fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харків HR HUB

28/ 01/ 2020
  Про репутацію і сприйняття бренду роботодавця говорили 28 січня на зустрічі HR Hub з Андрієм Данилюком, директором з розвитку бізнесу ANCOR. Едуард Рубін, Голова Ради директорів Telesens IT, відкрив зустріч прикладом бренду своєї компанії – IT роботодавця. Згідно з результатами дослідження компанії ANCOR в Україні, організації, що мають сильний HR-бренд, залучають вдвічі більше кандидатів і витрачають на рекрутинг на 10 % менше. 50 % кандидатів не стали би працювати у компанії з плохою репутацією навіть за умови вищої зарплатні. 62 % кандидатів шукають інформацію  про компанію у соціальних мережах перед відправкою резюме. Учасники отримали поради та дорожню карту розвитку HR-бренду. Особливу увагу Андрій Данилюк приділив ціннісній пропозиції роботодавця (EVP), адже погляди сторін щодо умов праці не співпадають. Обираючи роботу, 79% кандидатів ставлять на перше місце розмір зарплати, а роботодавці  -  лише на шосте. В результаті - 60 %  працівників змінили роботу в минулому році, а 23 % планують зробити це ще раз. Приємним сюрпризом для присутніх став розіграш подарунків від ANCOR. Дякуємо спікеру за цікаву зустріч, а учасникам бажаємо успіхів у розвитку HR-бренду своїх  компаній!Спікери. Андрій Данилюк. Директор з розвитку бізнесу, ANCOR Ukraine У 2007 році Андрій закінчив Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана за спеціальністю Менеджмент міжнародного бізнесу. Він приєднався до ANCOR у березні 2017 року на посаді менеджера з розвитку бізнесу. Андрій – автор численних статей про міграцію, тенденції та тенденції на українському ринку праці, доповідач та учасник найбільших кадрових форумів та конференцій. Загальний досвід роботи в управлінні продажами та аналітиці понад 15 років.. Едуард Рубін. Голова Ради директорів Telesens IT.

Про репутацію і сприйняття бренду роботодавця говорили 28 січня на зустрічі HR Hub з Андрієм Данилюком, директором з розвитку бізнесу ANCOR.

Едуард Рубін, Голова Ради директорів Telesens IT, відкрив зустріч прикладом бренду своєї компанії – IT роботодавця.

Згідно з результатами дослідження компанії ANCOR в Україні, організації, що мають сильний HR-бренд, залучають вдвічі більше кандидатів і витрачають на рекрутинг на 10 % менше. 50 % кандидатів не стали би працювати у компанії з плохою репутацією навіть за умови вищої зарплатні. 62 % кандидатів шукають інформацію  про компанію у соціальних мережах перед відправкою резюме.

Учасники отримали поради та дорожню карту розвитку HR-бренду. Особливу увагу Андрій Данилюк приділив ціннісній пропозиції роботодавця (EVP), адже погляди сторін щодо умов праці не співпадають. Обираючи роботу, 79% кандидатів ставлять на перше місце розмір зарплати, а роботодавці  –  лише на шосте. В результаті – 60 %  працівників змінили роботу в минулому році, а 23 % планують зробити це ще раз.

Приємним сюрпризом для присутніх став розіграш подарунків від ANCOR.

Дякуємо спікеру за цікаву зустріч, а учасникам бажаємо успіхів у розвитку HR-бренду своїх  компаній!

Спікери

1 / 2
Андрій Данилюк
Директор з розвитку бізнесу, ANCOR Ukraine У 2007 році Андрій закінчив Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана за спеціальністю "Менеджмент міжнародного бізнесу". Він приєднався до ANCOR у березні 2017 року на посаді менеджера з розвитку бізнесу. Андрій – автор численних статей про міграцію, тенденції та тенденції на українському ринку праці, доповідач та учасник найбільших кадрових форумів та конференцій. Загальний досвід роботи в управлінні продажами та аналітиці понад 15 років.
Едуард Рубін
Голова Ради директорів Telesens IT
Андрій Данилюк
Едуард Рубін

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: