fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ОГОЛОШЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ ПРЕМІЇ HR-БРЕНД УКРАЇНА 2022!

04/ 11/ 2022
  27 жовтня відбулася урочиста церемонія нагородження провідних компаній України Премією HR-бренд 2022. Премія HR-бренд – це незалежна авторитетна премія країни за кращу роботу з людським капіталом, з репутацією та іміджем компанії як роботодавця.  Цього року фокус Премії HR-бренд 2022 – як компанії переналаштували свою роботу з людським капіталом в умовах нових реалій. Організатор «Премії HR-бренд Україна» – grc.ua Протягом вересня-жовтня номінанти презентували свої проєкти на Всеукраїнському онлайн-марафоні презентацій кейсів номінантів Премії «Досвід роботодавців в умовах війни». На онлайн-марафоні Премії HR-бренд були представлені більше 50 кейсів, номінованих на здобуття Премії, від 39 провідних компаній України. Ознайомитися з виступами компаній-номінантів можна ТУТ  27 жовтня в онлайн-форматі відбулася церемонія нагородження переможців Премії HR-бренд 2022. Усі проєкти оцінювалися експертним складом Журі Премії за трьома критеріями: Актуальність задуму Сучасність методів реалізації (оригінальність інструментів та підходів) Ефективність та результативність проєкту ПЕРЕМОЖЦІ ПРЕМІЇ HR-БРЕНД 2022 за оцінкою експертного складу Журі переможцями визначено такі проєкти компаній*: *усі переможцi названi в алфавiтному порядку, без присудження мiсць Номінація «H2H strategy» Ciklum – проєкт «Разом крізь шторм: людяність комунікацій у турбулентні часи» Eldorado – проєкт «Human to Human: Нове обличчя Eldorado» Номiнацiя «HR воєнного часу» ЕРАМ – проєкт «Управління талантами в часі війни: як компанія ЕРАМ підтримує багатотисячну команду та зберігає ефективність» Кернел – проєкт «Люди – Бізнес – Україна. Місія порятунку» KIDDISVIT – проєкт «KIDDISVIT – трансформація компанії від лідера в галузі товарів для дітей до волонтерської організації міжнародного рівня» Нова пошта – проєкт «Штаб SOS» PepsiCo – проєкт «Ти не один з родиною PepsiCo» UKRSIBBANK BNP Paribas Group – проєкт «People First. Соціальна програма підтримки в період воєнного стану» Номiнацiя «Героїчний бренд» ДТЕК – проєкт «Воїни світла» Укрзалізниця – проєкт «Залізно до Перемоги!» Номiнацiя «Кращий проєкт з навчання та розвитку» Intellias – проєкт «Career Hub. You manage your career» Кернел – проєкт «Re: Індустрія знань» Номiнацiя «Комунікація як запорука сталості бізнесу» Нова пошта – проєкт «Нова пошта Гранд Пікнік» ОЛІС – проєкт «Диявол у дрібницях або як почути “своїх”» Номiнацiя «Digital HR» N-IX – проєкт «Використання роботизованої автоматизації для ефективної публікації вакансій та аналізу подач кандидатів» KIDDISVIT – проєкт «Асистент-бот як система управління ефективністю персоналу» Номiнацiя «Культурний код компанії» Дарниця – проєкт «#ФармОборона. Кожен на своєму місці» Innovecs – проєкт «Культурний код ДНК SPECIFIC» Номiнацiя «E-learning проєкт року» ЕРАМ – проєкт «IT Fundamentals for Ukrainian Switchers» Номiнацiя «HR маркетинг в дії» ЕПІЦЕНТР – проєкт «IQ офіс. Офіс майбутнього» ОККО – проєкт «Спільнота «Достойна робота в Україні». Власний job-ресурс – завжди гарна ідея» Номiнацiя «Well-being проєкт року» ЕРАМ – проєкт «Побудова системи добробуту для спеціалістів ЕРАМ та well-being підтримка під час війни» Номінація «Нестандартний рекрутинг» Mazars в Україні – проєкт «Хедхантимо рідню» Номінація «Благодійний проєкт року» SPD-Ukraine – проєкт «SPD Donut Auction» Номінація «Соціальний проєкт року» GlobalLogic – проєкт «Навчання під час війни: кейс відкритих курсів IT Basics та IT Switch від GlobalLogic Education» ЕПІЦЕНТР – проєкт «Соціальні ініціативи ГК «Епіцентр К» Номінація «Залучення талановитої молоді» DataArt – проєкт «The Proggy-Buggy International Programming Contest» МХП – проєкт «Разом до успіху: впровадження дуальної освіти в МХП» Номінація «Вибір Журі» ПУМБ – проєкт «Говоримо українською» Номінація «Вибір grc.ua» Астарта-Київ – проєкт «HR-стратегія «На шляху до глобальної агроекосистеми: люди – в центрі перетворень» Ашан – проєкт «Auchan Україна.симфонія.багатоголосся» Варус – проєкт «Психологічна підтримка» Контінентал Фармерз Груп – проєкт «Трансформація корпоративної культури» Партнерська номінація «Піклуємось, не зупиняємось» вiд TEVA ЕРАМ – проєкт «Побудова системи добробуту для спеціалістів ЕРАМ та well-being підтримка під час війни» Лілія Дубас, HR-директорка Teva коментує: «Сьогодні турбота про фізичне та ментальне здоров’я, добробут, про себе і рідних важлива, як ніколи. Бо щоб перемогти, ми маємо бути сильними. Тому ми в Тева прагнемо відзначити програми і проекти, які не зупиняють, а посилюють турботу. Один із таких проектів ми побачили у колег з EPAM. Він надихнув нас, і ми раді відзначити його у спеціальній номінації».  Партнерська номінація «Бізнес з людяним обличчям» від PIN-UP Eldorado – проєкт «Human to Human: Нове обличчя Eldorado» «Ми обирали фаворита в номінації “H2H strategy”, і ним стала компанія “Ельдорадо”. Коли ми ознайомилися з їх проєктом “Human to Human: Нове обличчя Eldorado”, нам дуже відгукнулись їх цінності й підходи до роботи з командою, ніби вони розповідають про нас: людиноцентричність, партнерство, гнучкість, постійне вдосконалення. Ми вважаємо, що створення людиноцентричної та клієнтоорієнтованої культури - це шлях до успіху у бізнесі. PIN-UP, як і “Ельдорадо”, працює над лояльністю і довірою наших співробітників. Ми також розуміємо, що завдяки навчанню та високій залученості працівників, компанія швидше трансформується та реалізує зміни. Ми вітаємо “Ельдорадо”, бажаємо їм розвитку, нових бізнес-звершень, і високого відсотка eNPS у компанії», - прокоментувала Оксана Ізмайлова, CHRD PIN-UP. Партнерська номінація Human-centric communications success від Handy.ai OTP bank – проєкт «OTP Helps Ukraine» «Серед усіх кейсів ми виділили саме банк, адже це підприємство критичної інфраструктури,  від діяльності якого залежить благополуччя людей.  Завдяки налагодженій  людиноцентричній комунікації проєкт «ОТР Helps Ukraine»  відновив та забезпечив безперебійну роботу компанії», - зазначила Ірина Андрющенко, співзасновниця IT компанії Handy.ai Партнерська номінація від Kestria Uklon – проєкт «Empowered Value Proposition як новий інструмент сучасного хайрингу». Наталія Слинько, директорка агентства з підбору персоналу grc.ua, представляє Kestria Ukraine, коментує: «Останні декілька років пошук талантів ставав все важчим і важчим. Компанії шукали нестандартні підходи, щоб виграти на ринку кандидата. Події лютого 2022 внесли багато коригувань. З одного боку, безробіття та закриття бізнесів, з іншого, найбільш стійкі та яскраві таланти все одно в дефіциті. Змінилось все, і не змінилося нічого: релокація бізнесів та людей всередині країни впливають як на процеси пошуку, так і на утримання персоналу. Виїзд більше 5 млн українців вплинув не тільки на український ринок праці, а й глобально на європейський ринок та ринок інших країн. Але потреба у досвідчених, стійких до стресу, здатних гнучко змінювати підходи до роботи фахівців залишилась. І битва за таланти набула інших обрисів, але не припинилася». На церемонії нагородження також були визначені три кращі презентації проєктів на Всеукраїнському онлайн-марафоні Премії HR-бренд 2022 за результатами онлайн-голосування учасників марафону. Спеціальна нагорода «Краща презентація проєкту»  за підсумками онлайн-голосування присуджена: IBOX BANK - проєкт «Трансформація HR-департаменту у волонтерський хаб» ДТЕК - проєкт «Воїни світла» ПУМБ - проєкт «Говоримо українською» Лариса Онипко, директорка Премії HR-бренд Україна, grc.ua зазначає: «Війна суттєво змінила підходи до управління талантами в більшості компаній. У такі важкі для країни часи ми не втратили людяність і довели не на словах, а на ділі, що люди – це наш капітал і основна цінність бізнесу. Фокусована оперативна побудова нових процесів, які забезпечують порятунок людей, безпеку їх життя і праці в нових реаліях, підтримка та розвиток психологічної стійкості працівників - це стало основним фокусом уваги HR-команд. Саме роботодавці стали точкою опори для працівників, проявили підтримку і турботу, балансуючи потреби бізнеса і потреби людей, підтримуючи продуктивність команд і ментальне здоров’я працівників. Важливо висвітлити такі практики, як в умовах війни працюють human to human стратегії. Важливо мати якісний обмін досвідом, надихатися сміливістю тих, що працюють, апробують нове, перезбирують моделі і діляться здобутками. Те, що напрацьовуємо ми зараз в умовах війни, – унікальне для світових практик». Михайло Колісник, Голова Журі Премії HR-бренд 2022, професор з фінансів Київської бізнес-школи; президент CFO Club Ukraine; керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions відзначає: «Оглядаючи портфель поданих до номінування проєктів, перебуваєш під враженням від добре зробленої та професійної роботи справжніх професіоналів, здобутки яких можна з гордістю та впевненістю показати не лише  в Україні, але і на міжнародних платформах, як зразки найкращих результативних передових практик менеджменту людського капіталу». За те, що все відбулося професійно і якісно, оргкомітет Премії HR-бренд висловлює подяку номінантам, членам журі та партнерам Премії: Офіційний партнер Премії: PIN-UP Генеральний партнер Премії: Starlight Media Партнер здоров’я: TEVA Міжнародний експертний партнер: Kestria Партнер автоматизації комунікацій: Handy.ai Незалежний партнер з підрахунку голосів: PwС Івент-партнер: ArenaCS Інформаційний партнер: EBA

27 жовтня відбулася урочиста церемонія нагородження провідних компаній України Премією HR-бренд 2022.

Премія HR-бренд це незалежна авторитетна премія країни за кращу роботу з людським капіталом, з репутацією та іміджем компанії як роботодавця.  Цього року фокус Премії HR-бренд 2022 як компанії переналаштували свою роботу з людським капіталом в умовах нових реалій. Організатор «Премії HR-бренд Україна» – grc.ua

Протягом вересня-жовтня номінанти презентували свої проєкти на Всеукраїнському онлайн-марафоні презентацій кейсів номінантів Премії «Досвід роботодавців в умовах війни». На онлайн-марафоні Премії HR-бренд були представлені більше 50 кейсів, номінованих на здобуття Премії, від 39 провідних компаній України. Ознайомитися з виступами компаній-номінантів можна ТУТ 

27 жовтня в онлайн-форматі відбулася церемонія нагородження переможців Премії HR-бренд 2022. Усі проєкти оцінювалися експертним складом Журі Премії за трьома критеріями:

  • Актуальність задуму
  • Сучасність методів реалізації (оригінальність інструментів та підходів)
  • Ефективність та результативність проєкту

ПЕРЕМОЖЦІ ПРЕМІЇ HR-БРЕНД 2022

за оцінкою експертного складу Журі переможцями визначено такі проєкти компаній*:

*усі переможцi названi в алфавiтному порядку, без присудження мiсць

Номінація «H2H strategy»

Ciklum – проєкт «Разом крізь шторм: людяність комунікацій у турбулентні часи»

Eldorado – проєкт «Human to Human: Нове обличчя Eldorado»

Номiнацiя «HR воєнного часу»

ЕРАМ – проєкт «Управління талантами в часі війни: як компанія ЕРАМ підтримує багатотисячну команду та зберігає ефективність»

Кернел проєкт «Люди – Бізнес – Україна. Місія порятунку»

KIDDISVIT – проєкт «KIDDISVIT трансформація компанії від лідера в галузі товарів для дітей до волонтерської організації міжнародного рівня»

Нова пошта – проєкт «Штаб SOS»

PepsiCo проєкт «Ти не один з родиною PepsiCo»

UKRSIBBANK BNP Paribas Group – проєкт «People First. Соціальна програма підтримки в період воєнного стану»

Номiнацiя «Героїчний бренд»

ДТЕК – проєкт «Воїни світла»

Укрзалізниця – проєкт «Залізно до Перемоги!»

Номiнацiя «Кращий проєкт з навчання та розвитку»

Intellias – проєкт «Career Hub. You manage your career»

Кернел – проєкт «Re: Індустрія знань»

Номiнацiя «Комунікація як запорука сталості бізнесу»

Нова пошта – проєкт «Нова пошта Гранд Пікнік»

ОЛІС – проєкт «Диявол у дрібницях або як почути “своїх”»

Номiнацiя «Digital HR»

N-IX – проєкт «Використання роботизованої автоматизації для ефективної публікації вакансій та аналізу подач кандидатів»

KIDDISVIT – проєкт «Асистент-бот як система управління ефективністю персоналу»

Номiнацiя «Культурний код компанії»

Дарниця проєкт «#ФармОборона. Кожен на своєму місці»

Innovecs проєкт «Культурний код ДНК SPECIFIC»

Номiнацiя «E-learning проєкт року»

ЕРАМ – проєкт «IT Fundamentals for Ukrainian Switchers»

Номiнацiя «HR маркетинг в дії»

ЕПІЦЕНТР – проєкт «IQ офіс. Офіс майбутнього»

ОККО – проєкт «Спільнота «Достойна робота в Україні». Власний job-ресурс – завжди гарна ідея»

Номiнацiя «Well-being проєкт року»

ЕРАМ – проєкт «Побудова системи добробуту для спеціалістів ЕРАМ та well-being підтримка під час війни»

Номінація «Нестандартний рекрутинг»

Mazars в Україні проєкт «Хедхантимо рідню»

Номінація «Благодійний проєкт року»

SPD-Ukraine – проєкт «SPD Donut Auction»

Номінація «Соціальний проєкт року»

GlobalLogic проєкт «Навчання під час війни: кейс відкритих курсів IT Basics та IT Switch від GlobalLogic Education»

ЕПІЦЕНТР проєкт «Соціальні ініціативи ГК «Епіцентр К»

Номінація «Залучення талановитої молоді»

DataArt – проєкт «The Proggy-Buggy International Programming Contest»

МХП проєкт «Разом до успіху: впровадження дуальної освіти в МХП»

Номінація «Вибір Журі»

ПУМБ проєкт «Говоримо українською»

Номінація «Вибір grc.ua»

Астарта-Київ – проєкт «HR-стратегія «На шляху до глобальної агроекосистеми: люди – в центрі перетворень»

Ашан проєкт «Auchan Україна.симфонія.багатоголосся»

Варус проєкт «Психологічна підтримка»

Контінентал Фармерз Груп проєкт «Трансформація корпоративної культури»

Партнерська номінація «Піклуємось, не зупиняємось» вiд TEVA

ЕРАМ – проєкт «Побудова системи добробуту для спеціалістів ЕРАМ та well-being підтримка під час війни»

Лілія Дубас, HR-директорка Teva коментує: «Сьогодні турбота про фізичне та ментальне здоров’я, добробут, про себе і рідних важлива, як ніколи. Бо щоб перемогти, ми маємо бути сильними. Тому ми в Тева прагнемо відзначити програми і проекти, які не зупиняють, а посилюють турботу. Один із таких проектів ми побачили у колег з EPAM. Він надихнув нас, і ми раді відзначити його у спеціальній номінації». 

Партнерська номінація «Бізнес з людяним обличчям» від PIN-UP

Eldorado – проєкт «Human to Human: Нове обличчя Eldorado»

«Ми обирали фаворита в номінації “H2H strategy”, і ним стала компанія “Ельдорадо”. Коли ми ознайомилися з їх проєктом “Human to Human: Нове обличчя Eldorado”, нам дуже відгукнулись їх цінності й підходи до роботи з командою, ніби вони розповідають про нас: людиноцентричність, партнерство, гнучкість, постійне вдосконалення. Ми вважаємо, що створення людиноцентричної та клієнтоорієнтованої культури – це шлях до успіху у бізнесі. PIN-UP, як і “Ельдорадо”, працює над лояльністю і довірою наших співробітників. Ми також розуміємо, що завдяки навчанню та високій залученості працівників, компанія швидше трансформується та реалізує зміни. Ми вітаємо “Ельдорадо”, бажаємо їм розвитку, нових бізнес-звершень, і високого відсотка eNPS у компанії», – прокоментувала Оксана Ізмайлова, CHRD PIN-UP.

Партнерська номінація “Human-centric communications success” від Handy.ai

OTP bank – проєкт «OTP Helps Ukraine»

«Серед усіх кейсів ми виділили саме банк, адже це підприємство критичної інфраструктури,  від діяльності якого залежить благополуччя людей.  Завдяки налагодженій  людиноцентричній комунікації проєкт «ОТР Helps Ukraine»  відновив та забезпечив безперебійну роботу компанії», – зазначила Ірина Андрющенко, співзасновниця IT компанії Handy.ai

Партнерська номінація від Kestria

Uklon – проєкт «Empowered Value Proposition як новий інструмент сучасного хайрингу».

Наталія Слинько, директорка агентства з підбору персоналу grc.ua, представляє Kestria Ukraine, коментує: «Останні декілька років пошук талантів ставав все важчим і важчим. Компанії шукали нестандартні підходи, щоб виграти на ринку кандидата. Події лютого 2022 внесли багато коригувань. З одного боку, безробіття та закриття бізнесів, з іншого, найбільш стійкі та яскраві таланти все одно в дефіциті. Змінилось все, і не змінилося нічого: релокація бізнесів та людей всередині країни впливають як на процеси пошуку, так і на утримання персоналу. Виїзд більше 5 млн українців вплинув не тільки на український ринок праці, а й глобально на європейський ринок та ринок інших країн. Але потреба у досвідчених, стійких до стресу, здатних гнучко змінювати підходи до роботи фахівців залишилась. І битва за таланти набула інших обрисів, але не припинилася».

На церемонії нагородження також були визначені три кращі презентації проєктів на Всеукраїнському онлайн-марафоні Премії HR-бренд 2022 за результатами онлайн-голосування учасників марафону.

Спеціальна нагорода «Краща презентація проєкту» 
за підсумками онлайн-голосування присуджена:

IBOX BANK – проєкт «Трансформація HR-департаменту у волонтерський хаб»

ДТЕК – проєкт «Воїни світла»

ПУМБ – проєкт «Говоримо українською»

Лариса Онипко, директорка Премії HR-бренд Україна, grc.ua зазначає: «Війна суттєво змінила підходи до управління талантами в більшості компаній. У такі важкі для країни часи ми не втратили людяність і довели не на словах, а на ділі, що люди – це наш капітал і основна цінність бізнесу. Фокусована оперативна побудова нових процесів, які забезпечують порятунок людей, безпеку їх життя і праці в нових реаліях, підтримка та розвиток психологічної стійкості працівників – це стало основним фокусом уваги HR-команд. Саме роботодавці стали точкою опори для працівників, проявили підтримку і турботу, балансуючи потреби бізнеса і потреби людей, підтримуючи продуктивність команд і ментальне здоров’я працівників. Важливо висвітлити такі практики, як в умовах війни працюють human to human стратегії. Важливо мати якісний обмін досвідом, надихатися сміливістю тих, що працюють, апробують нове, перезбирують моделі і діляться здобутками. Те, що напрацьовуємо ми зараз в умовах війни, – унікальне для світових практик».

Михайло Колісник, Голова Журі Премії HR-бренд 2022, професор з фінансів Київської бізнес-школи; президент CFO Club Ukraine; керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions відзначає: «Оглядаючи портфель поданих до номінування проєктів, перебуваєш під враженням від добре зробленої та професійної роботи справжніх професіоналів, здобутки яких можна з гордістю та впевненістю показати не лише  в Україні, але і на міжнародних платформах, як зразки найкращих результативних передових практик менеджменту людського капіталу».

За те, що все відбулося професійно і якісно, оргкомітет Премії HR-бренд висловлює подяку номінантам, членам журі та партнерам Премії:

Офіційний партнер Премії: PIN-UP

Генеральний партнер Премії: Starlight Media

Партнер здоров’я: TEVA

Міжнародний експертний партнер: Kestria

Партнер автоматизації комунікацій: Handy.ai

Незалежний партнер з підрахунку голосів: PwС

Івент-партнер: ArenaCS

Інформаційний партнер: EBA

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: