fbpx

Відкрита лекція: “Перші кроки та інструменти клієнтського сервісу”

дата: 03/03/2020

Зростання викликів та конкуренції у бізнесі зумовлює необхідність компаній та організацій зберігати власні позиції і зміцнювати бізнес менталітет за допомогою сервісу. Місія (сенс існування компанії) + Візія («ідеальне майбутнє» компанії, підкріплене стратегією розвитку) + Цінності компанії (ДНК компанії, ключові принципи відносин компанії із зовнішнім світом) = необхідний фундамент успішного клієнтського досвіду.

Дякуємо чарівній Лідії Подкопаєвій за цікаву лекцію Перші кроки та інструменти клієнтського сервісу, інтерактивну складову, легкість викладу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка Медична мережа “Добробут” за приємну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: