fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

SkyUp відзначає два роки в небі

21/ 05/ 2020
  21 травня український лоукостер SkyUp Airlines відзначає другу річницю з дня виконання першого рейсу. За ключовими показниками ще до початку карантину перевізник встиг вирости удвічі. Британський вісник The Anker Report відніс SkyUp Airlines до числа найдинамічніших авіакомпаній Європи за швидкістю зростання маршрутної мережі протягом 2018-2019. Однак пандемія стала серйозним випробуванням для авіакомпанії.  Пасажирські перевезення подвоїлися За другий рік* польотів SkyUp виконав 10 940 рейсів та перевіз 1 721 221 пасажира, подвоївши свої минулорічні результати — 5 203 рейси та 870 000 пасажирів відповідно. До п’ятірки найпопулярніших напрямків регулярних рейсів увійшли Тбілісі, Барселона, Батумі, Ларнака, Аліканте. Чартери найчастіше літали до Шарм-ель-Шейху, Хургади, Монастиру, Анталії і Тивату. Наразі регулярні пасажирські перевезення призупинено до завершення карантину. Розширення авіапарку Свій другий рік SkyUp починав з восьми літаків Boeing. За неповний рік перевізник отримав ще три літаки. Сьогодні в нашому  авіапарку 11 середньомагістральних повітряних суден Boeing. Серед них: два літака Boeing 737-700 NG на 149 місць; шість літаків Boeing 737-800 NG на 189 місць; три літака Boeing 737-900 ER на 215 місць. Карта базування літаків також розширилася. До хабу в Борисполі та бази у Харкові, відкритих у перший рік роботи, додалися бази у Львові та Запоріжжі. Льотні команди почали формувати і в регіонах У SkyUp працевлаштовані 89 командирів, 108 других пілотів та 310 бортпровідників. Частина льотної команди підготовлена за програмою працевлаштування та підготовки кадетів. Для проходження підготовки у навчальних центрах в Києві цього року почали здійснювати набір бортпровідників зі Львова та Харкова. Під час карантину екіпажі мають можливість працювати лише на нерегулярних комерційних спецрейсах та вантажних рейсах, яких разом вже виконано близько 250. Загалом команда авіаперевізника за рік зросла з більш ніж 450 до понад 800 спеціалістів. Збереження співробітників зараз є одним із ключових завдань, хоча таке довготривале унеможливлення працювати на повну силу врешті-решт змусило компанію у травні зменшити команду. Подолавши кризу і повернувшись до нормального робочого графіку, ми плануємо  повернути в команду всіх, хто буде готовий. Карта польотів розширилася За рік програма польотів розширилася з 31 до 45 регулярних та з 15 до 74 чартерних внутрішніх і міжнародних напрямків. За швидкістю зростання маршрутної мережі перевізник вже входить до переліку найдинамічніших авіакомпаній Європи. На жаль, через запровадження карантину запуск ще більш ніж 20 регулярних напрямків відкладено.  Динамічний розвиток маршрутної мережі є одним із кроків на шляху реалізації місії перевізника — відкривати українцям світ, а Україну — світові. SkyUp відстояв своє #праволітати Світова пандемія стала не єдиним випробуванням для перевізника. У травні 2019 авіакомпанію намагалися через суд позбавити ліцензії. Справа SkyUp набула великого розголосу і в результаті апеляційного розгляду неправомірне рішення було скасоване, а суддю, яка його ухвалила, звільнено. Виконали евакуаційні та спецрейси, бо допомагати важливо Коли постало питання про евакуацію наших співгромадян, авіакомпанія виконала два евакуаційні рейси на замовлення держави — до Вуханя у лютому та до Венеції у березні.  Після закриття кордонів авіакомпанія організувала спецрейси, щоб дати можливість повернутися українцям, які не встигли. У березні-травні SkyUp виконав близько 150 нерегулярних комерційних спеціальних рейсів, якими до своїх домівок повернулися понад 26 000 людей. Відкрили нові можливості під час кризи Під час карантину SkyUp запустив новий напрям діяльності — вантажні перевезення. У березні авіакомпанія отримала від Державіаслужби ліцензії і дозволи на перевезення широкого асортименту вантажів і товарів, включно з небезпечними, до будь-якої країни світу. Для цих потреб перевізник переобладнав дев’ять повітряних суден зі свого авіапарку і починаючи з квітня вже виконав близько 100 рейсів, транспортуючи переважно вантажі медичного призначення. Після відкриття кордонів вантажні перевезення залишаться невід’ємною частиною діяльності компанії. Для підвищення якості обслуговування пасажирів авіакомпанії в аеропорту «Бориспіль» SkyUp готується до запуску власного хендлінгового департаменту. Розвивати напрям буде команда з 83 спеціалістів. Продовжується робота над покращенням сервісів для пасажирів. Зокрема, тепер: під час замовлення квитка можна додати до нього послугу харчування; зареєструвати свого домашнього улюбленця для спільної подорожі; купити квиток частинами; для пасажирів внутрішніх рейсів тестується онлайн-реєстрація, після чого ця послуга буде впроваджуватися і для міжнародних рейсів. «Два роки стрімкого зростання показали ефективність обраної моделі розвитку. Невтомною працею ми домоглися, щоб сильні учасники ринку почали сприймати нас на рівних, — коментує генеральний директор SkyUp Євгеній Хайнацький. — А сильна команда, гнучкість, вміння сприймати виклики як нові можливості довели, що ми здатні вистояти і в час найсерйозніших випробувань. З нетерпінням чекаємо відкриття кордонів, щоб і надалі продовжувати робити авіаперельоти для українців доступними та комфортними». ________ *Під роком розуміється період з 21 травня 2019 по 20 травня 2020 року без урахування спецрейсів, що виконувалися після початку дії заборони на пасажирські авіаперевезення з 17 березня 2020.

21 травня український лоукостер SkyUp Airlines відзначає другу річницю з дня виконання першого рейсу. За ключовими показниками ще до початку карантину перевізник встиг вирости удвічі. Британський вісник The Anker Report відніс SkyUp Airlines до числа найдинамічніших авіакомпаній Європи за швидкістю зростання маршрутної мережі протягом 2018-2019. Однак пандемія стала серйозним випробуванням для авіакомпанії. 

Пасажирські перевезення подвоїлися

За другий рік* польотів SkyUp виконав 10 940 рейсів та перевіз 1 721 221 пасажира, подвоївши свої минулорічні результати — 5 203 рейси та 870 000 пасажирів відповідно.

До п’ятірки найпопулярніших напрямків регулярних рейсів увійшли Тбілісі, Барселона, Батумі, Ларнака, Аліканте. Чартери найчастіше літали до Шарм-ель-Шейху, Хургади, Монастиру, Анталії і Тивату.

Наразі регулярні пасажирські перевезення призупинено до завершення карантину.

Розширення авіапарку

Свій другий рік SkyUp починав з восьми літаків Boeing. За неповний рік перевізник отримав ще три літаки. Сьогодні в нашому  авіапарку 11 середньомагістральних повітряних суден Boeing. Серед них:

  • два літака Boeing 737-700 NG на 149 місць;
  • шість літаків Boeing 737-800 NG на 189 місць;
  • три літака Boeing 737-900 ER на 215 місць.

Карта базування літаків також розширилася. До хабу в Борисполі та бази у Харкові, відкритих у перший рік роботи, додалися бази у Львові та Запоріжжі.

Льотні команди почали формувати і в регіонах

У SkyUp працевлаштовані 89 командирів, 108 других пілотів та 310 бортпровідників. Частина льотної команди підготовлена за програмою працевлаштування та підготовки кадетів. Для проходження підготовки у навчальних центрах в Києві цього року почали здійснювати набір бортпровідників зі Львова та Харкова.

Під час карантину екіпажі мають можливість працювати лише на нерегулярних комерційних спецрейсах та вантажних рейсах, яких разом вже виконано близько 250.

Загалом команда авіаперевізника за рік зросла з більш ніж 450 до понад 800 спеціалістів. Збереження співробітників зараз є одним із ключових завдань, хоча таке довготривале унеможливлення працювати на повну силу врешті-решт змусило компанію у травні зменшити команду. Подолавши кризу і повернувшись до нормального робочого графіку, ми плануємо  повернути в команду всіх, хто буде готовий.

Карта польотів розширилася

За рік програма польотів розширилася з 31 до 45 регулярних та з 15 до 74 чартерних внутрішніх і міжнародних напрямків. За швидкістю зростання маршрутної мережі перевізник вже входить до переліку найдинамічніших авіакомпаній Європи. На жаль, через запровадження карантину запуск ще більш ніж 20 регулярних напрямків відкладено. 

Динамічний розвиток маршрутної мережі є одним із кроків на шляху реалізації місії перевізника — відкривати українцям світ, а Україну — світові.

SkyUp відстояв своє #праволітати

Світова пандемія стала не єдиним випробуванням для перевізника. У травні 2019 авіакомпанію намагалися через суд позбавити ліцензії. Справа SkyUp набула великого розголосу і в результаті апеляційного розгляду неправомірне рішення було скасоване, а суддю, яка його ухвалила, звільнено.

Виконали евакуаційні та спецрейси, бо допомагати важливо

Коли постало питання про евакуацію наших співгромадян, авіакомпанія виконала два евакуаційні рейси на замовлення держави — до Вуханя у лютому та до Венеції у березні. 

Після закриття кордонів авіакомпанія організувала спецрейси, щоб дати можливість повернутися українцям, які не встигли. У березні-травні SkyUp виконав близько 150 нерегулярних комерційних спеціальних рейсів, якими до своїх домівок повернулися понад 26 000 людей.

Відкрили нові можливості під час кризи

Під час карантину SkyUp запустив новий напрям діяльності — вантажні перевезення. У березні авіакомпанія отримала від Державіаслужби ліцензії і дозволи на перевезення широкого асортименту вантажів і товарів, включно з небезпечними, до будь-якої країни світу.

Для цих потреб перевізник переобладнав дев’ять повітряних суден зі свого авіапарку і починаючи з квітня вже виконав близько 100 рейсів, транспортуючи переважно вантажі медичного призначення. Після відкриття кордонів вантажні перевезення залишаться невід’ємною частиною діяльності компанії.

Для підвищення якості обслуговування пасажирів авіакомпанії в аеропорту «Бориспіль» SkyUp готується до запуску власного хендлінгового департаменту. Розвивати напрям буде команда з 83 спеціалістів. Продовжується робота над покращенням сервісів для пасажирів. Зокрема, тепер:

  • під час замовлення квитка можна додати до нього послугу харчування;
  • зареєструвати свого домашнього улюбленця для спільної подорожі;
  • купити квиток частинами;
  • для пасажирів внутрішніх рейсів тестується онлайн-реєстрація, після чого ця послуга буде впроваджуватися і для міжнародних рейсів.

«Два роки стрімкого зростання показали ефективність обраної моделі розвитку. Невтомною працею ми домоглися, щоб сильні учасники ринку почали сприймати нас на рівних, — коментує генеральний директор SkyUp Євгеній Хайнацький.А сильна команда, гнучкість, вміння сприймати виклики як нові можливості довели, що ми здатні вистояти і в час найсерйозніших випробувань. З нетерпінням чекаємо відкриття кордонів, щоб і надалі продовжувати робити авіаперельоти для українців доступними та комфортними».

________

*Під роком розуміється період з 21 травня 2019 по 20 травня 2020 року без урахування спецрейсів, що виконувалися після початку дії заборони на пасажирські авіаперевезення з 17 березня 2020.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: