fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Transparency & Lobbying Gathering: яким буде лобізм у 2025 році

16/ 12/ 2024
  Європейська Бізнес Асоціація вчергове провела щорічну велику зустріч GR ком’юніті. 11 грудня відбувся захід Transparency & Lobbying Gathering, який об’єднав професіоналів у сфері зв’язків з громадськістю, держслужбовців та бізнес-лідерів. У 2025 році набере чинності Закон про лобіювання, який офіційно затвердить професію лобіста та встановить нові стандарти для GR спільноти. Тож ми використали цю можливість для неформального спілкування та обміну думками, як новий закон змінить роботу нашої спільноти. Світлана Михайловська, заступниця директорки з представництва інтересів компаній-членів Асоціації, відкрила вечір вітальним словом та згадала, як трансформувалась лобістська діяльність протягом останніх десятиліть в Україні. Світлана подякувала команді Асоціації, головам комітетів та активним компаніям за ефективну роботу та партнерам в органах влади за взаємодію та можливість прозорого діалогу. Так, цього року Асоціація опрацювала 216 колективних та 159 індивідуальних адвокаційних ініціатив. Ефективність адвокації склала 73% для колективних та 88% для індивідуальних звернень. Денис Маслов, Голова Комітету ВРУ з питань правової політики, зазначив, що бізнес є рушійною силою економіки, а лобіювання – це легальний і прозорий інструмент бізнесу для представлення своїх інтересів. Пан Маслов запевнив, що робота над вдосконаленням Закону про лобіювання продовжиться, а його основна ідея – це не запровадження правил та заборон, а зміна філософії комунікації і взаємодії між управлінцями та бізнесом. Данило Гетманцев, Голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики, подякував за тісну співпрацю протягом попередніх років та зазначив, що робота Асоціації йде на користь бізнесу, державі та суспільству.  У 2024 році в Асоціації був створений Комітет з лобіювання та прозорих політик, який має на меті об’єднання фахівців з лобіювання, GR спеціалістів, юристів які практикують в сфері GR та інших ключових стейкхолдерів для обміну досвідом у сфері прозорої взаємодії з державними органами, розробки та впровадження ініціатив, що підвищують рівень прозорості та відповідальності в бізнесі. Співголови Комітету також звернулись до учасників заходу з вітальним словом. Фелікс Зінченко, ДТЕК, відмітив, що сьогодні відбувається народження нового сектору – лобізму. Комітет з лобіювання Асоціації включає компанії, для яких репутація та прозорість взаємодії з державними органами мають велику вагу. На думку пана Зінченка, ми спроможні напрацювати такі практики взаємодії з владою, які не поступатимуться в якості кращим міжнародним стандартам. Артем Фреюк, Київстар, зазначив, що однією з ключових місій є зміна сприйняття поняття «лобізм», аби воно асоціювалось з прозорим впливом, цивілізованими підходами та найкращими світовими практиками. Артем впевнений, що у взаємодії бізнесу і ключових стейкхолдерів ми зможемо побачити позитивні зсуви в цьому напрямку вже за рік.  Партнерами заходу виступили юридична фірма Arzinger та компанія Philipp Morris. Андрій Підгайний, партнер Arzinger, зазначив, що команда Arzinger із задоволенням підтримала відновлений захід, який об’єднує GR спільноту та сприймає його як традицію. Андрій також  повідомив про утворення нової компанії Arzinger Lobbying Solutions, що спеціалізуватиметься на розробці та адвокації нормативних актів. Михайло Поляков, Philip Morris, висловив сподівання, що професійна лобістська спільнота буде тільки розширюватись, а комунікація зі стейкхолдерами залишатиметься відкритою та прозорою. Щиро вдячні спікерам, учасникам та партнерам заходу, а також усій нашій активній лобістській спільноті! 
01/

Європейська Бізнес Асоціація вчергове провела щорічну велику зустріч GR ком’юніті. 11 грудня відбувся захід Transparency & Lobbying Gathering, який об’єднав професіоналів у сфері зв’язків з громадськістю, держслужбовців та бізнес-лідерів.

У 2025 році набере чинності Закон про лобіювання, який офіційно затвердить професію лобіста та встановить нові стандарти для GR спільноти. Тож ми використали цю можливість для неформального спілкування та обміну думками, як новий закон змінить роботу нашої спільноти.

Світлана Михайловська, заступниця директорки з представництва інтересів компаній-членів Асоціації, відкрила вечір вітальним словом та згадала, як трансформувалась лобістська діяльність протягом останніх десятиліть в Україні. Світлана подякувала команді Асоціації, головам комітетів та активним компаніям за ефективну роботу та партнерам в органах влади за взаємодію та можливість прозорого діалогу.

Так, цього року Асоціація опрацювала 216 колективних та 159 індивідуальних адвокаційних ініціатив. Ефективність адвокації склала 73% для колективних та 88% для індивідуальних звернень.

Денис Маслов, Голова Комітету ВРУ з питань правової політики, зазначив, що бізнес є рушійною силою економіки, а лобіювання – це легальний і прозорий інструмент бізнесу для представлення своїх інтересів. Пан Маслов запевнив, що робота над вдосконаленням Закону про лобіювання продовжиться, а його основна ідея – це не запровадження правил та заборон, а зміна філософії комунікації і взаємодії між управлінцями та бізнесом.

Данило Гетманцев, Голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики, подякував за тісну співпрацю протягом попередніх років та зазначив, що робота Асоціації йде на користь бізнесу, державі та суспільству. 

У 2024 році в Асоціації був створений Комітет з лобіювання та прозорих політик, який має на меті об’єднання фахівців з лобіювання, GR спеціалістів, юристів які практикують в сфері GR та інших ключових стейкхолдерів для обміну досвідом у сфері прозорої взаємодії з державними органами, розробки та впровадження ініціатив, що підвищують рівень прозорості та відповідальності в бізнесі.

Співголови Комітету також звернулись до учасників заходу з вітальним словом.

Фелікс Зінченко, ДТЕК, відмітив, що сьогодні відбувається народження нового сектору – лобізму. Комітет з лобіювання Асоціації включає компанії, для яких репутація та прозорість взаємодії з державними органами мають велику вагу. На думку пана Зінченка, ми спроможні напрацювати такі практики взаємодії з владою, які не поступатимуться в якості кращим міжнародним стандартам.

Артем Фреюк, Київстар, зазначив, що однією з ключових місій є зміна сприйняття поняття «лобізм», аби воно асоціювалось з прозорим впливом, цивілізованими підходами та найкращими світовими практиками. Артем впевнений, що у взаємодії бізнесу і ключових стейкхолдерів ми зможемо побачити позитивні зсуви в цьому напрямку вже за рік. 

Партнерами заходу виступили юридична фірма Arzinger та компанія Philipp Morris.

Андрій Підгайний, партнер Arzinger, зазначив, що команда Arzinger із задоволенням підтримала відновлений захід, який об’єднує GR спільноту та сприймає його як традицію. Андрій також  повідомив про утворення нової компанії Arzinger Lobbying Solutions, що спеціалізуватиметься на розробці та адвокації нормативних актів.

Михайло Поляков, Philip Morris, висловив сподівання, що професійна лобістська спільнота буде тільки розширюватись, а комунікація зі стейкхолдерами залишатиметься відкритою та прозорою.

Щиро вдячні спікерам, учасникам та партнерам заходу, а також усій нашій активній лобістській спільноті! 

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: