fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

У чому сила, бренд?

04/ 08/ 2021
  Створення сильного бренду — це непросте завдання, однак, усе можливо завдяки комплексному підходу. Адже бренд — це набагато більше, ніж просто сайт, візитівки, логотипи та реклама. Бренд — це місце на ринку. 4 серпня 2021 року на PR та Маркетинговому Хабі Асоціації в Одесі розглянули побудову сильного бренду з точки зору психології, дизайну та маркетингу і в процесі дізнались відповіді на два найголовніших питання: що бренд повинен говорити і що він повинен робити, щоб бути поміченим і обраним? Про це нам розповіли наші постійні спікери в області маркетингу, креативу і дизайн-мислення, співзасновники креативного агентства 4Press і бізнес-розвідки GreenDuck: Катерина Вершиніна, дизайнер, креативний директор, Андрій Саламатов, Голова ПР і Маркетингового Хаба Асоціації в Одесі, психолог, new business директор та Олена Фоміна, дизайнер, арт-директор компанії. Зокрема, учасники дізналися, що розробка продукту, виведення на ринок і просування ведеться в такому порядку: від бренду і позиціонування до стратегічних рішень та документів. Це все допоможе зрозуміти в який бік рухатися, яку аудиторію шукати і залучати, які канали для реклами вибирати. А далі за підсумками стратегій розробляються і впроваджуються конкретні інструменти. Впевнені, що саме завдяки уважності до деталей і усвідомленому комплексу дій бренди виходять на орбіту і досягають своїх висот! Дякуємо спікерам за корисні  поради!

Створення сильного бренду — це непросте завдання, однак, усе можливо завдяки комплексному підходу. Адже бренд — це набагато більше, ніж просто сайт, візитівки, логотипи та реклама. Бренд — це місце на ринку.

4 серпня 2021 року на PR та Маркетинговому Хабі Асоціації в Одесі розглянули побудову сильного бренду з точки зору психології, дизайну та маркетингу і в процесі дізнались відповіді на два найголовніших питання: що бренд повинен говорити і що він повинен робити, щоб бути поміченим і обраним? Про це нам розповіли наші постійні спікери в області маркетингу, креативу і дизайн-мислення, співзасновники креативного агентства 4Press і бізнес-розвідки GreenDuck: Катерина Вершиніна, дизайнер, креативний директор, Андрій Саламатов, Голова ПР і Маркетингового Хаба Асоціації в Одесі, психолог, new business директор та Олена Фоміна, дизайнер, арт-директор компанії. Зокрема, учасники дізналися, що розробка продукту, виведення на ринок і просування ведеться в такому порядку: від бренду і позиціонування до стратегічних рішень та документів. Це все допоможе зрозуміти в який бік рухатися, яку аудиторію шукати і залучати, які канали для реклами вибирати. А далі за підсумками стратегій розробляються і впроваджуються конкретні інструменти.

Впевнені, що саме завдяки уважності до деталей і усвідомленому комплексу дій бренди виходять на орбіту і досягають своїх висот! Дякуємо спікерам за корисні  поради!

Спікери

1 / 3
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Олена Фоміна
Співзасновниця креативного агентства 4Press і бізнес-розвідки GreenDuck, дизайнер, арт-директор
Катерина Вершиніна
Андрій Саламатов
Олена Фоміна

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: