fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Премія HR-Бренд 2022 презентує кейси номінантів. Досвід роботодавців в умовах воєнних реалій

19/ 09/ 2022
  З 22 вересня по 20 жовтня відбудеться знакова подія для бізнес та HR-спільноти - Всеукраїнський онлайн-марафон презентацій кейсів номінантів Премії HR-бренд 2022. Дати етеру онлайн-марафону: 22 та 29 вересня, 4, 6, 11, 13 та 18, 20 жовтня. Початок о 15.00 РЕЄСТРАЦІЯ Премія HR-бренд – це незалежна авторитетна премія країни за кращу роботу з людським капіталом, з репутацією та іміджем компанії як роботодавця.  Фокус Премії HR-бренд 2022 - як компанії переналаштували свою роботу з людським капіталом в нових реаліях. На онлайн-марафоні Премії HR-бренд будуть представлені 50 кейсів, номінованих на здобуття Премії, від 39 провідних компаній України.  Номінанти Премії HR-бренд 2022: Acino, Астарта, Ашан Україна, Агромат, Аптека низьких цін, Ibox bank, Varus, DataArt, Дарниця, ДТЕК, G5 International, Genesis, GlobalLogic, Innovecs, Intellias, Ельдорадо, EPAM, Епіцентр, Кіддісвіт, Kernel, Контінентал Фармерз Груп, Lantmannen AXA, Luxsoft, Мazars, Міжнародна платіжна система LEO, МХП, N-IX, Нова пошта, ОЛІС, ОККО, OTP bank, PepsiCo Україна, ПУМБ, Ciklum, SPD-Ukraine, Syngenta, Uklon, Укрзалізниця, Ukrsibbank BNP Paribas Group. Партнери Премії HR-бренд 2022: Starlight Media, PIN-Up, Teva, Kestria, EBA, Ліга:Закон Цього року ключовою темою багатьох проєктів, поданих на здобуття Премії, стали людиноцентричність в управлінні талантами, трансформація функції HR в умовах нових реалій, підтримка життєстійкості та продуктивності команд, трансформація корпоративної культури і як культурний код компанії допомагає вистояти в умовах війни; використання digital-технологій та автоматизація HR-процесів, нові підходи в онлайн-навчанні та розвитку працівників, залучення талановитої молоді та надання можливості світчерам почати свій шлях в ІT.  Також на онлайн-марафоні Премії HR-бренд будуть представлені E-learning-проєкти року, соціальні та благодійні ініціативи, комунікаційні програми про героїчні бренди і сміливість людей.  ПРОГРАМА ОНЛАЙН-МАРАФОНУ Участь в онлайн-марафоні Премії «Досвід роботодавців в умовах війни: кейси номінантів Премії HR-бренд 2022» безкоштовна. Реєстрація обов’язкова. РЕЄСТРАЦІЯ Посилання на прямий ефір вам буде надіслано на зазначений при реєстрації email. Долучайтеся до події. Підтримаємо сміливих і незламних HR, які перезбирають моделі, винаходять нові інструменти та як стратегічні партнери бізнесу тримають економічний фронт, наближаючи перемогу! Номінанти Премії на fb

З 22 вересня по 20 жовтня відбудеться знакова подія для бізнес та HR-спільноти – Всеукраїнський онлайн-марафон презентацій кейсів номінантів Премії HR-бренд 2022.

Дати етеру онлайн-марафону: 22 та 29 вересня, 4, 6, 11, 13 та 18, 20 жовтня. Початок о 15.00

РЕЄСТРАЦІЯ

Премія HR-брендце незалежна авторитетна премія країни за кращу роботу з людським капіталом, з репутацією та іміджем компанії як роботодавця. 

Фокус Премії HR-бренд 2022 – як компанії переналаштували свою роботу з людським капіталом в нових реаліях. На онлайн-марафоні Премії HR-бренд будуть представлені 50 кейсів, номінованих на здобуття Премії, від 39 провідних компаній України. 

Номінанти Премії HR-бренд 2022: Acino, Астарта, Ашан Україна, Агромат, Аптека низьких цін, Ibox bank, Varus, DataArt, Дарниця, ДТЕК, G5 International, Genesis, GlobalLogic, Innovecs, Intellias, Ельдорадо, EPAM, Епіцентр, Кіддісвіт, Kernel, Контінентал Фармерз Груп, Lantmannen AXA, Luxsoft, Мazars, Міжнародна платіжна система LEO, МХП, N-IX, Нова пошта, ОЛІС, ОККО, OTP bank, PepsiCo Україна, ПУМБ, Ciklum, SPD-Ukraine, Syngenta, Uklon, Укрзалізниця, Ukrsibbank BNP Paribas Group.

Партнери Премії HR-бренд 2022: Starlight Media, PIN-Up, Teva, Kestria, EBA, Ліга:Закон

Цього року ключовою темою багатьох проєктів, поданих на здобуття Премії, стали людиноцентричність в управлінні талантами, трансформація функції HR в умовах нових реалій, підтримка життєстійкості та продуктивності команд, трансформація корпоративної культури і як культурний код компанії допомагає вистояти в умовах війни; використання digital-технологій та автоматизація HR-процесів, нові підходи в онлайн-навчанні та розвитку працівників, залучення талановитої молоді та надання можливості світчерам почати свій шлях в ІT. 

Також на онлайн-марафоні Премії HR-бренд будуть представлені E-learning-проєкти року, соціальні та благодійні ініціативи, комунікаційні програми про героїчні бренди і сміливість людей. 

ПРОГРАМА ОНЛАЙН-МАРАФОНУ

Участь в онлайн-марафоні Премії «Досвід роботодавців в умовах війни: кейси номінантів Премії HR-бренд 2022» безкоштовна. Реєстрація обов’язкова.

РЕЄСТРАЦІЯ

Посилання на прямий ефір вам буде надіслано на зазначений при реєстрації email.

Долучайтеся до події. Підтримаємо сміливих і незламних HR, які перезбирають моделі, винаходять нові інструменти та як стратегічні партнери бізнесу тримають економічний фронт, наближаючи перемогу!

Номінанти Премії на fb

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: