fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes Україна презентувала свій кейс по В2В-платформі «ВиBEERрай» на FMCG конференції

01/ 04/ 2021
  Компанія  AB InBev Efes Україна представила свій кейс по запуску B2B Multi-vendor порталу «ВиBEERрай» на конференції про онлайн-канали продажів для FMCG-товарів та поділилася своїм досвідом з іншими гравцями ринку рітейлу. Від компанії AB InBev Efes виступив національний менеджер з технологій та процесів продажів – Ярослав Сидорик. Він проаналізував тренди ринку, поділився основними кроками компанії перед запуском В2В-платформи, а також розповів яких результатів досягла компанія за 10 місяців діяльності B2B Multi-vendor порталу «ВиBEERрай». У період пандемії AB InBev Efes  Україна вперше в пивній індустрії запустила В2В-платформу ВиBEERрай, яка значно розширила можливості партнерів компанії. Вона дозволила великим торговельним мережам, роздрібним магазинам, ресторанам і барам оформити замовлення на продукцію в будь-який зручний для них час, зменшити соціальні контакти та отримати додаткові бонуси. В результаті, станом на березень 2021 року, 15% вторинних об’ємів каналу традиційної торгівлі та HoReCa перейшли у В2В-платформу. Компанія планує до кінця року збільшити цей показник до 30%.  «З початком пандемії люди почали цінувати швидкий та зручний сервіс, який доступний 24/7, персоналізацію та дотримання норм безпеки. Клієнт вже не готовий чекати – йому потрібно тут і зараз. Всі ці складові ми враховували під час запуску платформи. Ми не тільки розширили можливості партнерів під час пандемії, але і запровадили масштабну платформу, яка і надалі буде вирішувати їх найбільші проблеми. Щодо наших планів, то вже зараз ми плануємо надавати можливість дистриб’юторам підключати до В2В-платформи інші портфелі продуктів їхнього бізнесу», – коментує подальшу діяльність Multi-vendor порталу «ВиBEERрай» Ярослав Сидорик. Спікер компанії розповів, що AB InBev Efes  Україна націлена на розширення можливостей для торгових точок, тому зробила акцент на співробітництві з партнерами. Тепер за допомогою платформи компанія пропонує торговим точкам замовляти не тільки продукцію компанії, але і інші товари, які також можна розмістити на платформі. Це значно зменшить час на замовлення продукції і зробить платформу незамінним помічником для клієнтів. У систему цього сервісу компанія вже інтегрувала понад 80 складів дистрибюторів та долучила приблизно 15 тис. активних торгових точок в Україні. У планах на 2021 рік – збільшити їх кількість до 23 тис. В2В-платформа покриває понад 98% території, а в результаті її діяльності компанія отримала додаткових 7% продажів у торгових точках, які працюють через платформу. Інформаційна довідка:  AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Компанія  AB InBev Efes Україна представила свій кейс по запуску B2B Multi-vendor порталу «ВиBEERрай» на конференції про онлайн-канали продажів для FMCG-товарів та поділилася своїм досвідом з іншими гравцями ринку рітейлу.

Від компанії AB InBev Efes виступив національний менеджер з технологій та процесів продажів – Ярослав Сидорик. Він проаналізував тренди ринку, поділився основними кроками компанії перед запуском В2В-платформи, а також розповів яких результатів досягла компанія за 10 місяців діяльності B2B Multi-vendor порталу «ВиBEERрай».

У період пандемії AB InBev Efes  Україна вперше в пивній індустрії запустила В2В-платформу ВиBEERрай, яка значно розширила можливості партнерів компанії. Вона дозволила великим торговельним мережам, роздрібним магазинам, ресторанам і барам оформити замовлення на продукцію в будь-який зручний для них час, зменшити соціальні контакти та отримати додаткові бонуси. В результаті, станом на березень 2021 року, 15% вторинних об’ємів каналу традиційної торгівлі та HoReCa перейшли у В2В-платформу. Компанія планує до кінця року збільшити цей показник до 30%.

 «З початком пандемії люди почали цінувати швидкий та зручний сервіс, який доступний 24/7, персоналізацію та дотримання норм безпеки. Клієнт вже не готовий чекати – йому потрібно тут і зараз. Всі ці складові ми враховували під час запуску платформи. Ми не тільки розширили можливості партнерів під час пандемії, але і запровадили масштабну платформу, яка і надалі буде вирішувати їх найбільші проблеми. Щодо наших планів, то вже зараз ми плануємо надавати можливість дистриб’юторам підключати до В2В-платформи інші портфелі продуктів їхнього бізнесу», – коментує подальшу діяльність Multi-vendor порталу «ВиBEERрай» Ярослав Сидорик.

Спікер компанії розповів, що AB InBev Efes  Україна націлена на розширення можливостей для торгових точок, тому зробила акцент на співробітництві з партнерами. Тепер за допомогою платформи компанія пропонує торговим точкам замовляти не тільки продукцію компанії, але і інші товари, які також можна розмістити на платформі. Це значно зменшить час на замовлення продукції і зробить платформу незамінним помічником для клієнтів.

У систему цього сервісу компанія вже інтегрувала понад 80 складів дистриб’юторів та долучила приблизно 15 тис. активних торгових точок в Україні. У планах на 2021 рік – збільшити їх кількість до 23 тис. В2В-платформа покриває понад 98% території, а в результаті її діяльності компанія отримала додаткових 7% продажів у торгових точках, які працюють через платформу.

Інформаційна довідка: 

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: