fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Планувати, не можна зупинятися: як Україна може вирішити проблему із залізничними перевезеннями

30/ 12/ 2021
  Український бізнес продовжує знаходитися у режимі очікування реформи залізничних перевезень. Головний фокус змін – надання можливості планування перевезень (12 місяців), а також демонополізація ринку. Про те, як плановість залізничних перевезень може суттєво покращити ситуацію з експортом зернових, свідчить досвід Kernel. Цифровізація логістики допомогла компанії вивести обсяги та якість перевезень на значно вищий рівень. Нинішня гнучкість Kernel у формуванні маршрутів і плануванні ланцюга поставок забезпечується автоматизованою системою оперування зерновими вантажами. З огляду на цю можливість компанія втілила тестовий проєкт графікових перевезень спільно з «Укрзалізницею». В результаті нитки графіка «Укрзалізниці» логічно продовжили програмний продукт Kernel із формування ступінчастих маршрутів. У планах компанії – створення глобальної логістичної платформи. Її завдання – обєднати всі ланки ланцюжка постачання зерна від поля/складу до судна і навіть до кінцевого клієнта/покупця. Реалізація ініціативи має стати планомірним кроком на шляху побудови ефективної моделі планових перевезень. Враховуючи, що питання доступу до операційних даних «Укрзалізниці» щодо процесу залізничних перевезень досі залишається відкритим. Демонополізація ринку залізничних перевезень – це гарантія підтримки сприятливих умов для доброчесної конкуренції, якої чекають всі учасники ринку. Прийняття нового Закону України «Про залізничний транспорт України» та Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту» дозволило б створити структуру залізничної галузі, що повністю відповідатиме вимогам сучасності.

Український бізнес продовжує знаходитися у режимі очікування реформи залізничних перевезень. Головний фокус змін – надання можливості планування перевезень (12 місяців), а також демонополізація ринку. Про те, як плановість залізничних перевезень може суттєво покращити ситуацію з експортом зернових, свідчить досвід Kernel. Цифровізація логістики допомогла компанії вивести обсяги та якість перевезень на значно вищий рівень. Нинішня гнучкість Kernel у формуванні маршрутів і плануванні ланцюга поставок забезпечується автоматизованою системою оперування зерновими вантажами.

З огляду на цю можливість компанія втілила тестовий проєкт графікових перевезень спільно з «Укрзалізницею». В результаті нитки графіка «Укрзалізниці» логічно продовжили програмний продукт Kernel із формування ступінчастих маршрутів.

У планах компанії – створення глобальної логістичної платформи. Її завдання – об’єднати всі ланки ланцюжка постачання зерна від поля/складу до судна і навіть до кінцевого клієнта/покупця. Реалізація ініціативи має стати планомірним кроком на шляху побудови ефективної моделі планових перевезень. Враховуючи, що питання доступу до операційних даних «Укрзалізниці» щодо процесу залізничних перевезень досі залишається відкритим.

Демонополізація ринку залізничних перевезень – це гарантія підтримки сприятливих умов для доброчесної конкуренції, якої чекають всі учасники ринку. Прийняття нового Закону України «Про залізничний транспорт України» та Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту» дозволило б створити структуру залізничної галузі, що повністю відповідатиме вимогам сучасності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: