fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Топ 10 порад для ефективної роботи у Business Central

06/ 03/ 2025
  У цьому матеріалі ми наведемо перелік порад для ефективної роботи у BusinessCentral. Microsoft Dynamics 365 Business Central — це потужна ERP-система, яка допомагає малому та середньому бізнесу керувати фінансами, запасами, продажами, закупівлями та іншими процесами. Щоб отримати максимальну користь від цієї системи, важливо знати її ключові можливості та найкращі практики використання. Нижче наводимо 10 корисних порад, які допоможуть вам працювати швидше, точніше та ефективніше у найпопулярнішій ERP у світі. 1) Використовуйте персоналізацію – налаштуйте сторінки під свої потреби: змінюйте колонки, додавайте потрібні поля або приховуйте ті, які не використовуються часто. Персоналізація впливає лише на ваш робочий простір, доступна для всіх сторінок, включаючи рольовий центр. Для виконання персоналізації відкрийте будь-яку сторінку, яку ви потрібно змінити. У верхньому правому куті виберіть позначку Налаштування > Персоналізувати. В режимі персоналізації змінюйте необхідні елементи інтерфейсу користувача шляхом обрання елементу на сторінці і вибору зі списку необхідної дії (наприклад, «сховати»). 2) Використовуйте закладки – збережіть часто використовувані сторінки для швидкого доступу зі сторінки «Рольовий центр». Піктограма закладки відображається у верхньому правому куті сторінки, а також у вікні пошуку, де можна ефективно створювати закладки для кількох сторінок або звітів. 3) Ознайомтеся з гарячими клавішами – це значно пришвидшить роботу, особливо при виконанні повторювальних дій. Наприклад, F8 копіює значення з верхнього рядка в списку. Комбінація клавіш Ctrl + C, Ctrl + V дозволить швидко копіювати рядки на сторінках, аналогічно до роботи в інших програмнихпродуктах Microsoft. 4) Використовуйте прості математичні розрахунки у полях для кількості та сум, як додавання, віднімання, множення та ділення – система самостійно розрахує результат. 5) Зберігайте та персоналізуйте перегляди списку. Якщо ви встановлюєте фільтр на спискових сторінках та хочете зберегти фільтр, ви можете зберегти його як перегляд. Перегляди – це варіації списку, попередньо налаштовані за допомогою фільтрів і можуть бути створені у бідь-якій кількості. При повторних відкриттях сторінки перегляди будуть доступні на панелі фільтрів. 6) Використовуйте режим аналізу для побудови зведених таблиць в Business Central. Режим аналізу дозволяє аналізувати дані системи без попереднього вивантаження інформації в файл Excel. На спискових сторінках на панелі дій у верхній частині сторінки виберіть Увійти в режим аналізу для переключення перегляду. В новому режимі будуйте необхідні звіти, встановлюйте фільтри аналогічно до функціоналу зведених таблиць в Excel. 7) Досліджуйте деталі за допомогою панелі «Перевірка сторінок». Функція перевірки сторінки дає змогу отримати детальну інформацію про сторінку, надаючи уявлення про дизайн сторінки, різні елементи, які складають сторінку, та джерело даних, які вона відображає. Для відкриття панелі необхідно натиснути на варіант Довідка > Довідка та підтримка > Перевірка сторінок і даних, або натиснути комбінацію клавіш Ctrl + Alt + F. 8) Додайте емблему компанії, щоб візуально розрізняти різні середовища або компанії. Візуалізація запобігає помилкам у середовищі з декількома налаштованими компаніями, адже емблема/лого допоможе швидко визначити, у якій компанії ви працюєте, зменшуючи ризик розміщення транзакцій у неправильному місці. 9) Підключіть OneDrive до Business Central. Інтеграція OneDrive з Business Central забезпечує швидкий доступ до документів, зручний обмін файлами та автоматичне збереження звітів, що покращує співпрацю та ефективність роботи. 10) Підключіть розширення для коригування списків в Excel. Функціональність дозволяє вносити масові зміни до списків в Excel із одночасним оновленням змін у Business Central, використовувати при обробці переваги Excel (фільтри, формули), уникнути процедури імпорту/експорту файлів. Ці 10 порад для ефективної роботи в Business Central точно здатні якісно покращити ваш досвід взаємодії із системою. Наступну підбірку ми зробимо вже по функціональних областях, а саме: Фінанси та бухгалтерія, Закупівлі та продажі, Управління запасами тощо. Якщо ви хочете залишатися в курсі всіх оновлень, що стосуються ERP-системи BusinessCentral, підписуйтеся на наші соціальні мережі: Facebook, LinkedIn, Instagram та на наш YouTube канал

У цьому матеріалі ми наведемо перелік порад для ефективної роботи у BusinessCentralMicrosoft Dynamics 365 Business Central — це потужна ERP-система, яка допомагає малому та середньому бізнесу керувати фінансами, запасами, продажами, закупівлями та іншими процесами. Щоб отримати максимальну користь від цієї системи, важливо знати її ключові можливості та найкращі практики використання. Нижче наводимо 10 корисних порад, які допоможуть вам працювати швидше, точніше та ефективніше у найпопулярнішій ERP у світі.

1) Використовуйте персоналізацію – налаштуйте сторінки під свої потреби: змінюйте колонки, додавайте потрібні поля або приховуйте ті, які не використовуються часто. Персоналізація впливає лише на ваш робочий простір, доступна для всіх сторінок, включаючи рольовий центр.

Для виконання персоналізації відкрийте будь-яку сторінку, яку ви потрібно змінити. У верхньому правому куті виберіть позначку Налаштування > Персоналізувати.

В режимі персоналізації змінюйте необхідні елементи інтерфейсу користувача шляхом обрання елементу на сторінці і вибору зі списку необхідної дії (наприклад, «сховати»).

2) Використовуйте закладки – збережіть часто використовувані сторінки для швидкого доступу зі сторінки «Рольовий центр». Піктограма закладки відображається у верхньому правому куті сторінки, а також у вікні пошуку, де можна ефективно створювати закладки для кількох сторінок або звітів.

3) Ознайомтеся з гарячими клавішами – це значно пришвидшить роботу, особливо при виконанні повторювальних дій. Наприклад, F8 копіює значення з верхнього рядка в списку. Комбінація клавіш Ctrl + C, Ctrl + V дозволить швидко копіювати рядки на сторінках, аналогічно до роботи в інших програмнихпродуктах Microsoft.

4) Використовуйте прості математичні розрахунки у полях для кількості та сум, як додавання, віднімання, множення та ділення – система самостійно розрахує результат.

5) Зберігайте та персоналізуйте перегляди списку.

Якщо ви встановлюєте фільтр на спискових сторінках та хочете зберегти фільтр, ви можете зберегти його як перегляд. Перегляди – це варіації списку, попередньо налаштовані за допомогою фільтрів і можуть бути створені у бідь-якій кількості. При повторних відкриттях сторінки перегляди будуть доступні на панелі фільтрів.

6) Використовуйте режим аналізу для побудови зведених таблиць в Business Central.

Режим аналізу дозволяє аналізувати дані системи без попереднього вивантаження інформації в файл Excel. На спискових сторінках на панелі дій у верхній частині сторінки виберіть Увійти в режим аналізу для переключення перегляду. В новому режимі будуйте необхідні звіти, встановлюйте фільтри аналогічно до функціоналу зведених таблиць в Excel.

7) Досліджуйте деталі за допомогою панелі «Перевірка сторінок».

Функція перевірки сторінки дає змогу отримати детальну інформацію про сторінку, надаючи уявлення про дизайн сторінки, різні елементи, які складають сторінку, та джерело даних, які вона відображає. Для відкриття панелі необхідно натиснути на варіант Довідка > Довідка та підтримка > Перевірка сторінок і даних, або натиснути комбінацію клавіш Ctrl + Alt + F.

8) Додайте емблему компанії, щоб візуально розрізняти різні середовища або компанії.

Візуалізація запобігає помилкам у середовищі з декількома налаштованими компаніями, адже емблема/лого допоможе швидко визначити, у якій компанії ви працюєте, зменшуючи ризик розміщення транзакцій у неправильному місці.

9) Підключіть OneDrive до Business Central.

Інтеграція OneDrive з Business Central забезпечує швидкий доступ до документів, зручний обмін файлами та автоматичне збереження звітів, що покращує співпрацю та ефективність роботи.

10) Підключіть розширення для коригування списків в Excel.

Функціональність дозволяє вносити масові зміни до списків в Excel із одночасним оновленням змін у Business Central, використовувати при обробці переваги Excel (фільтри, формули), уникнути процедури імпорту/експорту файлів.

Ці 10 порад для ефективної роботи в Business Central точно здатні якісно покращити ваш досвід взаємодії із системою. Наступну підбірку ми зробимо вже по функціональних областях, а саме: Фінанси та бухгалтерія, Закупівлі та продажі, Управління запасами тощо.

Якщо ви хочете залишатися в курсі всіх оновлень, що стосуються ERP-системи BusinessCentral, підписуйтеся на наші соціальні мережі:

FacebookLinkedInInstagram та на наш YouTube канал

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: