fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Телеком-розмова №1 із Infopulse: Телекомунікації під час кризи – історія Vodafone Україна

29/ 06/ 2022
  Четвер, 7 липня 2022, 16:00-17:00 2022 рік став надзвичайно складним для українських телекомунікацій через війну. Постійні атаки на телеком-мережу та об’єкти електроенергетики спричиняють справжній хаос. В перші дні вторгнення 40 мільйонів українців боялися не тільки вибухів і обстрілів, а й того, що вони втратять мобільний зв’язок та інтернет саме тоді, коли це буде найбільш потрібно. Але для більшості цього не сталося саме завдяки рішучим діям українських операторів, які досі перебувають під значним тиском.  Ось уже понад 20 років Infopulse є партнером одного із провідних українських мобільних операторів, Vodafone Україна. Ми запрошуємо вас приєднатися до змістовного та цікавого обговорення, де ви дізнаєтесь як працюють телекомунікації під час воєнної кризи. Зокрема, ми розповімо, які саме кроки були здійснені українськими телеком-компаніями, щоб забезпечити безперебійність зв’язку для країни такого масштабу, як Україна під час війни. А також ми поспілкуємось із ексклюзивним гостем, представником української телеком-галузі. Приєднуйтесь до нашої першої панельної дискусії “Телекомунікації під час кризи – історія VodafoneУкраїна” із серії дискусій «Телеком-розмови», що відбудеться в середу, 7 липня з 16:00 до 17:00. Також дізнайтесь першими про стратегії міграції для мобільних операторів під час кризи. АДЖЕНДА 20-річний досвід Infopulse в телеком-галузі – як досягти синергії IT та телеком-експертизи Вплив війни та активних бойових дій на бізнес національного мобільного оператора: виклики для інфраструктури та сервісу Національний роумінг – історичний крок для мобільного зв’язку   Доступний роумінг в європейських країнах та переговори із західними партнерами Як управляти безкоштовними даними: менеджмент потужності мережі та її продуктивності Технічне обслуговування та переміщення інфраструктури Організація роботи та аутсорсинг для працівників сфери телекомунікацій у воєнний час Starlink – супутниковий інтернет як життєво важлива підтримка критичної інфраструктури Сесія запитань і відповідей СПІКЕРИ Ілля Зав’ялов, Senior Communications Manager, Infopulse Віктор Галенко, Engagement Manager, Infopulse Валентин Кривонос, Head of Servers and Database Department, Vodafone Ukraine Зареєструйтесь на нашу онлайн дискусію вже сьогодні та дізнайтеся з перших вуст про найкращі практики планування безперервності бізнесу для телеком-галузі.

Четвер, 7 липня 2022, 16:00-17:00

2022 рік став надзвичайно складним для українських телекомунікацій через війну. Постійні атаки на телеком-мережу та об’єкти електроенергетики спричиняють справжній хаос. В перші дні вторгнення 40 мільйонів українців боялися не тільки вибухів і обстрілів, а й того, що вони втратять мобільний зв’язок та інтернет саме тоді, коли це буде найбільш потрібно.

Але для більшості цього не сталося саме завдяки рішучим діям українських операторів, які досі перебувають під значним тиском. 

Ось уже понад 20 років Infopulse є партнером одного із провідних українських мобільних операторів, Vodafone Україна. Ми запрошуємо вас приєднатися до змістовного та цікавого обговорення, де ви дізнаєтесь як працюють телекомунікації під час воєнної кризи. Зокрема, ми розповімо, які саме кроки були здійснені українськими телеком-компаніями, щоб забезпечити безперебійність зв’язку для країни такого масштабу, як Україна під час війни. А також ми поспілкуємось із ексклюзивним гостем, представником української телеком-галузі.

Приєднуйтесь до нашої першої панельної дискусії “Телекомунікації під час кризи – історія VodafoneУкраїна” із серії дискусій «Телеком-розмови», що відбудеться в середу, 7 липня з 16:00 до 17:00. Також дізнайтесь першими про стратегії міграції для мобільних операторів під час кризи.

АДЖЕНДА

  • 20-річний досвід Infopulse в телеком-галузі – як досягти синергії IT та телеком-експертизи
  • Вплив війни та активних бойових дій на бізнес національного мобільного оператора: виклики для інфраструктури та сервісу
  • Національний роумінг – історичний крок для мобільного зв’язку  
  • Доступний роумінг в європейських країнах та переговори із західними партнерами
  • Як управляти безкоштовними даними: менеджмент потужності мережі та її продуктивності
  • Технічне обслуговування та переміщення інфраструктури
  • Організація роботи та аутсорсинг для працівників сфери телекомунікацій у воєнний час
  • Starlink – супутниковий інтернет як життєво важлива підтримка критичної інфраструктури
  • Сесія запитань і відповідей

СПІКЕРИ

  • Ілля Завялов, Senior Communications Manager, Infopulse
  • Віктор Галенко, Engagement Manager, Infopulse
  • Валентин Кривонос, Head of Servers and Database Department, Vodafone Ukraine

Зареєструйтесь на нашу онлайн дискусію вже сьогодні та дізнайтеся з перших вуст про найкращі практики планування безперервності бізнесу для телеком-галузі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: