fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з PR

дата: 02/11/2019

Важко суперечити, що PR сьогодні є інструментом не тільки великих корпорацій, але й малого та середнього бізнесу. Сучасний PR – це ефективний інструмент маркетингової комунікації, що дозволяє не тільки встановити контакт з аудиторією, але й сформувати спільноту людей, які розділяють Ваші цінності; збудувати бренд та створити позитивний “корпоративний імідж”.

Дякуємо чудовим тренерам: Денису Казвану, Михайлу Шуранову, Федору Крикуну, Вікторії Рубан, Оксані Лихожон та Юлії Петрик за яскраве проведення Програми розвитку з PR, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів матеріалу, цікавий інтерактивний контент, легку подачу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка Lifecell, Укртелеком, Vodafone Ukraine, SODA Digital Advertising Group та MacPaw за приємну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: