fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Sheffield MBA Workshop: Getting the Top to Listen!

21/ 02/ 2019
    У сучасному світі нові ідеї стають цінним активом для створення нових підприємств та для вдосконалення способу ведення поточного бізнесу. Багато компаній намагаються створити таку атмосферу, де їхні працівники можуть генерувати ідеї для поліпшення процесів. Але коли працівник має цю унікальну і неймовірну ідею, йому потрібно вирішити складне завдання - зацікавити інших людей-колег, топ-менеджерів, власників – повірити в це і присвятити час його реалізації. Коли доносите свою ідею керівництву, зверніть увагу на наступне: Памятайте, що ваш менеджер має два основні завдання - заробити або заощадити гроші, тому трансформуйте ідею в бізнес-кейс Починайте розповідати про свій бізнес-кейс з логічної частини (дайте вашому менеджеру аналіз витрати-переваги-ризики) Наведіть аргументи щодо фактів, віри і страху, щоб додати емоційної частини розповіді, але при умові, що логічна частина гарно сприйнялася Памятайте, що топ-менеджери - це погані слухачі, тому дайте їм відповідь на запитання яку користь компанії принесе ваша ідея. Найкращі ідеї нараджуються в наших пракомпаніях. Менеджерам потрібно слухати, а працівникам навчитися ці ідеї доносити! - цими словами закінчив семінар по тому як доносити ідею, Леслі Самозі, директор MBA в Міжнародному факультеті Університету Шеффілда. Ми хотіли б подякувати нашим партнерам Міжнародному Факультету Університету Шеффілда і готелю “Леополіс” за реалізацію чудових ідей разом!
01/

 

У сучасному світі нові ідеї стають цінним активом для створення нових підприємств та для вдосконалення способу ведення поточного бізнесу. Багато компаній намагаються створити таку атмосферу, де їхні працівники можуть генерувати ідеї для поліпшення процесів. Але коли працівник має цю унікальну і неймовірну ідею, йому потрібно вирішити складне завдання – зацікавити інших людей-колег, топ-менеджерів, власників – повірити в це і присвятити час його реалізації.

Коли доносите свою ідею керівництву, зверніть увагу на наступне:

  1. Пам’ятайте, що ваш менеджер має два основні завдання – заробити або заощадити гроші, тому трансформуйте ідею в бізнес-кейс
  2. Починайте розповідати про свій бізнес-кейс з логічної частини (дайте вашому менеджеру аналіз витрати-переваги-ризики)
  3. Наведіть аргументи щодо фактів, віри і страху, щоб додати емоційної частини розповіді, але при умові, що логічна частина гарно сприйнялася
  4. Пам’ятайте, що топ-менеджери – це погані слухачі, тому дайте їм відповідь на запитання яку користь компанії принесе ваша ідея.

“Найкращі ідеї нараджуються в наших пракомпаніях. Менеджерам потрібно слухати, а працівникам навчитися ці ідеї доносити!” – цими словами закінчив семінар по тому як доносити ідею, Леслі Самозі, директор MBA в Міжнародному факультеті Університету Шеффілда.

Ми хотіли б подякувати нашим партнерам Міжнародному Факультету Університету Шеффілда і готелю “Леополіс” за реалізацію чудових ідей разом!

Спікери

1 / 1
Леслі Самозі
Доктор, Академічний директор програми MBA міжнародного факультету Шеффілдського університету (Великобританія)
Леслі Самозі

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: