fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Студія особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі

15/ 03/ 2018
  Бізнес схожий на гру, яка пов’язана з іншими людьми і безпосередньо із спілкуванням з ними. Проте не завжди вдається зрозуміти, що саме співрозмовник має на увазі і до чого прагне. Адже, психологами встановлено, що в процесі взаємодії, біля 80% комунікації здійснюються за рахунок невербальних засобів і лише 20 % інформації передається за допомогою слів. Одним із методів, завдяки якому можна проаналізувати поведінку іншої людини та багато чого цікавого дізнатися про себе, є профайлінг. Саме тому чергова зустріч Студії корпоративної ефективності Асоціації в Одесі була присвячена темі: «Профайлінг: час збагнути себе та інших».  Спікери Лариса Кирилова та Сергій Матюшонок детально розказали  дану методику та презентували кілька  методів-інструментів для кращого розуміння людини, її характеру, мотивів поведінки. Учасники довідалися: як складати психологічний профіль і застосовувати інформацію в продажах, переговорах, особистій сфері, як інтерпретувати і трактувати невербальні сигнали несвідомої поведінки та розрізняти види недостовірної інформації. Взагалі, знання і використання базових технологій профайлінгу допоможе знайти підхід до кожної людини, зрозуміти її та спрогнозувати майбутні дії.

Бізнес схожий на гру, яка пов’язана з іншими людьми і безпосередньо із спілкуванням з ними. Проте не завжди вдається зрозуміти, що саме співрозмовник має на увазі і до чого прагне. Адже, психологами встановлено, що в процесі взаємодії, біля 80% комунікації здійснюються за рахунок невербальних засобів і лише 20 % інформації передається за допомогою слів. Одним із методів, завдяки якому можна проаналізувати поведінку іншої людини та багато чого цікавого дізнатися про себе, є профайлінг.

Саме тому чергова зустріч Студії корпоративної ефективності Асоціації в Одесі була присвячена темі: «Профайлінг: час збагнути себе та інших».  Спікери Лариса Кирилова та Сергій Матюшонок детально розказали  дану методику та презентували кілька  методів-інструментів для кращого розуміння людини, її характеру, мотивів поведінки. Учасники довідалися: як складати психологічний профіль і застосовувати інформацію в продажах, переговорах, особистій сфері, як інтерпретувати і трактувати невербальні сигнали несвідомої поведінки та розрізняти види недостовірної інформації. Взагалі, знання і використання базових технологій профайлінгу допоможе знайти підхід до кожної людини, зрозуміти її та спрогнозувати майбутні дії.

Спікери

1 / 2
Лариса Кирилова
психолог, бізнес-тренер, психотерапевт
Сергій Матюшонок
психолог, бізнес-тренер
Лариса Кирилова
Сергій Матюшонок

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: