fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса Правові питання, Одеса Транспортні питання

28/ 01/ 2020
  Завдання будь-якого бізнесу - це безперервний розвиток. Однак часто утримати свої позиції  складно через ризики, які можуть завдавати відчутної шкоди як економічним показникам бізнесу, так і репутації бренду. Ці та багато інших питань можна не тільки урегулювати, але й виявити приховані порушення задовго до настання негативних наслідків. У цьому компаніям допомагає комплаєнс - система регулювання будь-якого бізнесу відповідно до вимог законодавчих, етичних і соціальних норм. Спільне засідання Правничого комітету та Транспортної Групи Асоціації в Одесі 28 січня було присвячено питанням комплаєнсу та кібер-безпеки. Альона Пташенчук, комплаєнс офіцер ДП «Контейнерний термінал Одеса», висвітлила важливу інформацію, присвячену виявленню ризиків. Віктор Боровий, власник та СEO Profinsure надав  рекомендації з перестрахування кібер-ризиків. А Віталій Толстік адвокат, провідний юрист Interlegal, зробив змістовну доповідь на тему перевірки потенційного контрагента. Також у своїх виступах експерти озвучили проблеми, з якими стикається логістичний та агробізнес і надали практичні рекомендації для їхнього усунення. Адже, зазвичай, у терміновому темпі реагувати на те, що вже сталося,  дорого і болісно. Так, застосування системи комплаєнсу дозволяє передбачити та запобігти багатьом  неприємностям та дає такі очевидні результати: Зменшуються правові проблеми; Удосконалюються зовнішні комунікації; Поліпшується репутація організації; Покращується безпека; Підвищується рівень корпоративної культури; Зростають можливості залучення надійних партнерів; Відкриваються можливості для здійснення діяльності в інших країнах тощо.
01/

Завдання будь-якого бізнесу – це безперервний розвиток. Однак часто утримати свої позиції  складно через ризики, які можуть завдавати відчутної шкоди як економічним показникам бізнесу, так і репутації бренду. Ці та багато інших питань можна не тільки урегулювати, але й виявити приховані порушення задовго до настання негативних наслідків. У цьому компаніям допомагає комплаєнс – система регулювання будь-якого бізнесу відповідно до вимог законодавчих, етичних і соціальних норм.

Спільне засідання Правничого комітету та Транспортної Групи Асоціації в Одесі 28 січня було присвячено питанням комплаєнсу та кібер-безпеки. Альона Пташенчук, комплаєнс офіцер ДП «Контейнерний термінал Одеса», висвітлила важливу інформацію, присвячену виявленню ризиків. Віктор Боровий, власник та СEO Profinsure надав  рекомендації з перестрахування кібер-ризиків. А Віталій Толстік адвокат, провідний юрист Interlegal, зробив змістовну доповідь на тему перевірки потенційного контрагента. Також у своїх виступах експерти озвучили проблеми, з якими стикається логістичний та агробізнес і надали практичні рекомендації для їхнього усунення. Адже, зазвичай, у терміновому темпі реагувати на те, що вже сталося,  дорого і болісно.

Так, застосування системи комплаєнсу дозволяє передбачити та запобігти багатьом  неприємностям та дає такі очевидні результати:

  • Зменшуються правові проблеми;
  • Удосконалюються зовнішні комунікації;
  • Поліпшується репутація організації;
  • Покращується безпека;
  • Підвищується рівень корпоративної культури;
  • Зростають можливості залучення надійних партнерів;
  • Відкриваються можливості для здійснення діяльності в інших країнах тощо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: