fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Стартував новий сезон зустрічей PR та маркетинг ком’юніті Асоціації

01/ 02/ 2022
    Минулого тижня стартував новий сезон зустрічей Комітету з маркетингу та комунікацій Європейської Бізнес Асоціації. Ми були дуже раді бачити всіх учасників зустрічі, оскільки це перше за два роки, що нам вдалося зібратися офлайн в рамках Комітету, аби обговорити останні новини галузі та поспілкуватися в неформальній атмосфері. На початку зустрічі ми окреслили ключові пріоритети Комітету на 2022 рік. А це зокрема: Активна взаємодія між учасниками Комітету: обмін досвідом, контактами, нетворкінг; Розвиток необхідних бізнес-напрямків компаній через платформи Асоціації; Навчальні онлайн та офлайн зустрічі на актуальні теми зі сфери; Сприяння подальшій цифровізації та диджиталізації бізнесу через канали Асоціації. Далі ми перейшли до презентації та обговорення результатів опитування щодо трендів маркетингу та PR. Так, головними факторами, що впливатимуть на роботу у 2022 році, за версією учасників Комітету, будуть: персоналізація, омніканальність, емоційність, диджиталізація, колаборації брендів, сталість, гібридні заходи, розвиток «нішевих» соцмереж, ріст e-commerce, вплив пандемії, відеоконтент, зростання ролі інфлюєнсерів, боротьба за таланти, розвиток власних медіа та UGC. Розібратися в цих факторах та трендах нам допомогли запрошені спікери зустрічі – Марина Соловйова, експертка зі сталих комунікацій, та Валерія Толочина, Chief Marketing Officer MEGOGO. Кожна з них наголосила на сталості комунікацій та збалансованого підходу до трендів. Зокрема, для впровадження сталого ведення бізнесу Марина Соловйова рекомендувала будь-які комунікації відсортовувати за 17 цілями ООН та користуватись ними як системою координат, щоб визначити свої слабкі та сильні сторони. На думку Валерії Толочиної, створювати менше шуму в часи перенасиченості інформаційного поля – це також про сталість. Останні роки інформаційний шум дійшов до точки кипіння і брендам стало набагато важче виборювати увагу. Тож варто подумати над зменшенням кількості комунікацій на користь їх якості. Крім того, ми цікавились у спікерів, як комунікувати в умовах перенасиченості інформації, нестачі ресурсів та інших викликів 2022 року. Ключові поради – зберігати здоровий глузд, адекватно оцінювати свої можливості, гуртуватись, бути справжніми та не боятися казати «ні». Ми дякуємо учасникам за активну участь та цікаву Q&A сесію щодо антитрендів, розвитку офлайн/онлайн, комунікаційних провалів 2021 року, форматів майбутнього. Ми були щиро раді бачити кожного гостя та з нетерпінням чекаємо і готуємось до нових зустрічей у цьому році. Ми також вдячні нашим чудовим спікерам, а також друзям та партнерам, які допомогли зробити захід особливим: головному партнеру події – компанії Winner, локації-партнеру – MacPaw Space, за смачні пригощання кейтеринг-партнеру – La Famiglia Catering, за смачні напої – Carlsberg Ukraine, шампанське України Koblevo, Моршинська та Borjomi. Сподіваємось, що перша зустріч року та живе спілкування зарядили всіх нас енергією, мотивацією та новими ідеями! А якщо цього не вистачило, то чекаємо вас ще – намагатимемося зробити наступні зустрічі ще яскравішими та цікавішими 😉 Головний партнер Локація-партнер Партнери       
01/

 

Минулого тижня стартував новий сезон зустрічей Комітету з маркетингу та комунікацій Європейської Бізнес Асоціації. Ми були дуже раді бачити всіх учасників зустрічі, оскільки це перше за два роки, що нам вдалося зібратися офлайн в рамках Комітету, аби обговорити останні новини галузі та поспілкуватися в неформальній атмосфері.

На початку зустрічі ми окреслили ключові пріоритети Комітету на 2022 рік. А це зокрема:

  • Активна взаємодія між учасниками Комітету: обмін досвідом, контактами, нетворкінг;
  • Розвиток необхідних бізнес-напрямків компаній через платформи Асоціації;
  • Навчальні онлайн та офлайн зустрічі на актуальні теми зі сфери;
  • Сприяння подальшій цифровізації та диджиталізації бізнесу через канали Асоціації.

Далі ми перейшли до презентації та обговорення результатів опитування щодо трендів маркетингу та PR. Так, головними факторами, що впливатимуть на роботу у 2022 році, за версією учасників Комітету, будуть: персоналізація, омніканальність, емоційність, диджиталізація, колаборації брендів, сталість, гібридні заходи, розвиток «нішевих» соцмереж, ріст e-commerce, вплив пандемії, відеоконтент, зростання ролі інфлюєнсерів, боротьба за таланти, розвиток власних медіа та UGC.

Розібратися в цих факторах та трендах нам допомогли запрошені спікери зустрічі – Марина Соловйова, експертка зі сталих комунікацій, та Валерія Толочина, Chief Marketing Officer MEGOGO. Кожна з них наголосила на сталості комунікацій та збалансованого підходу до трендів. Зокрема, для впровадження сталого ведення бізнесу Марина Соловйова рекомендувала будь-які комунікації відсортовувати за 17 цілями ООН та користуватись ними як системою координат, щоб визначити свої слабкі та сильні сторони.

На думку Валерії Толочиної, створювати менше шуму в часи перенасиченості інформаційного поля – це також про сталість. Останні роки інформаційний шум дійшов до точки кипіння і брендам стало набагато важче виборювати увагу. Тож варто подумати над зменшенням кількості комунікацій на користь їх якості. Крім того, ми цікавились у спікерів, як комунікувати в умовах перенасиченості інформації, нестачі ресурсів та інших викликів 2022 року. Ключові поради – зберігати здоровий глузд, адекватно оцінювати свої можливості, гуртуватись, бути справжніми та не боятися казати «ні».

Ми дякуємо учасникам за активну участь та цікаву Q&A сесію щодо антитрендів, розвитку офлайн/онлайн, комунікаційних провалів 2021 року, форматів майбутнього. Ми були щиро раді бачити кожного гостя та з нетерпінням чекаємо і готуємось до нових зустрічей у цьому році.

Ми також вдячні нашим чудовим спікерам, а також друзям та партнерам, які допомогли зробити захід особливим: головному партнеру події – компанії Winner, локації-партнеру – MacPaw Space, за смачні пригощання кейтеринг-партнеру – La Famiglia Catering, за смачні напої – Carlsberg Ukraine, шампанське України Koblevo, Моршинська та Borjomi.

Сподіваємось, що перша зустріч року та живе спілкування зарядили всіх нас енергією, мотивацією та новими ідеями! А якщо цього не вистачило, то чекаємо вас ще – намагатимемося зробити наступні зустрічі ще яскравішими та цікавішими 😉

Головний партнер

Локація-партнер

Партнери

   

  

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: