fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Транспортна робоча група Асоціації в Одесі

04/ 04/ 2018
    Міжнародні вантажні перевезення — справа не з легких. Щоб відправити вантаж з однієї країни в іншу, потрібно вирахувати оптимальний вид транспорту (залежно від характеристик і параметрів вантажу), врахувати правила, закони і традиції різних держав, спланувати найбільш вигідний, з економічної точки зору, шлях прямування. У результаті складається цілий логістичний ланцюжок, який під силу тільки справжнім професіоналам- експедиторам. Задля покращення і спрощення цих процесів ще у 1926 році  була створена Міжнародна федерація експедиторських асоціацій – FIATA. Сьогодні дана федерація об’єднує понад 40 тисяч підприємств з 150 країн світу, однією з функції якої є розробка і впровадження в практику уніфікованих експедиторських документів та підвищення якості експедиторських послуг. Саме ці нюанси ми намагалися з’ясувати 4 квітня 2018 на зустрічі Транспортної робочої групи Асоціації в Одесі з Асоціацією Міжнародних Експедиторів України. Спікерами виступили Віктор Берестенко, Голова Робочої групи і співзасновник ITL, та Андрій Скідан, засновник A2 Solutions. «Стандарти і форми FIATA є порівняно новим явищем в документообізі експедиторських фірм та їхніх клієнтів в Україні, хоча в багатьох державах Європи, Азії та Америки вони застосовуються з середини 60-х років. Регулювання міжнародних торговельних відносин постійно шукає і знаходить нові втілення для продуктивної взаємодії, уніфікації міжнародного документообігу, забезпечення гарантованості здійснення угод і розрахунків із зарубіжними партнерами і стандарти FIATA не є виключенням» - зазначив   пан Віктор. В ході зустрічі, спікери висвітлили поняття і застосування міжнародних і мінімальних стандартів, відповідні типові правила транспортно-експедиторської діяльності та аналіз форм FIATA. Також в учасників була можливість детально ознайомитись з такими документи як Доручення експедитору (англ. FFI: FIATA Forwarding Instructions), Інтермодальне вагове свідоцтво відправника (англ. SIC: Shippers Intermodal Weight Certificate), Декларація відправника про перевезення небезпечних вантажів (англ. SDT: Shippers Declaration for the Transport (of Dangerous Goods)), Експедиторська розписка (англ. FCR: Forwarders Certificate of Receipt), Експедиторський сертифікат перевезення (англ. FCT: Forwarders Certificate of Transport) тощо. Взагалі,  використання стандартів  FIATA зможе стати гарантією надійності експедиторської фірми і високої якості наданих нею послуг. Крім того, процес транспортування вантажів буде врегульований на всіх його етапах і в цілому.
01/

 

Міжнародні вантажні перевезення — справа не з легких. Щоб відправити вантаж з однієї країни в іншу, потрібно вирахувати оптимальний вид транспорту (залежно від характеристик і параметрів вантажу), врахувати правила, закони і традиції різних держав, спланувати найбільш вигідний, з економічної точки зору, шлях прямування. У результаті складається цілий логістичний ланцюжок, який під силу тільки справжнім професіоналам- експедиторам. Задля покращення і спрощення цих процесів ще у 1926 році  була створена Міжнародна федерація експедиторських асоціацій – FIATA. Сьогодні дана федерація об’єднує понад 40 тисяч підприємств з 150 країн світу, однією з функції якої є розробка і впровадження в практику уніфікованих експедиторських документів та підвищення якості експедиторських послуг.

Саме ці нюанси ми намагалися з’ясувати 4 квітня 2018 на зустрічі Транспортної робочої групи Асоціації в Одесі з Асоціацією Міжнародних Експедиторів України. Спікерами виступили Віктор Берестенко, Голова Робочої групи і співзасновник ITL, та Андрій Скідан, засновник A2 Solutions. «Стандарти і форми FIATA є порівняно новим явищем в документообізі експедиторських фірм та їхніх клієнтів в Україні, хоча в багатьох державах Європи, Азії та Америки вони застосовуються з середини 60-х років. Регулювання міжнародних торговельних відносин постійно шукає і знаходить нові втілення для продуктивної взаємодії, уніфікації міжнародного документообігу, забезпечення гарантованості здійснення угод і розрахунків із зарубіжними партнерами і стандарти FIATA не є виключенням» – зазначив   пан Віктор.

В ході зустрічі, спікери висвітлили поняття і застосування міжнародних і мінімальних стандартів, відповідні типові правила транспортно-експедиторської діяльності та аналіз форм FIATA. Також в учасників була можливість детально ознайомитись з такими документи як Доручення експедитору (англ. FFI: FIATA Forwarding Instructions), Інтермодальне вагове свідоцтво відправника (англ. SIC: Shippers Intermodal Weight Certificate), Декларація відправника про перевезення небезпечних вантажів (англ. SDT: Shippers Declaration for the Transport (of Dangerous Goods)), Експедиторська розписка (англ. FCR: Forwarders Certificate of Receipt), Експедиторський сертифікат перевезення (англ. FCT: Forwarders Certificate of Transport) тощо.

Взагалі,  використання стандартів  FIATA зможе стати гарантією надійності експедиторської фірми і високої якості наданих нею послуг. Крім того, процес транспортування вантажів буде врегульований на всіх його етапах і в цілому.

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: