fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Сім лайфхаків в маркетингу

06/ 06/ 2018
  Автор: Вікторія Константинова, маркетинг-експерт, стратег, консультант, коуч Нетворкінг - це і селф-піар, і частина маркетингу для компанії, і нові знайомства, і доступ до необхідних особистостей! У той час як ми тільки починаємо звертати увагу на цей канал комунікації, весь світ використовує його активно і досить успішно. Кожні вихідні без виключення в Central Park, New York сотні людей в однакових футболках біжать або їдуть на велосипедах. Якщо твоя компанія або організація, до якої ти належиш влаштовує міні-перегони (часто благодійні), то не прийняти участі у тебе просто немає морального права. Адже це той самий нетворкінг, де ти покажеш себе чудового у всій красі. У цьому випадку головне якраз участь, особливо тривалі бесіди після забігу. Звичайно, для компанії це PR і соціальна відповідальність (діяльність). Вихідні в адміністрації парку розписані на місяці вперед і сотні футболок вже заброньовані учасниками на багато-багато перегонів. meetup.com- один з найпопулярніших сайтів нетворкінгу. Завдяки ресурсу щодня проходять сотні зустрічей: тематичні, для дорослих і дітей, за спеціальностями і інтересам, навіть по районам. Основна ціль - нові корисні знайомства. Ви можете приєднатися до будь-якого мітапу або створити свою зустріч, адже всі зустрічі створені кимось із користувачів, сайт - тільки посередницький майданчик, де розміщуються оголошення о івентах. Знайомитися корисно, знайомитися потрібно, знайомитися життєво необхідно! Це основа існування, яка допоможе тобі знайти роботу, влаштувати дитину в дитячий садок, дізнатися колег в твоїй галузі і так далі по нескінченному переліку. Відмінний приклад нетворкінгу, що межує з бізнесом. New York Cares - громадська організація, де будь-хто може стати волонтером і допомогти: матеріально або, що частіше трапляється, взяти участь в благодійних заходах. Буквально кожен житель Нью-Йорка вважає своїм обовязком відплатити суспільству, в якому він живе, інвестувати свій час і знання-вміння в тих, хто сьогодні в цьому має потребу, для розвитку міста і країни. Бути учасником цієї організації (або будь-якої іншої волонтерської) вважається дуже почесно і статусно. Тому, наприклад, на недільному обіді при церкви можна зустріти цікавих і високопоставлених осіб, які разом з тобою будуть допомагати готувати обід. Нетворкінг в чистому вигляді! Перші особи компаній не соромляться чистити моркву, навіть роблять це із задоволенням. Що робить компанію не безлікою, а живою, більш того - цікавою, соціальною і людяною. У розкладі CEO компаній в обовязковому порядку значиться участь в безлічі активностей: доводиться бути і марафонцем, і кухарем і викладачем англійської мови. Вигода всебічна, абсолютна win-win ситуація: керівнику - селф-піар, для компанії - канал комунікації, підвищена увага і рівень заходу за рахунок приймаючої участь топа.

Автор: Вікторія Константинова, маркетинг-експерт, стратег, консультант, коуч

Нетворкінг – це і селф-піар, і частина маркетингу для компанії, і нові знайомства, і доступ до необхідних особистостей!

У той час як ми тільки починаємо звертати увагу на цей канал комунікації, весь світ використовує його активно і досить успішно. Кожні вихідні без виключення в Central Park, New York сотні людей в однакових футболках біжать або їдуть на велосипедах. Якщо твоя компанія або організація, до якої ти належиш влаштовує міні-перегони (часто благодійні), то не прийняти участі у тебе просто немає морального права. Адже це той самий нетворкінг, де ти покажеш себе чудового у всій красі. У цьому випадку головне якраз участь, особливо тривалі бесіди після забігу. Звичайно, для компанії це PR і соціальна відповідальність (діяльність). Вихідні в адміністрації парку розписані на місяці вперед і сотні футболок вже заброньовані учасниками на багато-багато перегонів.

meetup.com- один з найпопулярніших сайтів нетворкінгу. Завдяки ресурсу щодня проходять сотні зустрічей: тематичні, для дорослих і дітей, за спеціальностями і інтересам, навіть по районам. Основна ціль – нові корисні знайомства. Ви можете приєднатися до будь-якого мітапу або створити свою зустріч, адже всі зустрічі створені кимось із користувачів, сайт – тільки посередницький майданчик, де розміщуються оголошення о івентах. Знайомитися корисно, знайомитися потрібно, знайомитися життєво необхідно! Це основа існування, яка допоможе тобі знайти роботу, влаштувати дитину в дитячий садок, дізнатися колег в твоїй галузі і так далі по нескінченному переліку. Відмінний приклад нетворкінгу, що межує з бізнесом.

New York Cares – громадська організація, де будь-хто може стати волонтером і допомогти: матеріально або, що частіше трапляється, взяти участь в благодійних заходах. Буквально кожен житель Нью-Йорка вважає своїм обов’язком відплатити суспільству, в якому він живе, інвестувати свій час і знання-вміння в тих, хто сьогодні в цьому має потребу, для розвитку міста і країни.

Бути учасником цієї організації (або будь-якої іншої волонтерської) вважається дуже почесно і статусно. Тому, наприклад, на недільному обіді при церкви можна зустріти цікавих і високопоставлених осіб, які разом з тобою будуть допомагати готувати обід. Нетворкінг в чистому вигляді! Перші особи компаній не соромляться чистити моркву, навіть роблять це із задоволенням. Що робить компанію не безлікою, а живою, більш того – цікавою, соціальною і людяною. У розкладі CEO компаній в обов’язковому порядку значиться участь в безлічі активностей: доводиться бути і марафонцем, і кухарем і викладачем англійської мови. Вигода всебічна, абсолютна win-win ситуація: керівнику – селф-піар, для компанії – канал комунікації, підвищена увага і рівень заходу за рахунок приймаючої участь топа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: