fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Робота з міжнародними медіа: як говорити зі світом про Україну

18/ 04/ 2025
  17 квітня відбулася онлайн-зустріч Комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації. Тема лекції - «Навігація в роботі з міжнародними медіа» від спікера – Павла Білодіда, менеджера зі стратегічних та міжнародних комунікацій у ДТЕК, Chapter Leader of Ukraine at European Association of Communication Directors (EACD).   Розмова сфокусувалася на тому, як українським PR-фахівцям будувати ефективну та зрозумілу комунікацію для міжнародних аудиторій.   Під час зустрічі Павло акцентував на важливості розуміння як глобального, так і локального контексту у роботі з закордонними ЗМІ. Він поділився оглядом ключових міжнародних медіа, які регулярно висвітлюють події в Україні, і порадив, як і з ким варто комунікувати, щоб «ваша історія» була почута.   Також спікер розповів: Як визначати цільові медіа та аналізувати їхню аудиторію Чому варто звертати увагу не лише на великі ЗМІ, а й на нішеві та галузеві видання Які формати співпраці з журналістами найбільш ефективні Як працює newsjacking у міжнародному PR Де знаходити контакти журналістів Зустріч вийшла надзвичайно інтерактивною — учасники активно долучалися до обговорення, ставили запитання та ділилися власним досвідом.   Щиро дякуємо Павлу за змістовну презентацію та учасникам за активну участь. До нових зустрічей у межах PR та маркетинг комітету!
17 квітня відбулася онлайн-зустріч Комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації. Тема лекції – «Навігація в роботі з міжнародними медіа» від спікера – Павла Білодіда, менеджера зі стратегічних та міжнародних комунікацій у ДТЕК, Chapter Leader of Ukraine at European Association of Communication Directors (EACD).
 
Розмова сфокусувалася на тому, як українським PR-фахівцям будувати ефективну та зрозумілу комунікацію для міжнародних аудиторій.
 
Під час зустрічі Павло акцентував на важливості розуміння як глобального, так і локального контексту у роботі з закордонними ЗМІ. Він поділився оглядом ключових міжнародних медіа, які регулярно висвітлюють події в Україні, і порадив, як і з ким варто комунікувати, щоб «ваша історія» була почута.
 
Також спікер розповів:
  • Як визначати цільові медіа та аналізувати їхню аудиторію
  • Чому варто звертати увагу не лише на великі ЗМІ, а й на нішеві та галузеві видання
  • Які формати співпраці з журналістами найбільш ефективні
  • Як працює newsjacking у міжнародному PR
  • Де знаходити контакти журналістів
Зустріч вийшла надзвичайно інтерактивною — учасники активно долучалися до обговорення, ставили запитання та ділилися власним досвідом.
 
Щиро дякуємо Павлу за змістовну презентацію та учасникам за активну участь. До нових зустрічей у межах PR та маркетинг комітету!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: