації. Агенція реалізовує проєкти для таких компаній: Ощадбанк, Нова Пошта, Артеріум, Галичина, Pernod Ricard (Jameson, Becherovka, Ballantine's), L’Oreal, Unilever, METRO Cash & Carry, Ahmad tea, Ельдорадо, Volkswagen
Тетяна Мокренко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: