fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes Україна підбила підсумки трьох кварталів 2021 року

09/ 11/ 2021
  Компанія AB InBev Efes Україна, створена в результаті об’єднання одного з найбільших в світі виробників пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи трьох кварталів 2021 року. За підсумком трьох кварталів 2021 року продемонстрували зростання частки в грошовому обчисленні до попереднього року бренди Corona Extra (+0.5пп), Stella Artois (+0.4пп), BUD (+0.1пп) і Hoegaarden (+0.1пп), а також бренди в категоріях квас і сидр: Село і Люди (+0.5пп), Де Сад (+8.7пп). Бренд Старий Мельник із діжки зміцнив свої позиції в третьому кварталі в порівнянні з першою половиною 2021 року. У 2021 році AB InBev Efes Україна продовжує розвивати портфель брендів. Новинкою літнього сезону став сидр «Де Сад» із соком ожини, що поповнив лінійку з трьох смаків: «Яблуко Напівсухий», «Яблуко Сухий» та «Груша». Також компанія випустила «Старий мельник з діжки Мяке» у жерстяній банці 0,5 л та міцне світле пиво Чернігівське Титан. Безалкогольний портфель компанії поповнило пиво «Чернігівське біле 0». Компанія не проходить і повз масштабні події. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу. А у серпні бренд Чернігівське виступив офіційним спонсором Сорочинської ярмарки та створив проєкт «Україні. З любов’ю» для того, щоб привітати Україну з Днем Незалежності.  Команда об’їхала країну з півночі на південь та зі сходу на захід та зафіксувала тисячі слів – причини, що надихають любити свою країну, не придумані, щирі слова від справжніх українців. Також AB InBev Efes Україна приділяє велику увагу діджиталізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Тому саме задля підтримки бізнесу компанія впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових обєктах за допомогою компютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту. AB InBev Efes Україна продовжує направляти свої ресурси на підтримку домашніх регіонів. Було закуплено 16 кисневих концентраторів та передано в медичні установи Миколаївської, Чернігівської та Харківської областей. У червні, за сприяння компанії, запрацювала електропарковка на території університету «Чернігівська політехніка». Наразі станція оснащена можливостями зарядки від джерел сонячної енергії й підтримує широкий спектр інтерфейсів для підключення і заряджання акумуляторів різних типів. У 2021 році AB InBev Efes Україна разом з партнерами ініціювали соціальний проєкт «Скажи ні» з метою попередження безвідповідального продажу та споживання алкоголю неповнолітніми. Компанії долучили до акції лідерів думок, зірок українського шоубізу – Сергія Бабкіна, Дмитра Борисова, Олександра Пікалова, – та їхніх дітей, щоб обговорити, чому саме алкоголь до 18 років – це не вдала ідея, а безвідповідальний ризик. Розпочала тиждень відповідального споживання AB InBev Efes Україна з того, що команда співробітників взяла участь у найекстремальнішій події цієї осені – Legion Run. Кожен учасник забігу Legion Run на фініші мав змогу втамувати свою спрагу приємним смаком безалкогольного пива «Чернігівське «Біле 0 Alco» та зробити фото на оригінальній фотозоні від бренду. Також компанія об’єдналася разом з SOCAR у рамках соціальної ініціативи «Випив? За кермо не сідай!» та розмістила інформаційні відео на АЗК Socar, що будуть нагадувати про відповідальне споживання алкоголю. Крім того, для протидії продажу алкоголю неповнолітнім AB InBev Efes Україна розмістила 45 білбордів у Києві, Чернігові, Харкові та Миколаєві. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]  

Компанія AB InBev Efes Україна, створена в результаті об’єднання одного з найбільших в світі виробників пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи трьох кварталів 2021 року.

За підсумком трьох кварталів 2021 року продемонстрували зростання частки в грошовому обчисленні до попереднього року бренди Corona Extra (+0.5пп), Stella Artois (+0.4пп), BUD (+0.1пп) і Hoegaarden (+0.1пп), а також бренди в категоріях квас і сидр: “Село і Люди” (+0.5пп), “Де Сад” (+8.7пп). Бренд “Старий Мельник із діжки” зміцнив свої позиції в третьому кварталі в порівнянні з першою половиною 2021 року.

У 2021 році AB InBev Efes Україна продовжує розвивати портфель брендів. Новинкою літнього сезону став сидр «Де Сад» із соком ожини, що поповнив лінійку з трьох смаків: «Яблуко Напівсухий», «Яблуко Сухий» та «Груша». Також компанія випустила «Старий мельник з діжки М’яке» у жерстяній банці 0,5 л та міцне світле пиво Чернігівське Титан. Безалкогольний портфель компанії поповнило пиво «Чернігівське біле 0».

Компанія не проходить і повз масштабні події. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу. А у серпні бренд Чернігівське виступив офіційним спонсором Сорочинської ярмарки та створив проєкт «Україні. З любов’ю» для того, щоб привітати Україну з Днем Незалежності.  Команда об’їхала країну з півночі на південь та зі сходу на захід та зафіксувала тисячі слів – причини, що надихають любити свою країну, не придумані, щирі слова від справжніх українців.

Також AB InBev Efes Україна приділяє велику увагу діджиталізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Тому саме задля підтримки бізнесу компанія впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових об’єктах за допомогою комп’ютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту.

AB InBev Efes Україна продовжує направляти свої ресурси на підтримку домашніх регіонів. Було закуплено 16 кисневих концентраторів та передано в медичні установи Миколаївської, Чернігівської та Харківської областей. У червні, за сприяння компанії, запрацювала електропарковка на території університету «Чернігівська політехніка». Наразі станція оснащена можливостями зарядки від джерел сонячної енергії й підтримує широкий спектр інтерфейсів для підключення і заряджання акумуляторів різних типів.

У 2021 році AB InBev Efes Україна разом з партнерами ініціювали соціальний проєкт «Скажи ні» з метою попередження безвідповідального продажу та споживання алкоголю неповнолітніми. Компанії долучили до акції лідерів думок, зірок українського шоубізу – Сергія Бабкіна, Дмитра Борисова, Олександра Пікалова, – та їхніх дітей, щоб обговорити, чому саме алкоголь до 18 років – це не вдала ідея, а безвідповідальний ризик.

Розпочала тиждень відповідального споживання AB InBev Efes Україна з того, що команда співробітників взяла участь у найекстремальнішій події цієї осені – Legion Run. Кожен учасник забігу Legion Run на фініші мав змогу втамувати свою спрагу приємним смаком безалкогольного пива «Чернігівське «Біле 0 Alco» та зробити фото на оригінальній фотозоні від бренду.

Також компанія об’єдналася разом з SOCAR у рамках соціальної ініціативи «Випив? За кермо не сідай!» та розмістила інформаційні відео на АЗК Socar, що будуть нагадувати про відповідальне споживання алкоголю. Крім того, для протидії продажу алкоголю неповнолітнім AB InBev Efes Україна розмістила 45 білбордів у Києві, Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: