fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Перше в Україні дослідження привабливості роботодавця Randstad Employer Brand Research 2019

22/ 04/ 2019
    18 квітня 2019. Київ. Вперше в Україні відбулась урочиста церемонія нагородження найпривабливіших роботодавців за результатами незалежного міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research, Україна-2019. В рамках заходу компанія ANCOR Ukraine та міжнародна корпорація Randstad представили підсумки дослідження і нагородили найпривабливіших роботодавців. Глобальне дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research в 2019 році охопило понад 200 000 респондентів в цілому світі. Цього року до проекту приєдналися дві країни, Норвегія та Україна! Таким чином, число країн-учасниць дослідження досягло 32. Всі країни дослідження становлять 75% відсотків світової економіки, сукупні дані також характеризують глобальні тренди на світовому ринку праці. З 2016 року міжнародним партнером з проведення дослідження є компанія Kantar TNS. Технологія і єдиний підхід до проведення опитування в усіх країнах дозволяють виявити корпоративні, галузеві й країнові особливості. В українському дослідженні взяли участь 9 498 респондентів, розподілених за статтю, віком, рівнем освіти та географічною представленістю. В опитуванні взяли участь як працевлаштовані співробітники, так і ті українці, які зараз знаходяться в процесі пошуку роботи, представники різних індустрій та професій віком від 18 до 65 років. Крім оцінки привабливості компаній-роботодавців, респонденти відповідали на питання щодо вибору нового місця роботи. Також було проаналізовано тренди, характерні для представників різних поколінь. У нашій країні респонденти оцінили 150 найбільших роботодавців: 75 українських і 75 міжнародних компаній. Респондентам було запропоновано оцінити компанії за наступними ключовими критеріями: фінансова платоспроможність, застосування найпередовіших технологій, хороша репутація,  гарантії зайнятості, карєрне зростання, соціальна відповідальність, цікава робота, приємна робоча атмосфера, баланс між роботою та особистим життям, приваблива заробітна плата й соціальний пакет. Ірина Пруднікова, СЕО компанії ANCOR Ukraine: «Методологія Randstad націлена на вивчення сприйняття бренду. Коли учасник опитування бачить список компаній, він, в першу чергу, відповідає на питання, які компанії йому знайомі. Знайомство розуміється в широкому сенсі, - дуже можливо, що це і співробітник компанії, і колишній співробітник, і кандидат або колишній кандидат на вакансію, або він чув про компанії від знайомих, або купує продукцію компанії . І далі респондент відповідає на питання «хотіли б ви працювати в цій компанії?» Тільки по тим компаніям зі списку, які він знає. Це несе ще одну важливу цінність вже для рейтингу привабливості. Відомі компанії не отримують переваги за показником привабливості перед менш відомими. Кожну компанію оцінює приблизно однакова кількість респондентів.» Попросивши респондентів прорейтингувати за ступенем важливості критерії вибору роботодавця, автори дослідження отримали наступні результати. Топ-5 в Україні складають такі критерії, як заробітна плата і соціальний пакет (79%), можливості карєрного росту (50%),  фінансова платоспроможність (48%), приємна робоча атмосфера (46%), та цікава робота (45%). Опитування показало, що 96% українців перевіряють репутацію потенційного роботодавця. Під час пошуку роботи, українці використовують різноманітні канали. Лідерами опитування стали такі сайти як: rabota.ua, work.ua, headhunter, OLX робота. Ці ресурси використовували 79% опитуваних. Другу позицію займають особисті зв’язки та рекомендації - 64%, а третє місце впевнено посідають Google, Facebook, сайти компаній, тощо. Юрій Перч, територіальний директор, компанія ANCOR Ukraine: «Всі, хто хоче бути лідером в боротьбі за людський ресурс, розуміють, що магістральним напрямом в HR-стратегії стає не стільки рекрутмент, не навчання і розвиток, не система компенсацій і пільг, а розвиток бренду роботодавця. Важливо не тільки бути, але і здаватися. Зараз компанії конкурують, за великим рахунком, не товарами, а людьми. Тому що саме кваліфікований персонал та його бажання у вас працювати - ось найбільша цінність!» На урочистій церемонії були оголошені найбільш прибавливі компанії-роботодавці, на думку українців! Згідно з умовами премії, головну статуетку дизайнера Марселя Вандерcа від Randstad отримали два найпривабливіших роботодавця - національна і міжнародна компанії. Цього року переможцями премії були визнані компанії SoftServe і Samsung, відповідно. В ході дослідження привабливості роботодавця були також визначені найбільш привабливі роботодавці в різних індустріях українського ринку. В окремих галузях нагороду отримали компанії: Автомобільна промисловість - Fujikura Фармацевтика - Astellas Pharma Товари народного вжитку - P&G Роздрібна торгівля - Adidas Банки та фінансові послуги - Raiffeisen Bank Aval Медіа - 1+1 Сільське господарство - Нібулон Металургія та гірничодобувна промисловість - ArcelorMittal Паливно – енергетичний комплекс - Укрнафта Машинобудування - Антонов Будівельні матеріали - Swiss Krono Партнерами урочистої церемонії нагородження виступили Європейська Бізнес-Асоціація, Асоціація HR Forum, CEO-клуб, журнал «Управление Персоналом», а також кар’єрний портал rabota.ua. Для довідки: Randstad З 2012 року АНКОР є ексклюзивним стратегічним партнером холдингу Randstad, яка заснована в 1960 році в Голландії. Портфель продуктів варіюється від підбору і надання персоналу різних категорій на постійну роботу і тимчасові проекти до комплексних HR рішень. На даний момент компанія представлена ​​4826 офісами в 38 країнах в компанії працюють 38 820 співробітників. Щодня компанія направляє до своїх клієнтів 668 800 працівників на постійну роботу. Для додаткової інформації: Ірина КононоваСпеціаліст з маркетингуТел.: (044) 495-15-20 Ел. пошта:  [email protected] АНКОР спеціалізується в галузі рекрутменту, аутсорсингу і консалтингу. В даний час мережа холдингу об’єднує більше 40 офісів в країнах Східної Європи. Щорічно АНКОР обслуговує понад 1600 клієнтів, міжнародних та національних компаній. На глобальному ринку АНКОР працює в партнерстві з міжнародним холдингом Randstad. https://www.facebook.com/ancor.ua/ https://www.linkedin.com/company/ancor-ukraine/
01/

 

18 квітня 2019. Київ. Вперше в Україні відбулась урочиста церемонія нагородження найпривабливіших роботодавців за результатами незалежного міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research, Україна-2019. В рамках заходу компанія ANCOR Ukraine та міжнародна корпорація Randstad представили підсумки дослідження і нагородили найпривабливіших роботодавців.

Глобальне дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research в 2019 році охопило понад 200 000 респондентів в цілому світі. Цього року до проекту приєдналися дві країни, Норвегія та Україна! Таким чином, число країн-учасниць дослідження досягло 32. Всі країни дослідження становлять 75% відсотків світової економіки, сукупні дані також характеризують глобальні тренди на світовому ринку праці.

З 2016 року міжнародним партнером з проведення дослідження є компанія Kantar TNS. Технологія і єдиний підхід до проведення опитування в усіх країнах дозволяють виявити корпоративні, галузеві й країнові особливості.

В українському дослідженні взяли участь 9 498 респондентів, розподілених за статтю, віком, рівнем освіти та географічною представленістю. В опитуванні взяли участь як працевлаштовані співробітники, так і ті українці, які зараз знаходяться в процесі пошуку роботи, представники різних індустрій та професій віком від 18 до 65 років.

Крім оцінки привабливості компаній-роботодавців, респонденти відповідали на питання щодо вибору нового місця роботи. Також було проаналізовано тренди, характерні для представників різних поколінь. У нашій країні респонденти оцінили 150 найбільших роботодавців: 75 українських і 75 міжнародних компаній.

Респондентам було запропоновано оцінити компанії за наступними ключовими критеріями: фінансова платоспроможність, застосування найпередовіших технологій, хороша репутація,  гарантії зайнятості, кар’єрне зростання, соціальна відповідальність, цікава робота, приємна робоча атмосфера, баланс між роботою та особистим життям, приваблива заробітна плата й соціальний пакет.

Ірина Пруднікова, СЕО компанії ANCOR Ukraine: «Методологія Randstad націлена на вивчення сприйняття бренду. Коли учасник опитування бачить список компаній, він, в першу чергу, відповідає на питання, які компанії йому знайомі. Знайомство розуміється в широкому сенсі, – дуже можливо, що це і співробітник компанії, і колишній співробітник, і кандидат або колишній кандидат на вакансію, або він чув про компанії від знайомих, або купує продукцію компанії . І далі респондент відповідає на питання «хотіли б ви працювати в цій компанії?» Тільки по тим компаніям зі списку, які він знає. Це несе ще одну важливу цінність вже для рейтингу привабливості. Відомі компанії не отримують переваги за показником привабливості перед менш відомими. Кожну компанію оцінює приблизно однакова кількість респондентів.»

Попросивши респондентів прорейтингувати за ступенем важливості критерії вибору роботодавця, автори дослідження отримали наступні результати. Топ-5 в Україні складають такі критерії, як заробітна плата і соціальний пакет (79%), можливості кар’єрного росту (50%),  фінансова платоспроможність (48%), приємна робоча атмосфера (46%), та цікава робота (45%).

Опитування показало, що 96% українців перевіряють репутацію потенційного роботодавця. Під час пошуку роботи, українці використовують різноманітні канали. Лідерами опитування стали такі сайти як: rabota.ua, work.ua, headhunter, OLX робота. Ці ресурси використовували 79% опитуваних. Другу позицію займають особисті зв’язки та рекомендації – 64%, а третє місце впевнено посідають Google, Facebook, сайти компаній, тощо.

Юрій Перч, територіальний директор, компанія ANCOR Ukraine: «Всі, хто хоче бути лідером в боротьбі за людський ресурс, розуміють, що магістральним напрямом в HR-стратегії стає не стільки рекрутмент, не навчання і розвиток, не система компенсацій і пільг, а розвиток бренду роботодавця. Важливо не тільки бути, але і здаватися. Зараз компанії конкурують, за великим рахунком, не товарами, а людьми. Тому що саме кваліфікований персонал та його бажання у вас працювати – ось найбільша цінність!»

На урочистій церемонії були оголошені найбільш прибавливі компанії-роботодавці, на думку українців!

Згідно з умовами премії, головну статуетку дизайнера Марселя Вандерcа від Randstad отримали два найпривабливіших роботодавця – національна і міжнародна компанії. Цього року переможцями премії були визнані компанії SoftServe і Samsung, відповідно.

В ході дослідження привабливості роботодавця були також визначені найбільш привабливі роботодавці в різних індустріях українського ринку.

В окремих галузях нагороду отримали компанії:

  • Автомобільна промисловість – Fujikura
  • Фармацевтика – Astellas Pharma
  • Товари народного вжитку – P&G
  • Роздрібна торгівля – Adidas
  • Банки та фінансові послуги – Raiffeisen Bank Aval
  • Медіа – 1+1
  • Сільське господарство – Нібулон
  • Металургія та гірничодобувна промисловість – ArcelorMittal
  • Паливно – енергетичний комплекс – Укрнафта
  • Машинобудування – Антонов
  • Будівельні матеріали – Swiss Krono

Партнерами урочистої церемонії нагородження виступили Європейська Бізнес-Асоціація, Асоціація HR Forum, CEOклуб, журнал «Управление Персоналом», а також кар’єрний портал rabota.ua.

Для довідки:

Randstad
З 2012 року АНКОР є ексклюзивним стратегічним партнером холдингу Randstad, яка заснована в 1960 році в Голландії. Портфель продуктів варіюється від підбору і надання персоналу різних категорій на постійну роботу і тимчасові проекти до комплексних HR рішень. На даний момент компанія представлена ​​4826 офісами в 38 країнах в компанії працюють 38 820 співробітників. Щодня компанія направляє до своїх клієнтів 668 800 працівників на постійну роботу.

Для додаткової інформації:

Ірина КононоваСпеціаліст з маркетингуТел.: (044) 495-15-20

Ел. пошта:  [email protected]

АНКОР спеціалізується в галузі рекрутменту, аутсорсингу і консалтингу. В даний час мережа холдингу об’єднує більше 40 офісів в країнах Східної Європи. Щорічно АНКОР обслуговує понад 1600 клієнтів, міжнародних та національних компаній. На глобальному ринку АНКОР працює в партнерстві з міжнародним холдингом Randstad.

https://www.facebook.com/ancor.ua/
https://www.linkedin.com/company/ancorukraine/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: