fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Оголошення про пошук компаній для розробки програмного забезпечення онлайн платформи

24/ 12/ 2020
  Підкомітет з поводження з тарою з-під засобів захисту рослин (надалі – Підкомітет) Агрохімічного комітету Європейської Бізнес Асоціації (надалі – Асоціація) оголошує про пошук суб’єктів господарювання, які зможуть розробити програмне забезпечення (онлайн-платформу) для реалізації Проекту «Відповідальна утилізація використаної тари з-під засобів захисту рослин» – ініціативи Агрохімічного комітету Асоціації (надалі – Проект).  Учасниками Проекту є: ТОВ «АДАМА УКРАЇНА», ТОВ «ЮПЛ УКРАЇНА», ТОВ «БАЙЄР», ТОВ «БАСФ Т.О.В», ТОВ «НУФАРМ УКРАЇНА», ТОВ «САММІТ-АГРО ЮКРЕЙН», ТОВ «СИНГЕНТА», ТОВ «ФМС УКРАЇНА». I. Що нам потрібно?  Ключовим результатом закупівлі є створення онлайн-платформи (веб-майданчик, за допомогою якого кінцеві споживачі засобів захисту рослин (надалі – ЗЗР) зможуть створювати заявки на збір тари з-під ЗЗР, а ліцензіати – отримувати сповіщення про такі заявки та зв’язуватися з кінцевими споживачами для збору такої тари) згідно з узгодженим технічним завданням, а також підтримка у впровадженні та просуванні онлайн-платформи. Проект технічного завдання II. Яким вимогам має відповідати кандидат? постачальник послуг повинен мати підтверджений досвід у сфері розробки програмного забезпечення та створення онлайн-платформ;  бути резидентом або мати представництво в Україні з відповідною офіційною реєстрацією;  досвід роботи у сфері цифрових комунікацій не менше 3 років;  здатність дотримуватися встановлених строків надання послуг; здатність розробити програмне забезпечення відповідно до технічного завдання (додаток 1 до цього Оголошення) та строків, визначених у цьому Оголошенні.  Попередній досвід співпраці з міжнародними компаніями та організаціями є перевагою.  III. Що обов’язково має містити заявка кандидата?   Лист-зацікавлення/лист-пропозицію, де коротко описується профіль діяльності кандидата (дата створення, історія діяльності, розмір, кількість персоналу/консультантів, опис ключового персоналу/консультантів) та підхід до виконання роботи (до 2 сторінок).  Копії реєстраційних документів (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 01 липня 2020 року), копії документів, що підтверджують податковий статус.  Технічну пропозицію, яка повинна включати:   Портфоліо – попередні клієнти із розробки веб-платформ, мінімум три приклади раніше розроблених сайтів із описом виконаних робіт;  Пропозицію плану розробки онлайн-платформи;  Пропозицію плану підтримки онлайн-платформи;  Пропозицію плану просування розробленої онлайн-платформи.   4) Цінову пропозицію із зазначенням статей видатків, бюджетом, яка подається за формою. 5) Проект договору про виконання робіт з розробки сайту, його підтримки та просування, який, серед іншого, має передбачати такі умови:  Оплата робіт з розробки онлайн-платформи здійснюється на умовах 50% передоплати та 50% постоплати;  Впровадження пілотної версії онлайн-платформи як визначено у проекті технічного завдання, що наведений у додатку 1 до цього Оголошення, у строк до 26 лютого 2021 року.  6) Рекомендаційні листи (не менше двох).  7) Інформацію про можливі додаткові опції, котрі кандидат може запропонувати в рамках реалізації Проекту, та умови їх надання.  8) Будь-яка інша інформація, що може становити додатковий інтерес для Підкомітету Асоціації в рамках реалізації Проекту.   IV. Порядок подачі заявок. Заявки надсилаються електронною поштою на адресу [email protected] одним повідомленням з вкладенням усіх документів та зазначенням усієї інформації, що передбачені розділом ІІІ цього Оголошення.   Усі документи мають бути підписані керівником компанії-заявника/фізичною особою-підприємцем, якщо заявник є фізичною-особою підприємцем, та прикріплені до електронного повідомлення окремими файлами у форматі PDF.  Мова документів: англійська чи українська (проект договору надається українською мовою або має бути двомовним – англійська-українська).  Заявки приймаються до 15 січня 2021 року.  V. Порядок розгляду заявок. Оцінка отриманих пропозицій буде здійснюватися Асоціацією та компаніями-учасниками Проекту. Договір буде укладено з тим кандидатом, чия пропозиція буде відповідати вимогам документації закупівлі, а цінова пропозиція виявиться найменшою. Термін подання заявок – до 15 січня 2021 року.  Розгляд та оцінка заявок буде здійснюватися до 25 січня 2021 року.  Про результати розгляду заявок усіх кандидатів буде повідомлено електронною поштою. Отримати більш детальну інформацію Ви можете, звернувшись до Марини Шимкус, менеджера Підкомітету Асоціації [email protected], тел.: (067) 400 90 16, або до Віктора Погорілого, керівника Агрохімічного напрямку Асоціації: [email protected]

Підкомітет з поводження з тарою з-під засобів захисту рослин (надалі – Підкомітет) Агрохімічного комітету Європейської Бізнес Асоціації (надалі – Асоціація) оголошує про пошук суб’єктів господарювання, які зможуть розробити програмне забезпечення (онлайнплатформу) для реалізації Проекту «Відповідальна утилізація використаної тари з-під засобів захисту рослин» ініціативи Агрохімічного комітету Асоціації (надалі Проект). 

Учасниками Проекту є: ТОВ «АДАМА УКРАЇНА», ТОВ «ЮПЛ УКРАЇНА», ТОВ «БАЙЄР», ТОВ «БАСФ Т.О.В», ТОВ «НУФАРМ УКРАЇНА», ТОВ «САММІТ-АГРО ЮКРЕЙН», ТОВ «СИНГЕНТА», ТОВ «ФМС УКРАЇНА».

I. Що нам потрібно? 

Ключовим результатом закупівлі є створення онлайнплатформи (веб-майданчик, за допомогою якого кінцеві споживачі засобів захисту рослин (надалі – ЗЗР) зможуть створювати заявки на збір тари з-під ЗЗР, а ліцензіати отримувати сповіщення про такі заявки та зв’язуватися з кінцевими споживачами для збору такої тари) згідно з узгодженим технічним завданням, а також підтримка у впровадженні та просуванні онлайнплатформи.

Проект технічного завдання

II. Яким вимогам має відповідати кандидат?

  • постачальник послуг повинен мати підтверджений досвід у сфері розробки програмного забезпечення та створення онлайн-платформ; 
  • бути резидентом або мати представництво в Україні з відповідною офіційною реєстрацією; 
  • досвід роботи у сфері цифрових комунікацій не менше 3 років; 
  • здатність дотримуватися встановлених строків надання послуг;
  • здатність розробити програмне забезпечення відповідно до технічного завдання (додаток 1 до цього Оголошення) та строків, визначених у цьому Оголошенні. 

Попередній досвід співпраці з міжнародними компаніями та організаціями є перевагою. 

III. Що обов’язково має містити заявка кандидата?  

  1. Лист-зацікавлення/лист-пропозицію, де коротко описується профіль діяльності кандидата (дата створення, історія діяльності, розмір, кількість персоналу/консультантів, опис ключового персоналу/консультантів) та підхід до виконання роботи (до 2 сторінок). 
  2. Копії реєстраційних документів (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 01 липня 2020 року), копії документів, що підтверджують податковий статус. 
  3. Технічну пропозицію, яка повинна включати:  
  • Портфоліо – попередні клієнти із розробки веб-платформ, мінімум три приклади раніше розроблених сайтів із описом виконаних робіт; 
  • Пропозицію плану розробки онлайн-платформи; 
  • Пропозицію плану підтримки онлайн-платформи; 
  • Пропозицію плану просування розробленої онлайн-платформи.  

4) Цінову пропозицію із зазначенням статей видатків, бюджетом, яка подається за формою.

5) Проект договору про виконання робіт з розробки сайту, його підтримки та просування, який, серед іншого, має передбачати такі умови: 

  • Оплата робіт з розробки онлайн-платформи здійснюється на умовах 50% передоплати та 50% постоплати; 
  • Впровадження пілотної версії онлайн-платформи як визначено у проекті технічного завдання, що наведений у додатку 1 до цього Оголошення, у строк до 26 лютого 2021 року. 

6) Рекомендаційні листи (не менше двох). 

7) Інформацію про можливі додаткові опції, котрі кандидат може запропонувати в рамках реалізації Проекту, та умови їх надання. 

8) Будь-яка інша інформація, що може становити додатковий інтерес для Підкомітету Асоціації в рамках реалізації Проекту.  

IV. Порядок подачі заявок.

  1. Заявки надсилаються електронною поштою на адресу maryna.shymkus@eba.com.ua одним повідомленням з вкладенням усіх документів та зазначенням усієї інформації, що передбачені розділом ІІІ цього Оголошення.  
  2. Усі документи мають бути підписані керівником компаніїзаявника/фізичною особою-підприємцем, якщо заявник є фізичною-особою підприємцем, та прикріплені до електронного повідомлення окремими файлами у форматі PDF. 
  3. Мова документів: англійська чи українська (проект договору надається українською мовою або має бути двомовним – англійська-українська). 
  4. Заявки приймаються до 15 січня 2021 року. 

V. Порядок розгляду заявок.

Оцінка отриманих пропозицій буде здійснюватися Асоціацією та компаніями-учасниками Проекту. Договір буде укладено з тим кандидатом, чия пропозиція буде відповідати вимогам документації закупівлі, а цінова пропозиція виявиться найменшою.

Термін подання заявок до 15 січня 2021 року. 

Розгляд та оцінка заявок буде здійснюватися до 25 січня 2021 року. 

Про результати розгляду заявок усіх кандидатів буде повідомлено електронною поштою.

Отримати більш детальну інформацію Ви можете, звернувшись до Марини Шимкус, менеджера Підкомітету Асоціації [email protected], тел.: (067) 400 90 16, або до Віктора Погорілого, керівника Агрохімічного напрямку Асоціації: [email protected]. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: