fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

25 тисяч учасників долучилися до безкоштовної трансляції Business Wisdom Summit: як відбулася головна бізнес-подія року

30/ 11/ 2020
  20 листопада відбувся Business Wisdom Summit — діловий захід, влаштований бізнес/медіа бюро еkonomika+ та порталом delo.ua. Головна тема саміту — «Управління невідомістю». Своїм досвідом поділилися засновник UFuture Василь Хмельницький, генеральний директор компанії HD-group Борис Шестопалов, співвласник Monobank Олег Гороховський, власник маркетингового агентства Fedoriv Agency Андрій Федорів та ще понад 15 СЕО і власників великих компаній. Уперше в історії організатори Business Wisdom Summit відкрили безкоштовний доступ до заходу для всіх охочих. Це сталося за підтримки генерального партнера Регіональної газової компанії. Тож 25 тисяч гостей могли познайомитися з першокласними стратегіями та рішеннями від найкращих країні підприємців і менеджерів. Спікери виступали на інноваційному майданчику UNIT.City.  Експерти представили свої стратегії і розповіли про те, як їх впроваджували у своїх компаніях. «Серед найбільш затребуваних навичок до 2025 року я називаю аналітичне мислення і креативність. Також важливими є наполегливість і впевненість. Це те, що зробило мене таким, який я є», — розповів засновник холдингової компанії UFuture Василь Хмельницький. Засновник креативно-інвестиційної компанії Fedoriv Group Андрій Федорів розповів про свій шлях від маркетингу до інвестицій, а також допоміг учасникам розібратися, що краще — фокус або розумний розфокус. «Якщо у вас є core бізнес, ніколи не заводьте другий. Заведіть відразу 20, але змініть свій статус. Ви можете бути директором лише в одному бізнесі, а інвестором в інших». Співвласник Monobank Олег Гороховський у межах Business Wisdom Summit провів Q&A-сесію. Усі охочі змогли запитати про те, як побудувати дійсно клієнтоорієнтований бізнес. «У будь-якому бізнесі ви пропонуєте або послугу (заощаджений час), або досвід (добре проведений час). Якщо виходить трансформувати послугу в досвід, ви забираєте чинник, через який падає ефективність. Обирають за вигоду, а люблять за досвід». Директор з економіки та фінансів «Інтерпайп» Денис Морозов поділився досвідом цифрової трансформації промисловості. Він розповів про діджиталізацію системи управління компанією, яка почалася 2004 року і триває донині. Від 2020 року в компанії використовують електронний документообіг і цифрове управління логістикою, зокрема, для прогнозування постачань і передання клієнту точної інформації про те, коли він отримає продукцію. Завдяки порадам партнера Sayenko Kharenko Олени Сукманової учасники зустрічі навчилися визначати свою привабливість для рейдерів і розробляти методи захисту від них. Вона наголосила, що, за результатами дослідження Європейської Бізнес Асоціації, індекс довіри бізнесу до судової системи становить 1,98 бали за 5-бальною шкалою. «Найбільш кризові ситуації для бізнесу 2020 року — це незаконні дії державних органів, кібератаки, рейдерство, медіаатаки та корпоративні конфлікти». Генеральний директор компанії Moneyveo Альона Андронікова розповіла, як її компанія впровадила у себе найкращі світові практики фінтеху. Вона поділилася гібридною моделлю управління, яка реалізована у Moneyveo. В основі такої моделі куратор бізнесу компанії, матричне управління та product-орієнтована команда. Принципи ефективного антикризового менеджменту, віддалену роботу та інвестиційну привабливість українського бізнесу в форматі панельної дискусії обговорили: генеральний директор «Vodafone Україна» Ольга Устинова, засновник групи компаній «Ефективні інвестиції» Ігор Ліскі та екс-голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук. Модератором був Микола Тимощук, генеральний директор UFuture. Хто такі out-of-the-boxers і як їм вдається бачити світ ширшим, розповів керівний партнер ІТ-холдингу TECHIIA Юрій Лазебник. «Правила створені для того, щоб був порядок. Але вихід за межі дає можливість створити новий порядок. Лінійне мислення обмежує варіативність розвитку подій. Двоїсте мислення (добре/погано) — це також обмеження. Багаторівневе мислення дає свободу для реалізації, на перший погляд, божевільних ідей». Співвласник HD-group Борис Шестопалов розповів, як побудова екосистеми у компаніях холдингу може зробити бізнес стійким і чому виживають ті, хто готовий до колаборації. «2020 рік показав, що наша компанія робить усе правильно. Перед карантином до складу групи увійшли два активи у різних частинах України. Створені нами бізнес-юніти розібрали придбані компанії на молекули і заново зібрали в уже відповідних кластерах». Також Шестопалов переконав учасників, що формувати екосистеми можна не лишеу великих компаніях, а й у компаніях малого/середнього бізнесу. Після закінчення Business Wisdom Summit відбулася церемонія нагородження найкращих топ-менеджерів за версією «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Уперше відзначили не лише управлінців найбільших компаній, але й менеджерів державних компаній та GR-менеджерів — тих, хто допомагає бізнесу вибудовувати відносини з владою. Ekonomika + дякує партнерам Business Wisdom Summit: Бізнес/медіа бюро еkonomika+ дякує партнерам заходу: генеральному партнеру Business Wisdom Summit — Регіональній газовій компанії, партнеру інноваційних рішень — Vodafone, бізнес-партнеру — IT-холдингу TECHIIА, юридичному партнеру — Sayenko Kharenko, HR-партнеру — Rabota.ua.

20 листопада відбувся Business Wisdom Summit — діловий захід, влаштований бізнес/медіа бюро еkonomika+ та порталом delo.ua.

Головна тема саміту — «Управління невідомістю».

Своїм досвідом поділилися засновник UFuture Василь Хмельницький, генеральний директор компанії HD-group Борис Шестопалов, співвласник Monobank Олег Гороховський, власник маркетингового агентства Fedoriv Agency Андрій Федорів та ще понад 15 СЕО і власників великих компаній.

Уперше в історії організатори Business Wisdom Summit відкрили безкоштовний доступ до заходу для всіх охочих. Це сталося за підтримки генерального партнера Регіональної газової компанії. Тож 25 тисяч гостей могли познайомитися з першокласними стратегіями та рішеннями від найкращих країні підприємців і менеджерів.

Спікери виступали на інноваційному майданчику UNIT.City.  Експерти представили свої стратегії і розповіли про те, як їх впроваджували у своїх компаніях.

«Серед найбільш затребуваних навичок до 2025 року я називаю аналітичне мислення і креативність. Також важливими є наполегливість і впевненість. Це те, що зробило мене таким, який я є», — розповів засновник холдингової компанії UFuture Василь Хмельницький.

Засновник креативно-інвестиційної компанії Fedoriv Group Андрій Федорів розповів про свій шлях від маркетингу до інвестицій, а також допоміг учасникам розібратися, що краще — фокус або розумний розфокус.

«Якщо у вас є core бізнес, ніколи не заводьте другий. Заведіть відразу 20, але змініть свій статус. Ви можете бути директором лише в одному бізнесі, а інвестором в інших».

Співвласник Monobank Олег Гороховський у межах Business Wisdom Summit провів Q&A-сесію. Усі охочі змогли запитати про те, як побудувати дійсно клієнтоорієнтований бізнес.

«У будь-якому бізнесі ви пропонуєте або послугу (заощаджений час), або досвід (добре проведений час). Якщо виходить трансформувати послугу в досвід, ви забираєте чинник, через який падає ефективність. Обирають за вигоду, а люблять за досвід».

Директор з економіки та фінансів «Інтерпайп» Денис Морозов поділився досвідом цифрової трансформації промисловості. Він розповів про діджиталізацію системи управління компанією, яка почалася 2004 року і триває донині. Від 2020 року в компанії використовують електронний документообіг і цифрове управління логістикою, зокрема, для прогнозування постачань і передання клієнту точної інформації про те, коли він отримає продукцію.

Завдяки порадам партнера Sayenko Kharenko Олени Сукманової учасники зустрічі навчилися визначати свою привабливість для рейдерів і розробляти методи захисту від них. Вона наголосила, що, за результатами дослідження Європейської Бізнес Асоціації, індекс довіри бізнесу до судової системи становить 1,98 бали за 5-бальною шкалою.

«Найбільш кризові ситуації для бізнесу 2020 року — це незаконні дії державних органів, кібератаки, рейдерство, медіаатаки та корпоративні конфлікти».

Генеральний директор компанії Moneyveo Альона Андронікова розповіла, як її компанія впровадила у себе найкращі світові практики фінтеху. Вона поділилася гібридною моделлю управління, яка реалізована у Moneyveo. В основі такої моделі куратор бізнесу компанії, матричне управління та product-орієнтована команда.

Принципи ефективного антикризового менеджменту, віддалену роботу та інвестиційну привабливість українського бізнесу в форматі панельної дискусії обговорили: генеральний директор «Vodafone Україна» Ольга Устинова, засновник групи компаній «Ефективні інвестиції» Ігор Ліскі та екс-голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук. Модератором був Микола Тимощук, генеральний директор UFuture.

Хто такі out-of-the-boxers і як їм вдається бачити світ ширшим, розповів керівний партнер ІТ-холдингу TECHIIA Юрій Лазебник.

«Правила створені для того, щоб був порядок. Але вихід за межі дає можливість створити новий порядок. Лінійне мислення обмежує варіативність розвитку подій. Двоїсте мислення (добре/погано) — це також обмеження. Багаторівневе мислення дає свободу для реалізації, на перший погляд, божевільних ідей».

Співвласник HD-group Борис Шестопалов розповів, як побудова екосистеми у компаніях холдингу може зробити бізнес стійким і чому виживають ті, хто готовий до колаборації.

«2020 рік показав, що наша компанія робить усе правильно. Перед карантином до складу групи увійшли два активи у різних частинах України. Створені нами бізнес-юніти розібрали придбані компанії на молекули і заново зібрали в уже відповідних кластерах».

Також Шестопалов переконав учасників, що формувати екосистеми можна не лишеу великих компаніях, а й у компаніях малого/середнього бізнесу.

Після закінчення Business Wisdom Summit відбулася церемонія нагородження найкращих топ-менеджерів за версією «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Уперше відзначили не лише управлінців найбільших компаній, але й менеджерів державних компаній та GR-менеджерів — тих, хто допомагає бізнесу вибудовувати відносини з владою.

Ekonomika + дякує партнерам Business Wisdom Summit:

Бізнес/медіа бюро еkonomika+ дякує партнерам заходу: генеральному партнеру Business Wisdom Summit — Регіональній газовій компанії, партнеру інноваційних рішень — Vodafone, бізнес-партнеру — IT-холдингу TECHIIА, юридичному партнеру — Sayenko Kharenko, HR-партнеру — Rabota.ua.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: