fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Підсумки роботи COMFY у І кварталі 2024 року: 482 млн грн податків та зборів сплачено до державного бюджету

21/ 05/ 2024
  COMFY, найбільший в Україні ритейлер побутової техніки та електроніки, підсумував роботу у І кварталі 2024 року. Серед результатів: 482 млн гривень сплачених податків та зборів. Це 40% суми податків повного минулого 2023 року; 3 нових магазини у Києві, Дніпрі й Олександрії; +37,3% виторг; 5,5 млн гривень переданих на допомогу ЗСУ.  У І кварталі 2024 року компанія COMFY вкотре підтвердила своє лідерство у продажах техніки та гаджетів та збільшила  виторг на 37,3% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Відповідно суттєво збільшилася й сума сплачених за період податків та зборів — до 482 млн грн, зокрема: 315 млн грн - ПДВ (чистий та сплачений на митниці); 167 млн грн - податки та збори. Наразі у компанії працюють понад 4 500 працівників (1 190 нових робочих місць по всій Україні COMFY створив у 2023 році). Розвиток мережі На динаміку показників I кварталу суттєво вплинуло відкриття 3-х магазинів: оновлення флагманського магазину у ТРЦ Ocean Plaza, у Києві; магазину ТРЦ “Apollo” в Дніпрі, який зазнав пошкоджень після атаки російських ракет; перший магазин у місті Олександрія Кіровоградської області у рамках реалізації стратегії зростання. Загалом офлайн-мережа магазинів COMFY налічує 102 магазини. Відкриття оновленого магазину в ТРЦ Ocean Plaza у Києві Тренди ринку Ще одним фактором успіху COMFY стала ефективна комерційна та маркетингова стратегія, яка сприяла якісному задоволенню потреб покупців та збільшенню продажів в усіх товарних категоріях. Так, продажі дрібної побутової техніки збільшилися на 42% у порівнянні з минулим роком, а драйверами цієї категорії стали мультипіч (+563%), кавоварка (+91%), обігрівач (+79%). Продаж великої побутової техніки збільшився на 52%, а найкращу динаміку в  категорії продемонстрували газова плита (+85%) та холодильник (+66%). Крім того,  COMFY стабільно нарощує продажі гаджетів. Так, бізнес-напрям “Інновації та телеком” зріс на понад 30%: смартфони +27%, ігрові консолі +207%, електротранспорт +685%. Відзнаки у рейтингах COMFY посів 2 місце у рейтингу найбільших гравців e-commerce в Україні за оцінками бізнес видання Forbes Україна. За минулий рік онлайн-продажі компанії зросли на понад 70%, частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів, суттєво зросла частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах. Також COMFY увійшов у п’ятірку найбільших за обсягом бізнесів з бездоганною діловою репутацією у сфері роздрібної торгівлі за версією Індекс Опендатабот. Підтримка ЗСУ та волонтерів Одним із пріоритетних напрямів благодійності та соціальної відповідальності компанії з 2014 року є допомога українським захисникам та волонтерам. У І кварталі 2024 року COMFY направив на підтримку війська 5,5 мільйонів гривень. Зокрема: 1 мільйон гривень на підтримку збору “Морський бій” від United 24, Monobank, Сергія Стерненко і Ігоря Лачена; 1,4 мільйона гривень разом із партнерами фонду “Dignitas” для закупівлі FPV-дронів; на 2,7 млн гривень техніки на запити військових і волонтерів; Компанія також випустила лінійку благодійного мерча “Добро несеться”, прибуток від продажу якого перераховує до Фонду “Повернись живим”. У І кварталі 2024 року ритейлер перерахував на рахунок Фонду 320 000 гривень.

COMFY, найбільший в Україні ритейлер побутової техніки та електроніки, підсумував роботу у І кварталі 2024 року. Серед результатів:

  • 482 млн гривень сплачених податків та зборів. Це 40% суми податків повного минулого 2023 року;
  • 3 нових магазини у Києві, Дніпрі й Олександрії;
  • +37,3% виторг;
  • 5,5 млн гривень переданих на допомогу ЗСУ. 

У І кварталі 2024 року компанія COMFY вкотре підтвердила своє лідерство у продажах техніки та гаджетів та збільшила  виторг на 37,3% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Відповідно суттєво збільшилася й сума сплачених за період податків та зборів — до 482 млн грн, зокрема:

  • 315 млн грн – ПДВ (чистий та сплачений на митниці);
  • 167 млн грн – податки та збори.

Наразі у компанії працюють понад 4 500 працівників (1 190 нових робочих місць по всій Україні COMFY створив у 2023 році).

Розвиток мережі

На динаміку показників I кварталу суттєво вплинуло відкриття 3-х магазинів:

  • оновлення флагманського магазину у ТРЦ Ocean Plaza, у Києві;
  • магазину ТРЦ “Apollo” в Дніпрі, який зазнав пошкоджень після атаки російських ракет;
  • перший магазин у місті Олександрія Кіровоградської області у рамках реалізації стратегії зростання.

Загалом офлайн-мережа магазинів COMFY налічує 102 магазини.

Відкриття оновленого магазину в ТРЦ Ocean Plaza у Києві

Тренди ринку

Ще одним фактором успіху COMFY стала ефективна комерційна та маркетингова стратегія, яка сприяла якісному задоволенню потреб покупців та збільшенню продажів в усіх товарних категоріях. Так, продажі дрібної побутової техніки збільшилися на 42% у порівнянні з минулим роком, а драйверами цієї категорії стали мультипіч (+563%), кавоварка (+91%), обігрівач (+79%). Продаж великої побутової техніки збільшився на 52%, а найкращу динаміку в  категорії продемонстрували газова плита (+85%) та холодильник (+66%).

Крім того,  COMFY стабільно нарощує продажі гаджетів. Так, бізнес-напрям “Інновації та телеком” зріс на понад 30%: смартфони +27%, ігрові консолі +207%, електротранспорт +685%.

Відзнаки у рейтингах

COMFY посів 2 місце у рейтингу найбільших гравців e-commerce в Україні за оцінками бізнес видання Forbes Україна. За минулий рік онлайн-продажі компанії зросли на понад 70%, частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів, суттєво зросла частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах.

Також COMFY увійшов у п’ятірку найбільших за обсягом бізнесів з бездоганною діловою репутацією у сфері роздрібної торгівлі за версією Індекс Опендатабот.

Підтримка ЗСУ та волонтерів

Одним із пріоритетних напрямів благодійності та соціальної відповідальності компанії з 2014 року є допомога українським захисникам та волонтерам. У І кварталі 2024 року COMFY направив на підтримку війська 5,5 мільйонів гривень. Зокрема:

  • 1 мільйон гривень на підтримку збору “Морський бій” від United 24, Monobank, Сергія Стерненко і Ігоря Лачена;
  • 1,4 мільйона гривень разом із партнерами фонду “Dignitas” для закупівлі FPV-дронів;
  • на 2,7 млн гривень техніки на запити військових і волонтерів;
  • Компанія також випустила лінійку благодійного мерча “Добро несеться”, прибуток від продажу якого перераховує до Фонду “Повернись живим”. У І кварталі 2024 року ритейлер перерахував на рахунок Фонду 320 000 гривень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: