fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes Україна оприлюднила результати 2021 року

23/ 02/ 2022
  Компанія AB InBev Efes Україна, що утворена в результаті обєднання найбільшого у світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, оголосила про результати роботи за 2021 рік. Не дивлячись на продовження пандемії, компанія здійснює послідовну діяльність, розширюючи портфель брендів, підтримуючи соціальні ініціативи, рухається в бік технічної модернізації процесів та займає ключові позиції на ринку. Так, за даними компанії Nielsen, ринок пива скоротився на 1,4% в 2021 році на тлі несприятливих умов, що повязані з пандемією COVID-19 та зростанням споживчих цін. Незвачаючи на це, за підсумком 2021 року продемонстрували зростання частки ринку до попереднього року бренди Stella Artois (+0.4пп), Corona Extra (+0.1пп),  і Velkopopovicky Kozel (+0.1пп). Бренд «Старий Мельник із діжки» зміцнив свої позиції в другому півріччі в порівнянні з першою половиною 2021 року, в тому числі завдяки запускам нових форматів упаковки для «Старий Мельник із діжки Мяке». Бренд «Де Сад» збільшив свою частку на ринку сидру майже у два рази, а бренд «Село і Люди» розширив портфель, запустивши квас «Село і люди» зі смаком смородини та м’яти. «Ще на початку пандемії ми почали приділяти величезну увагу діджиталізації та автоматизації всіх процесів. У 2021 ми продовжили втілювати наші найсміливіші плани. Так, наприклад, саме задля підтримки бізнесу компанія впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових обєктах за допомогою компютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту», – розповідає Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes. Дмитро Шпаков активно підтримує розвиток інновацій та цифрову трансформацію компанії. Запроваджена b2b платформа «ВиBEERрай» стала першим подібним рішенням у галузі, що дозволило ефективно взаємодіяти з партнерами. До сервісу інтегровано понад 200 складів дистрибюрів та більш ніж 25 тис. торгових точок. «Ми вбачаємо великий потенціал за платформою, та окрім того, що розраховуємо на певне зростання продажів, впевнені, що портал готовий стати об’єднувальною платформою і для іншіх виробників», – коментує президент компанії. Наприкінці року президент компанії Дмитро Шпаков посів перше місце у номінації «прорив року» від журналу «ТОР-100. Рейтинги найбільших». А депратмент з цифрової трансформації продажів AB InBev Efes Україна вивів компанію в Україні в десятку найінноваційніших за версією «ForbesУкраїна». Турбуючись про своїх співробітників, у 2021 році компанія AB InBev Efes Україна надала можливість раз на два роки проходити повне медичне обстеження за рахунок роботодавця, впровадила Employee Assistance Program, яка надає можливість як співробітникам, так і їх родичам безкоштовно проконсультуватися з професіоналами з питань юридичного характеру, фінансової грамотності та психологічного здоровя. За рік роботи послугою скористалися 161 особа. Співробітники компанії можуть використовувати корпоративну платформу добробуту LEON, яка допомагає перетворити турботу про себе на звичку. Також компанія пропонує безкоштовну передплату на програму для фізичних тренувань SWORKIT. За результатами своєї дяільності, у 2021 компанія AB InBev Efes Україна потрапила в рейтинг «50 найкращих роботодавців України» за версією журналу «Forbes Україна», посівши у списку 18 місце, та увійшла до рейтингу «ТОР -50 найкращих компаній 2021 року» за версією бізнес-видання «Влада та грощі», як компанія, яка мала найбільший вплив на розвиток економіки держави. Ініціативи AB InBev Efes Україна увійшли до каталогу найкращих українських проєктів з корпоративної соціальної відповідальності. Послідовна підтримка та реалізація ініціатив та проєктів, направлених на  попередження безвідповідального продажу та споживання алкоголю неповнолітніми, керування у нетверезому стані, забезпечення доступу до якісної води як для пивоварень, так і для спільнот, де спорстерігається дефіцит, перехід на енергоресурси з відновлюваних джерел, популяризація та сприяння сортуванню та вторинній переробці відходів задали ключовий напрямок у 2021 році. Пандемія стимулювала развиток ще одного напрямку соціальної відповідальності компанії – підтримка медичних та соціальних закладів. AB InBev Efes Україна продовжила направляти свої ресурси на підтримку домашніх регіонів.  Було закуплено та передано в медичні установи Миколаївської, Чернігівської, Харківської областей 16 кисневих концентраторів, 4 апарати штучної вентиляції легень, захисні костюми, бахіли та маски. Компанія продовжує допомогу лікарням, геріатричним пансіонатам, центрам соціального захисту, дитячим будинкам та будинкам-інтернатам. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.   AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Компанія AB InBev Efes Україна, що утворена в результаті об’єднання найбільшого у світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, оголосила про результати роботи за 2021 рік.

Не дивлячись на продовження пандемії, компанія здійснює послідовну діяльність, розширюючи портфель брендів, підтримуючи соціальні ініціативи, рухається в бік технічної модернізації процесів та займає ключові позиції на ринку.

Так, за даними компанії Nielsen, ринок пива скоротився на 1,4% в 2021 році на тлі несприятливих умов, що пов’язані з пандемією COVID-19 та зростанням споживчих цін. Незвачаючи на це, за підсумком 2021 року продемонстрували зростання частки ринку до попереднього року бренди Stella Artois (+0.4пп), Corona Extra (+0.1пп),  і Velkopopovicky Kozel (+0.1пп). Бренд «Старий Мельник із діжки» зміцнив свої позиції в другому півріччі в порівнянні з першою половиною 2021 року, в тому числі завдяки запускам нових форматів упаковки для «Старий Мельник із діжки М’яке». Бренд «Де Сад» збільшив свою частку на ринку сидру майже у два рази, а бренд «Село і Люди» розширив портфель, запустивши квас «Село і люди» зі смаком смородини та м’яти.

«Ще на початку пандемії ми почали приділяти величезну увагу діджиталізації та автоматизації всіх процесів. У 2021 ми продовжили втілювати наші найсміливіші плани. Так, наприклад, саме задля підтримки бізнесу компанія впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових об’єктах за допомогою комп’ютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту», – розповідає Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes.

Дмитро Шпаков активно підтримує розвиток інновацій та цифрову трансформацію компанії. Запроваджена b2b платформа «ВиBEERрай» стала першим подібним рішенням у галузі, що дозволило ефективно взаємодіяти з партнерами. До сервісу інтегровано понад 200 складів дистрибюрів та більш ніж 25 тис. торгових точок. «Ми вбачаємо великий потенціал за платформою, та окрім того, що розраховуємо на певне зростання продажів, впевнені, що портал готовий стати об’єднувальною платформою і для іншіх виробників», – коментує президент компанії.

Наприкінці року президент компанії Дмитро Шпаков посів перше місце у номінації «прорив року» від журналу «ТОР-100. Рейтинги найбільших». А депратмент з цифрової трансформації продажів AB InBev Efes Україна вивів компанію в Україні в десятку найінноваційніших за версією «ForbesУкраїна».

Турбуючись про своїх співробітників, у 2021 році компанія AB InBev Efes Україна надала можливість раз на два роки проходити повне медичне обстеження за рахунок роботодавця, впровадила Employee Assistance Program, яка надає можливість як співробітникам, так і їх родичам безкоштовно проконсультуватися з професіоналами з питань юридичного характеру, фінансової грамотності та психологічного здоров’я. За рік роботи послугою скористалися 161 особа. Співробітники компанії можуть використовувати корпоративну платформу добробуту LEON, яка допомагає перетворити турботу про себе на звичку. Також компанія пропонує безкоштовну передплату на програму для фізичних тренувань SWORKIT.

За результатами своєї дяільності, у 2021 компанія AB InBev Efes Україна потрапила в рейтинг «50 найкращих роботодавців України» за версією журналу «Forbes Україна», посівши у списку 18 місце, та увійшла до рейтингу «ТОР -50 найкращих компаній 2021 року» за версією бізнес-видання «Влада та грощі», як компанія, яка мала найбільший вплив на розвиток економіки держави.

Ініціативи AB InBev Efes Україна увійшли до каталогу найкращих українських проєктів з корпоративної соціальної відповідальності. Послідовна підтримка та реалізація ініціатив та проєктів, направлених на  попередження безвідповідального продажу та споживання алкоголю неповнолітніми, керування у нетверезому стані, забезпечення доступу до якісної води як для пивоварень, так і для спільнот, де спорстерігається дефіцит, перехід на енергоресурси з відновлюваних джерел, популяризація та сприяння сортуванню та вторинній переробці відходів задали ключовий напрямок у 2021 році.

Пандемія стимулювала развиток ще одного напрямку соціальної відповідальності компанії – підтримка медичних та соціальних закладів. AB InBev Efes Україна продовжила направляти свої ресурси на підтримку домашніх регіонів.  Було закуплено та передано в медичні установи Миколаївської, Чернігівської, Харківської областей 16 кисневих концентраторів, 4 апарати штучної вентиляції легень, захисні костюми, бахіли та маски. Компанія продовжує допомогу лікарням, геріатричним пансіонатам, центрам соціального захисту, дитячим будинкам та будинкам-інтернатам.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

 

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: