fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку для управлінців Pre-MBA. Модуль 7. Роль маркетингу в менеджменті організації для побудови ефективної команди

дата: 09/10/2021

Маркетинг – це серцевина бізнесу. Хто би ним не займався – спеціаліст, директор компанії чи її власник, маркетингова функція залишається якірною. Бо без уваги споживача, без розуміння потреб і знання, як ці потреби задовольнити, бізнес не може існувати.

Для формування маркетингової команди в організації важливо будувати філософію в компанії, шукати сильні сторони, вміти знаходити мотивацію.

Дякуємо Тетяні Лукинюк за проведення насиченого інформативного модуля: “Роль маркетингу в менеджменті організації для побудови ефективної команди” Програма розвитку для управлінців Pre-MBA; професіоналізм, легкість подачі матеріалу і бажання поділитися власними знаннями та досвідом!

Особлива подяка нашим партнерам: Kyivstar, Henkel, Go4CFO – Фіндиректор як сервіс, Lanka.CX, GlobalLogic Ukraine, Japan Tobacco International (JTI Careers), White Sales, Дарниця, La Famiglia Catering, IDS Borjomi Ukraine та Creative State of Arsenal за приємну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: