fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

У Києві вперше обговорили проміжні підсумки представлення України на Венеційській Бієнале 2024 в колі мистецької спільноти та бізнесу

18/ 07/ 2024
  15 липня в Києві, за ініціативи Зоряни Пелех, вперше відбулося обговорення проміжних підсумків Національного павільйону Венеційської Бієнале 2024, яке вийшло за рамки мистецьких кулуарів та об‘єднало культурний сектор з бізнес-спільнотою. Діалог відбувся в рамках заходу Art Talks «Мистецтво та бізнес: як взаємодіяти?» в Музеї історії міста Києва. Цьогоріч український бізнес виступив партнерами у представленні Національного павільйону на Венеційській Бієнале. Проте все ще важливими залишаються питання подальшої взаємодії для реалізації культурних проєктів, тож в рамках Art Talks підіймали питання:  важливості представлення на міжнародній арені України та просування української культури; проблем та труднощів з якими зіштовхуються митці та культурні інституції; особливостей взаємодії людей-мистецтва з бізнесом; важливості експертизи для бізнесу, що допомагає зрозуміти цінність мистецького проєкту для його підтримки.  «Існують дані, що з 2014 року на просування іміджу та культури України за кордоном було витрачено менш як 10 млн дол (за даними на 2022 рік), в той час як головна організація з міжнародного просування pф та її культури має щорічний бюджет 70 млн дол. Тобто, бюджет однієї із культурних організацій ворога мав в 7 разів більший бюджет, ніж наш за 8 років війни. Статистика звісно не тішить, але однозначно змушує нас замислитись над ефективним співіснуванням мистецьких та бізнес-спільнот аби голос України звучав якомога голосніше на всіх можливих світових майданчиках. Я переконана, що сьогодні приватні компанії мають брати відповідальність на себе і створювати ці зміни, а не очікувати підтримки культури деінде», — Зоряна Пелех про важливість підтримки культури з боку соціально-відповідального бізнесу.  Максим Горбацький, співкуратор Національного павільйону Венеційської Бієнале 2024 зазначив: “Ми розуміємо, що є увага до України і хоч вона набагато менша, ніж була від початку повномасштабного вторгнення, але вона все ще зберігається, тому на Бієнале варто озвучувати меседжі, які важливі в медіапросторі. Цьогоріч ми вирішили через наш проєкт говорити не стільки про українське мистецтво, як про українське суспільство та те, що ми переживаємо зараз. І звісно говорити про війну в Україні. Ми вирішили використати цей найбільший майданчик аби нагадати світу, що в Україні йде війна, але при цьому розказати: якою є наша країна і якою хоче бути. Цьогоріч про Національний Павільйон написали The New York Times, The Guardian, головне італійське видання Corriere della Sera, CNN включив наш проєкт в ТОП 10 кращих національних павільйонів Бієнале, а Financial Tiimes додав в свій дайджест».  Співкураторка павільйону від України Вікторія Бавикіна говорила також про важливість культурної дипломатії та приклади співіснування бізнесу та мистецтва за кордоном: «До нашого павільйону завітало багато представників різних держав з дипломатичними місіями, зокрема із Сполученого Королівства Великої Британії та Ірландії, Естонії, Литви, Фінляндії, Польщі і також представники культурних інституцій Канади, США, Німеччини. Великою була увага зі Сполученого королівства, які організували декілька походів в наш павільйон. В одній із таких груп були філантропи та приватні підприємства з Великої Британії, які підтримують окремих митців чи цілі культурні та мистецькі інституції, або навіть є патронами великих організацій, таких як British Council, які підтримують культуру на державному рівні. Це ще раз дало нам впевненість, що комунікація і співпраця між культурою, мистецьким сектором та бізнесом є надзвичайно важливими. Нам варто теж за прикладом інших країн, розвивати цей напрямок для результативної та плідної співпраці з обох сторін.  Культура і мистецтво — це не лише про художників, кураторів та людей, які працюють в цій царині. Це про те, що культура і мистецтво дуже сильно впливають на формування нашої ідентичності, розуміння нашої країни, сприйняття нашої культури і ось ця підтримка може сприяти укріпленню нашої ідентичності не лише всередині країни». Учасники Art Talks: Зоряна Пелех — засновниця компанії Pelekh & Partners та благодійного фонду «Зірка». Діана Попова — генеральна директорка Музею історії міста Києва. Вадим Шекман — генеральний директор медичної мережі «Добробут». Анна Копилова — директорка Voloshyn gallery. Марія Овдієнко — мама Олексія Овдієнко, нейровідмінного митця проєкту «Майстерня Можливостей» Катерини Бучацької, робота якого увійшла до серії робіт «Щирі вітання» в рамках Національного павільйону на Венеційському Бієнале 2024. Наталя Морозова  — членкиня Ради CEO Club, керівна партнерка та СЕО Havas Village Ukraine. Онлайн звернення:  Вікторія Бавикіна — кураторка Національного павільйону Венеційського Бієнале 2024, українська кураторка та критикиня, соціолог культури. Максим Горбацький — куратор Національного павільйону Венеційського Бієнале 2024, куратор галереї Open Eye Gallery (Ліверпуль, Великобританія). Запрошені гості: митці проєкту «Майстерня Можливостей» — Настя Кравчук, Владислава Дика, Артем Олійник, Олексій Овдієнко. Довідкова інформація:  Цьогоріч від України на міжнародній виставці сучасного мистецтва Венеційській Бієнале представили проєкт «Плетіння сіток». Це груповий проєкт, що презентує роботи Каті Бучацької, Лії Достлєвої та Андрія Достлєва, Андрія Ревковського і Даніїла Рачинського в архітектурному просторі, розробленому Олександром Бурлакою. Куратори проєкту — Вікторія Бавикіна та Максим Горбацький.
01/

15 липня в Києві, за ініціативи Зоряни Пелех, вперше відбулося обговорення проміжних підсумків Національного павільйону Венеційської Бієнале 2024, яке вийшло за рамки мистецьких кулуарів та об‘єднало культурний сектор з бізнес-спільнотою. Діалог відбувся в рамках заходу Art Talks «Мистецтво та бізнес: як взаємодіяти?» в Музеї історії міста Києва.

Цьогоріч український бізнес виступив партнерами у представленні Національного павільйону на Венеційській Бієнале. Проте все ще важливими залишаються питання подальшої взаємодії для реалізації культурних проєктів, тож в рамках Art Talks підіймали питання: 

  • важливості представлення на міжнародній арені України та просування української культури;
  • проблем та труднощів з якими зіштовхуються митці та культурні інституції;
  • особливостей взаємодії людей-мистецтва з бізнесом;
  • важливості експертизи для бізнесу, що допомагає зрозуміти цінність мистецького проєкту для його підтримки. 

«Існують дані, що з 2014 року на просування іміджу та культури України за кордоном було витрачено менш як 10 млн дол (за даними на 2022 рік), в той час як головна організація з міжнародного просування pф та її культури має щорічний бюджет 70 млн дол. Тобто, бюджет однієї із культурних організацій ворога мав в 7 разів більший бюджет, ніж наш за 8 років війни. Статистика звісно не тішить, але однозначно змушує нас замислитись над ефективним співіснуванням мистецьких та бізнес-спільнот аби голос України звучав якомога голосніше на всіх можливих світових майданчиках. Я переконана, що сьогодні приватні компанії мають брати відповідальність на себе і створювати ці зміни, а не очікувати підтримки культури деінде», — Зоряна Пелех про важливість підтримки культури з боку соціально-відповідального бізнесу. 

Максим Горбацький, співкуратор Національного павільйону Венеційської Бієнале 2024 зазначив: “Ми розуміємо, що є увага до України і хоч вона набагато менша, ніж була від початку повномасштабного вторгнення, але вона все ще зберігається, тому на Бієнале варто озвучувати меседжі, які важливі в медіапросторі. Цьогоріч ми вирішили через наш проєкт говорити не стільки про українське мистецтво, як про українське суспільство та те, що ми переживаємо зараз. І звісно говорити про війну в Україні. Ми вирішили використати цей найбільший майданчик аби нагадати світу, що в Україні йде війна, але при цьому розказати: якою є наша країна і якою хоче бути. Цьогоріч про Національний Павільйон написали The New York Times, The Guardian, головне італійське видання Corriere della Sera, CNN включив наш проєкт в ТОП 10 кращих національних павільйонів Бієнале, а Financial Tiimes додав в свій дайджест»

Співкураторка павільйону від України Вікторія Бавикіна говорила також про важливість культурної дипломатії та приклади співіснування бізнесу та мистецтва за кордоном: «До нашого павільйону завітало багато представників різних держав з дипломатичними місіями, зокрема із Сполученого Королівства Великої Британії та Ірландії, Естонії, Литви, Фінляндії, Польщі і також представники культурних інституцій Канади, США, Німеччини. Великою була увага зі Сполученого королівства, які організували декілька походів в наш павільйон. В одній із таких груп були філантропи та приватні підприємства з Великої Британії, які підтримують окремих митців чи цілі культурні та мистецькі інституції, або навіть є патронами великих організацій, таких як British Council, які підтримують культуру на державному рівні. Це ще раз дало нам впевненість, що комунікація і співпраця між культурою, мистецьким сектором та бізнесом є надзвичайно важливими. Нам варто теж за прикладом інших країн, розвивати цей напрямок для результативної та плідної співпраці з обох сторін. 

Культура і мистецтво — це не лише про художників, кураторів та людей, які працюють в цій царині. Це про те, що культура і мистецтво дуже сильно впливають на формування нашої ідентичності, розуміння нашої країни, сприйняття нашої культури і ось ця підтримка може сприяти укріпленню нашої ідентичності не лише всередині країни».

Учасники Art Talks:

  1. Зоряна Пелех — засновниця компанії Pelekh & Partners та благодійного фонду «Зірка».
  2. Діана Попова — генеральна директорка Музею історії міста Києва.
  3. Вадим Шекман — генеральний директор медичної мережі «Добробут».
  4. Анна Копилова — директорка Voloshyn gallery.
  5. Марія Овдієнко — мама Олексія Овдієнко, нейровідмінного митця проєкту «Майстерня Можливостей» Катерини Бучацької, робота якого увійшла до серії робіт «Щирі вітання» в рамках Національного павільйону на Венеційському Бієнале 2024.
  6. Наталя Морозова  членкиня Ради CEO Club, керівна партнерка та СЕО Havas Village Ukraine.

Онлайн звернення: 

  • Вікторія Бавикіна — кураторка Національного павільйону Венеційського Бієнале 2024, українська кураторка та критикиня, соціолог культури.
  • Максим Горбацький — куратор Національного павільйону Венеційського Бієнале 2024, куратор галереї Open Eye Gallery (Ліверпуль, Великобританія).

Запрошені гості: митці проєкту «Майстерня Можливостей» — Настя Кравчук, Владислава Дика, Артем Олійник, Олексій Овдієнко.

Довідкова інформація: 

Цьогоріч від України на міжнародній виставці сучасного мистецтва Венеційській Бієнале представили проєкт «Плетіння сіток». Це груповий проєкт, що презентує роботи Каті Бучацької, Лії Достлєвої та Андрія Достлєва, Андрія Ревковського і Даніїла Рачинського в архітектурному просторі, розробленому Олександром Бурлакою. Куратори проєкту — Вікторія Бавикіна та Максим Горбацький.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: