fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харків HR

30/ 07/ 2019
  Тема привабливості роботодавця та очікувань працівників хвилює бізнес усе більше. Ринок праці стає дедалі вузьким – з 2001 р. країну покинуло 6,8 млн українців. Нові покоління привносять свої цінності й очікування від роботи. Власники бізнесу намагаються виживати в умовах жорсткої конкуренції, глобалізації та постійних змін. При цьому, вони мають демонструвати фінансову стабільність, пропонувати можливості для розвитку, щоб залучати талановитих працівників. Отже, важливість HR-бренду зростає.   Очікування працівників і пропозиції роботодавців презентували Юрій Перч і Андрій Данилюк у результатах глобального дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research 2019, що охоплює 32 країни і 75 % світової економіки. Порівнювали відповіді українців з європейцями. Виявили основні цінності працівників і пропозиції роботодавців. Також отримали інсайти щодо розвитку і позиціювання власного бренду роботодавця. Дякуємо кадровому холдингу ANCOR, спікерам і учасникам за цікаву зустріч і інформацію до роздумів!

Тема привабливості роботодавця та очікувань працівників хвилює бізнес усе більше. Ринок праці стає дедалі вузьким – з 2001 р. країну покинуло 6,8 млн українців. Нові покоління привносять свої цінності й очікування від роботи. Власники бізнесу намагаються виживати в умовах жорсткої конкуренції, глобалізації та постійних змін. При цьому, вони мають демонструвати фінансову стабільність, пропонувати можливості для розвитку, щоб залучати талановитих працівників. Отже, важливість HR-бренду зростає.  

Очікування працівників і пропозиції роботодавців презентували Юрій Перч і Андрій Данилюк у результатах глобального дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research 2019, що охоплює 32 країни і 75 % світової економіки. Порівнювали відповіді українців з європейцями. Виявили основні цінності працівників і пропозиції роботодавців. Також отримали інсайти щодо розвитку і позиціювання власного бренду роботодавця.

Дякуємо кадровому холдингу ANCOR, спікерам і учасникам за цікаву зустріч і інформацію до роздумів!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: