fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Розширене онлайн засідання Координаційної Ради за участі Голів Комітетів Південноукраїнського офісу Асоціації

15/ 05/ 2020
  15 травня 2020 року відбулось друге у 2020 році засідання Координаційної Ради Асоціації (КР) в Одесі за участю Голів комітетів. Цього разу зустрілись онлайн. Катерина Морозова, керівник Південноукраїнського офісу Асоціації в Одесі, надала коротку інформацію за підсумками активності Офісу під час карантину, поділилась останніми успіхами та досягненнями. Так, починаючи з березня Асоціації вдалося повністю переформатувати свою діяльність на віддалений режим. За поточний період ми опрацювали чисельні звернення членських компаній, вони стали основою для зустрічей з владою, індивідуальних та колективних лобінгових ініціатив. Більш того, за такий короткий проміжок часу Одеський Офіс встиг організувати понад 20 корисних та актуальних он-лайн заходів. Приємним бонусом для членських компаній стала можливість долучатись до подій Київського та регіональних офісів Асоціації, навіть не виходячи з дому чи офісу. Ми намагалися бути максимально на зв’язку, з цією метою було створено EBA Direct Line на Facebook для швидких звернень бізнесу та проведено декілька опитувань щодо ситуації, яка склалась  у зв’язку з карантинними обмеженнями. Ми висвітлювали добрі справи членських компаній у боротьбі з Covid-19. Крім того, підготували декілька блогів та статей від Офісу стосовно єдиного порядку погодження маршрутів, відновлення життєвого балансу в умовах тотальної невизначеності,  логістичної галузі в умовах карантину. У свою чергу, Члени Ради та Голови Комітетів розповіли про власний досвід адаптації компаній до нових умов і трансформацію їхньої діяльності. Варто зазначити, що більшість компаній змогли пройти цей складний період невизначеності, покращивши усі робочі процеси та відкривши для себе нові можливості. Далі учасники обговорили подальші плани в діяльності Південноукраїнського офісу з урахуванням нових реалій. Акцентували увагу на розвитку наступних напрямків: адвокація інтересів бізнесу, укріплення діалогу з органами державної влади, реалізація нових форматів подій в он-лайн режимі. Дякуємо учасникам зустрічі за ентузіазм! Продовжуємо триматися разом і рухаємось тільки вперед!

15 травня 2020 року відбулось друге у 2020 році засідання Координаційної Ради Асоціації (КР) в Одесі за участю Голів комітетів. Цього разу зустрілись онлайн. Катерина Морозова, керівник Південноукраїнського офісу Асоціації в Одесі, надала коротку інформацію за підсумками активності Офісу під час карантину, поділилась останніми успіхами та досягненнями.

Так, починаючи з березня Асоціації вдалося повністю переформатувати свою діяльність на віддалений режим. За поточний період ми опрацювали чисельні звернення членських компаній, вони стали основою для зустрічей з владою, індивідуальних та колективних лобінгових ініціатив. Більш того, за такий короткий проміжок часу Одеський Офіс встиг організувати понад 20 корисних та актуальних он-лайн заходів. Приємним бонусом для членських компаній стала можливість долучатись до подій Київського та регіональних офісів Асоціації, навіть не виходячи з дому чи офісу. Ми намагалися бути максимально на зв’язку, з цією метою було створено EBA Direct Line на Facebook для швидких звернень бізнесу та проведено декілька опитувань щодо ситуації, яка склалась  у зв’язку з карантинними обмеженнями. Ми висвітлювали добрі справи членських компаній у боротьбі з Covid-19. Крім того, підготували декілька блогів та статей від Офісу стосовно єдиного порядку погодження маршрутів, відновлення життєвого балансу в умовах тотальної невизначеності,  логістичної галузі в умовах карантину.

У свою чергу, Члени Ради та Голови Комітетів розповіли про власний досвід адаптації компаній до нових умов і трансформацію їхньої діяльності. Варто зазначити, що більшість компаній змогли пройти цей складний період невизначеності, покращивши усі робочі процеси та відкривши для себе нові можливості. Далі учасники обговорили подальші плани в діяльності Південноукраїнського офісу з урахуванням нових реалій. Акцентували увагу на розвитку наступних напрямків: адвокація інтересів бізнесу, укріплення діалогу з органами державної влади, реалізація нових форматів подій в он-лайн режимі. Дякуємо учасникам зустрічі за ентузіазм! Продовжуємо триматися разом і рухаємось тільки вперед!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: