fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: “Як вибудовувати довготривалі партнерства”

08/ 02/ 2024
  Сьогодні, 8 лютого 2024 року, відбулася  міжрегіональна подія Online-лекція на тему Як вибудовувати довготривалі партнерства, де розкрили ключові аспекти взаємодії в галузі гуманістичних проектів. Налагодження взаємодії між бізнесом, громадою і владою є важливим аспектом сталого розвитку суспільства. Цей процес сприяє створенню сприятливого середовища для ефективної роботи бізнесу, враховуючи потреби громади і спільноти в цілому. Спікером виступила Світлана Сом – маркетолог, комунікаційниця, експерт з розвитку бізнесу та інституцій, допомагає ефективно розробляти та реалізовувати гуманістичні проєкти для росту та масштабування, медіює партнерство бізнесу, державних органів та громадських інституцій. Під час події учасники отримали глибоке розуміння суті гуманістичних проектів та їх відмінностей від соціальних і гуманітарних ініціатив, а також сутність як визначити лідера і драйвера проекту серед місцевих ГО. Були розкриті методи визначення ключових осіб, які можуть стати лідерами і драйверами успішних гуманітарних ініціатив. Додатково Світлана поділилася інструментами для ефективної комунікації, не обов’язково особистого характеру, що дозволяє зберігати професійний характер взаємодії.   Лекція стала є кроком у розвитку навичок та стратегій для тих, хто працює в галузі гуманітарних і соціальних проектів. Учасники заходу поглибили свої знання у ключових аспектах взаємодії та визначили важливі принципи успішного співробітництва.
01/

Сьогодні, 8 лютого 2024 року, відбулася  міжрегіональна подія Online-лекція на тему “Як вибудовувати довготривалі партнерства”, де розкрили ключові аспекти взаємодії в галузі гуманістичних проектів. Налагодження взаємодії між бізнесом, громадою і владою є важливим аспектом сталого розвитку суспільства. Цей процес сприяє створенню сприятливого середовища для ефективної роботи бізнесу, враховуючи потреби громади і спільноти в цілому. Спікером виступила Світлана Сом – маркетолог, комунікаційниця, експерт з розвитку бізнесу та інституцій, допомагає ефективно розробляти та реалізовувати гуманістичні проєкти для росту та масштабування, медіює партнерство бізнесу, державних органів та громадських інституцій.

Під час події учасники отримали глибоке розуміння суті гуманістичних проектів та їх відмінностей від соціальних і гуманітарних ініціатив, а також сутність як визначити лідера і драйвера проекту серед місцевих ГО. Були розкриті методи визначення ключових осіб, які можуть стати лідерами і драйверами успішних гуманітарних ініціатив. Додатково Світлана поділилася інструментами для ефективної комунікації, не обов’язково особистого характеру, що дозволяє зберігати професійний характер взаємодії.  

Лекція стала є кроком у розвитку навичок та стратегій для тих, хто працює в галузі гуманітарних і соціальних проектів. Учасники заходу поглибили свої знання у ключових аспектах взаємодії та визначили важливі принципи успішного співробітництва.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: